Carlos Santamara y su obra escrita
ndice
Solasaldien lehen testuinguru orokorra (1947-1953)
Lehenengo gerraostea (1937-1946)
Nazioartean, bakarrik (1945-1953)
Intelektualen bakartzea (1939-1950)
— Talde intelektual lehiakideak
— Teologiaren berrikuntza noizko?
Asmoaren sustatzaileak (1935. 1947)
Erakundetze osagarria (1954-1959)
Solasaldien berariazko nortasuna
Solasaldien lan-prozedura, eta haiekiko iritziak
Solasaldiekiko iradokizun eta kritika
— Zenbait lagun atzerritarren usteak
Solasaldien oihartzun politiko-ideologikoak
— Atzerri Ministerioaren iritzia?
— Falangea, La Voz-etik (1951)
— Oposizioen jarrerak eta lekua
— Maritain baietz, Maritain ezetz
Solaskideen xehetasun orokorrak
Prentsa eta aldizkarietako oihartzunak
— Astekari eta hilabetekari orokorrak
— Kultura-aldizkari berezituak
— Testuinguru ideologiko hurbilean
— Garaiko gai sorta eredugarri bat
— Gai-programa osoa (1935-36. 1947-1959)
— Gaien analisia: txosten-banaketa (1954 eta 1959)
– «Obedientzia eta askatasuna Elizan» (1954)
Argitalpen-bilduma: Documentos (1949-1956)
Iritziak iritzi: askatasuna eta zentsura
Azken epealdiko arazo aldartetsuak (1953-1959)
— Nuntzio berriaren urruntasuna
— Apezpikuen eta teologoen hurbiltasunak
— Erromara lehen bidaia (1955)
— Erromara bigarren bidaia (1958)
Lanerako arauen arazoa (1955-1959)
Solasaldiei segida bilatzen (1959)
— Berriro Erromara, hirugarrenez (1958ko udazkena)
— Erromara azken bidaia (1959ko apirila)
— Teologoen Batzordearen ibilera aldartetsua (1955-59)
– Batzordea nahi, eta ezin (1956-1958)
– Batzordekideen iritzia 1959ko Solasaldiez
Bukatu da Solasaldien garaia (1959)
Solasaldien baliospen historikoa
1.1. Ikastaroaren sorrera-agiria (1934-1935)
1.2. Solasaldien sorrera-agiriak (1947)
1.3. Solasaldien berreraketa-agiria (1954)
1.4. Solasaldien berreraketa-agiria (1956)
2.1. Ofizio Santuaren lehen oharra (1955)
2.2. Gutuna, Aita Santuaren izenean (Dell'Acqua, 1957)
2.3. Ofizio Santuaren bigarren oharra (1958)
3. Zuzendaritza eta Idazkaritzen agiriak
3.5. Juntaren akta: Maritainen kasua (1951-52)
3.6. Ofizio Santuaren oharraren betearazpena (1956)
3.7. Ofizio Santuari deskargua (K. Santamaria, 1958)
3.8. Krisialdiko agiri argigarri bat (Akta, 1959-01-04)
3.9. Solasaldien barne-arautegigaia (1959)
4. Beste zenbait agiri jakingarri
4.1. Eusko Erresistentziak banaturiko testua (1949)
4.2. Elkarrizketaren lan-moldeak (1954)
4.3. A. de Bovis, S.J.: historia eta iritziak (1955)
4.4. J.M. Bochenskiren zalantzak (1957)
4.5. Teologoen Batzordeaz (1956)
4.6. Solasaldien atzerapenaz gutuna (1958)
4.7. Teologoen Batzordearen azken akta (1959)
Oinarrizko bibliografia
(1981): Euskal Batzar Orokorra/Congreso Mundial Vasco. 25 aniversario. Gasteiz: Eusko Jaurlaritza.
Alday, J.M. (1981): «El Clero vasco ante la Guerra Civil», in: Varii 1981: 211-226. Bibliografia lagungarria.
Aramburu, J. (1985): «Medios de comunicación social (1939-1984)», in: Intxausti 1985: 464-474.
Arpal, J. (1985): «Educación y sociedad (1936-1984)», in: Intxausti 1985: 310-315.
Arrizabalaga, B. (1985): «La industria vasca (1936-1984)», in: Intxausti 1985: 164-182.
Aubert, R., et al. (1977): Nueva Historia de la Iglesia. V. La Iglesia en el mundo moderno (1848 al Vaticano II). Madril: Cristiandad. 469-566. Bibliografia: 581-624, berezikiago: 616-617 (Frantzia), 618-619 (Espainia), 622-623 (pentsamendu-korronteak).
Aubert, R. (1954): La théologie catholique au milieu du XXe siècle. Paris: Casterman.
— (1973): «La teología durante la primera mitad del siglo XX», in: Vorgrimler 1973, II: 3-58.
— (1977): «El medio siglo que preparó el Vaticano II», in: Aubert et al. 1977: 469-566.
Azurmendi, J. (19922): El hombre cooperativo. Pensamiento de Arizmendiarrieta. [Arrasate: Caja Laboral Popular].
Brosse, O. de la (1969): Le Père Chenu. La Liberté dans la foi. Paris.
Cárcel Ortí, V. (arg.) (1979): Historia de la Iglesia en España. V. La Iglesia en la España contemporánea (1808-1975). Madril: BAC. Interesatzen zaizkigun urteetarako historiografia: 708-714.
Comblin, J. (1973): «La teología católica desde el final del pontificado de Pío XII», in: Vorgrimler 1973, II: 58-75.
Congar, Y.-M. (1967): Situation et tâches présentes de la théologie. Paris. Itzulpen espainola: (1970): Situación y tareas de la teología hoy. Salamanca: Sígueme. Bereziki: 1939-1965.etako teologiaren garapenaz eta Kontzilioaren teologiaz duena, 15-50, 51-70.
— (1967): «Veinte años de teología», in: Diario del Concilio. Bartzelona: Estela. (V Sesión).
Chaix-Ruy, J. (1959): «Francia [Las grandes corrientes del pensamiento contemporáneo en]», in: Sciacca 1959, I: 589-754.
Chenu, M.-D. (1937): Une école de théologie: Le Saulchoir. (Pro manuscripto gisara ale gutxitan zabaldua).
Daniélou, J. (1946): «Les orientations présentes de la pensée religieuse», Études 249, 5-21.
Dansette, A. (1957): Destin du catholicisme français, 1926-1956. Paris.
— (1965): Histoire religieuse de la France contemporaine. L'Église catholique dans la mêlée politique et sociale. Paris: Flammarion.
Equipo Mundo (1970): Los 90 ministros de Franco. Bartzelona: Dopesa.
Equipo Reseña (1977): La cultura española durante el franquismo. Bilbo: Mensajero. Bereziki: «Pensamiento», 143-168; «Cronología comparada político-cultural», 355-377.
Esteban, A.A. (1949): «Nota bibliográfica sobre la llamada 'Nueva teología'», Revista española de teología 9, 1949, 303-318, 527-546. Ephemerides Theologicae Lovanienses (Brugge), 1949, 450. Divus Thomas (Freiburg), 1950, 32.
Faux, J.M. (1972): «Un théologien: Urs von Balthasar», Nouvelle Revue Théologique 94, 1.009-1.030.
Ferro, M. (arg.) (1976): La historia. 1. De 1871 a 1971: las ideas y los problemas. 2. De 1871-1971: los hechos. Bilbo: Mensajero.
Fesquet, H. (1967): Diario del Concilio. Bartzelona: Nova Terra.
Folliet, J. (1947-1948): Les Chrétiens au carrefour. Lyon. 2 lib.
Fraile, G. (1972): Historia de la Filosofía española. Desde la Ilustración. Madril: BAC (330).
García, M. (1972): «Concilio Vaticano II», in: Diccionario de Historia Eclesiástica de España. Madril: CSIC. 515-537. Espainiako teologiaren oihartzunak ezagutzeko sintesi interesgarria.
Garrone, G.-M. (1958): L'Action Catholique. Son histoire, sa doctrine, son panorama. Paris.
González de Cardedal, O. (1970): Meditación teológica desde España. Salamanca: Sígueme.
Goñi Galarraga, J.; Telletxea Idigoras, J.I. (1985): «Gure Elizaren mende erdia (1936-1984)», in: Intxausti 1985: 288-303.
Gorricho, J. (1981): «La Iglesia y la Guerra Civil», in: Varii 1981: 191-209.
Groot, J. (1969): «La Iglesia y la Humanidad», in: Varii 1969: 233-251.
Guilmot, P. (1969): Fin d'une Église cléricale? Le débat en France de 1945 à nos jours. Paris.
Heine, H. (1983): La oposición política al franquismo. De 1939 a 1952. Bartzelona: Crítica.
Hoyois, G. (1948): Le Mouvement international catholique. Montreal.
Intxausti, J. (arg.) (1985): Euskal Herria. II. Errealitate eta egitasmo/Realidad y proyecto. Donostia/Arrasate: Jakin/Lankide Aurrezkia.
Irigoien, J. (1985): «Demografía y mercado de trabajo (1936-1984)», in: Intxausti 1985: 121-128.
Iztueta, P. (1981): Sociología del fenómeno contestatario del clero vasco (1940-1975). Donostia: Elkar.
— (1985): «Euskararen adierazpen soziala gerraondoan», in: Intxausti 1985: 329-403.
Jimenez de Aberasturi, J.C.; San Sebastian, K. (1991): La huelga general del 1º de Mayo de 1947. (Artículos y documentos). Donostia: Eusko Ikaskuntza. Bibliografia jakingarria: 124-129.
Jossua, J.-P. (1967): Le Père Congar. La Théologie au service de Dieu. Paris.
Laberthonnière, L. (1942): Esquisse d'une philosophie personnaliste. Paris.
Lacroix, J. (1950): Marxisme-Existentialisme-Personnalisme. Paris.
— (1973): «El personalismo», in: Vorgrimler 1973, I: 277-282.
— (19563): Personne et Amour. Paris.
Langer, W.L. (arg.) (1984): Enciclopedia de Historia Universal. 2. Desde la Segunda Guerra Mundial. Madril: Alianza.
Lansberg, P.-L. (1952): Problèmes du personnalisme. Paris.
Larrea, J.L. (1985): «Hezkuntz fluxuak eta unibertsitateko irakaskuntza Euskadin», in: Intxausti 1985: 316-324.
Leclercq, J. (1954): Morale chrètienne et requêtes contemporaines. Paris: Casterman.
Martí, C. (1972): «La Iglesia en la sociedad española a partir de 1939», Pastoral Misionera, marzo-abril.
Merle, M. (1987): «Les institutions et la vie politique, 1945-1970», in: Duby, G. (arg.) (1987): Histoire de la France. Les temps nouveaux: de 1852 à nos jours. Paris: Larousse. 481-529. Berezikiago, IV. Errepublikaz: 488-797.
Moreau, R. (1970): Histoire de l'âme basque. Bordele: Imprimerie Taffard.
Muñoz Alonso, A. (1959): «España [Las grandes corrientes del pensamiento contemporáneo en], in: Sciacca 1959, I: 379-454.
Onaindia, A. (arg.) (1975): Ayer como hoy. Documentos del Clero vasco. Donibane Lohizune: Axular.
Orella, J.L. (1992): «Conversaciones Internacionales de San Sebastián», RIEV XXXVII/1, 301-302.
Ortega, J.L. (1979): «La Iglesia española desde 1939 hasta 1975», in: Cárcel Ortí 1979: 665-707.
Otegi, K. (1985): «Euskal sorketa literarioa (1939-1984)», in: Intxausti 1985: 434-448.
Picavea Salbide, P. (1985): «Hirien garapena Euskal Herrian», in: Intxausti 1985: 49-51.
Rahner, K. et al. (19642): Teología actual. Madril: Cristiandad.
Roberts, L. (1969): Karl Rahner. Tours.
Rodríguez de Coro, F. (1979): Colonización política del catolicismo. La experiencia española de Posguerra (1941-1945). Donostia: Caja de Ahorros Provincial de Guipúzcoa.
Sauras, E. (1949): «La inmutabilidad de la teología y el actual problema teológico», La Ciencia Tomista 76, 53-85.
Sciacca, M.F. (1959): Las grandes corrientes del pensamiento contemporáneo. Madril: Ediciones Guadarrama. 2 lib.
Schillebeeckx, E. (19692): Revelación y teología. Salamanca: Sígueme. Bereziki, teologiaren ikusbide berriei buruz: 395-440.
Setien, J.M. (1970): «Repercusiones del nacionalcatolicismo en la vida de nuestra Iglesia», Iglesia Viva 30, 483-496.
Solano, J. (1951): «La teología en España durante los últimos veinticinco años», Gregorianum 31, 122-152.
Tamames, R. (19754): La República. La Era de Franco. Madril: Alianza/Alfaguara.
Thils, G. (1958): Orientation de la théologie. Louvain.
Tuñón de Lara, M. et al. (19893): La Guerra Civil española 50 años después. Bartzelona: Labor.
Tuñón de Lara, M. (1968): El hecho religioso en España. Paris.
— (19893): «Cultura y culturas. Ideologías y actitudes mentales», in: Tuñón de Lara et al. 1989: 275-358.
— (19893): «Un ensayo de visión global, medio siglo después», in: Tuñón de Lara et al. 1989: 419-437.
Tusell, J. (1974): Historia de la democracia cristiana en España. Madril: Edicusa.
Ugalde, M. (1985): «Herriaren eta erbestearen arteko elkarrizketa (1936-1984)», in: Intxausti 1985: 449-463.
Unión Internacional de Estudios Sociales (1962 [1937]): Códigos de Malinas. Social, familiar, moral internacional, moral política. Santander: Sal Terrae.
Valverde, C. (1979): «Los católicos y la cultura española», in: Cárcel Ortí 1979: 475-573. Bibliografia: 475-478.
Van de Pol, W.H. (1967): Das Ende des konventionellen Christentums. Vin-Friburgo-Basel: Herder.
Van Melsen, A.G.M. (1969): «Fe y cosmovisión», in: Varii 1969: 193-231.
Varii (1961): «Action Catholique d'aujourd'hui», La Vie Spirituelle, octobre.
Varii (1967): Vaticano II. Historia, doctrina, documentos. Bartzelona: Regina.
Varii (1969): Fin del cristianismo convencional. Nuevas perspectivas. Salamanca: Sígueme. (Van de Polen liburuari erantzuna eta segida).
Varii (1978): Herria-Eliza. Euskadi. Pueblo-Iglesia. Donostia: Auñamendi.
Varii (1981): I Semana de estudios de historia eclesiástica del País Vasco. Gasteiz: Caja Provincial de Álava.
Vázquez, J.M. (arg.) (1973): La Iglesia española contemporánea. Madril.
Villota Elejalde, I. (1985): La Iglesia en la sociedad española y vasca contemporáneas. Bilbo: Desclée de Brouwer.
Vincent, G. (1977): Les Français. 1945-1975. Chronologie et structure d'une société. Paris: Masson.
Vorgrimler, H.; Vander Gucht, R. (arg.) (1973): La Teología en el siglo XX. Perspectivas, corrientes y motivaciones en el mundo cristiano y no cristiano. 1. El entorno cultural. 2. Teología general y disciplinas teológicas. Madril: BAC.
Willems, B.A. (1969): «La proclamación del mensaje cristiano en el mundo secularizado», in: Varii 1969: 299-319.
El sistema de bsqueda busca una sucesin de letras dada (no funciona con lematizador y no realiza anlisis lingstico).
Busca las formas que comienzan con la sucesin de letras dada, y no contempla dicha bsqueda en interior de palabra (el resultado de la bsqueda barc ser barca, barcos, Barcala, Barcelona, barcelonesa..., pero no embarcacin, embarcarse...).
Se pueden buscar sucesiones de palabras (pacifismo cristiano, por ejemplo, o partido comunista francs).
Es posible especificar el corpus: solo en textos en castellano / solo en textos en euskera / en todos los idiomas (euskera, castellano y francs).