Kategoria nabigatzailea

Proiektuak

IN2TRACK: Bideei, bide-aldaketei eta egitura hobetuei buruzko ikerketa

Programa espezifikoa: Erronka sozialak: SHIFT2RAIL (S2RJU) enpresa bateratua
UPV/EHU: SWITRACKEN partzuergoko kidea
UPV/EHU IP: Ernesto Gracia Vadillo
Proiektuaren hasiera: 2016/09/01
Proiektuaren amaiera: 2019/02/28

Deskribapen laburra: Errepideei, orratzen aldaketei eta hobetutako egiturei buruzko ikerketa Etorkizuneko trenbideak gizarte-eskaeraren aurreikusitako hazkundea ase behar du, gaitasunari eta zerbitzuari dagokienez, XXI. mendeko ingurumen-erronkei heldu behar die eta Europar Batasunaren helburu politikoak ahalbidetu behar ditu. IN2TRACKen helburua da Europako sare erresistente, sendo, errentagarri eta gaitasun handiko baten oinarriak ezartzea, Shift2Rail 3 Berrikuntza Programaren barruan identifikatu den berrikuntza-potentziala askatuko duten eraikuntza-bloke garrantzitsuak entregatuz. IN2TRACKen helburu orokorrak hiru zatitan banatzen dira: trenbideen eta bide-aldaketen sistemak hobetzea eta optimizatzea, linearen erabilera eta gaitasun optimoak bermatzeko; zubi eta tunelen bizitza erabilgarria luzatzeko modu berriak ikertzea, ikuspegi berrien bidez, egitura horiek mantentzeko, konpontzeko eta hobetzeko; sistema osoaren ikuspegi holistikoa garatzea eta hartzea. Sistema osoaren ikuspegi bat ere IN2TRACKen erdigunean egongo da, helburuak lortzeko moduari dagokionez. Sistemaren mugak gurpil-errail interakzio dinamikotik (karga-sarrera) trenbidea aldatzeko sistemaren degradaziora, azpisistemetara, banakako osagaietara eta azpiko bidearen oinarrira hedatzen dira. IN2TRACK proposamen honek H2020-S2RJU-2016-01 deialdian identifikatutako arlo bakoitzari heltzen dio. IN2TRACK erabat lerrokatuta dago Shift2Rail IP3rekin bere helburuetan, ikuspegian eta anbizioan; hobekuntza goiztiarrei eta berrikuntza-aukerei helduz.