Prebentzioa eta Esku-hartzea Hezkuntzan25095
- Ikastegia
- Psikologia Fakultatea
- Titulazioa
- Psikologiako Gradua (Aurreko plana)
- Ikasturtea
- 2024/25
- Maila
- 3
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
- Kodea
- 25095
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation
Irakasgaiaren helburu nagusia litzateke hezkuntza-testuinguru desberdinetan (familia, soziala, erakundeak, etab.) lan egiteko asmoa duten ikasleei psikologian garatutako eredu teorikoak, oinarrizko kontzeptuak nahiz jarduketa prozedura nagusiak eskaintzea. Bereziki hezkuntza eta garapen pertsonal eta soziala hobetzeko eraginkorrenak azaldu diren horiek, gaur egun bizi diren behar eta erronka berriei egokituz nahiz hezkuntza jarduketak aurre eginbeharreko arazoak aurre ikusi eta konpontzeko asmoarekin. Ikasleek dagoeneko Garapena I, Garapena II eta Hezkuntzaren psikologia ikasgaiak egin dituzte aurreko ikasturteetan eta bertan gizakien garapenarekin eta eskolako testuinguruarekin harremana duten oinarrizko ezagutzak eskuratzeko aukera izan dute
Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation
1. Haurtzaro eta nerabezaroko oinarrizko premiak eta horiek ez asebetetzeak garapenean izan ditzaketen ondorioak ezagutzea.
2. Testuingurune familiarrean, sozialean eta eskolan, garapen egokia sustatzen duten, oinarrizko eta elkarreragile diren testuinguru prozesuak eta elkarrekintzak, identifikatzeko gai izatea.
3. Hezkuntza-testuinguruetan (bai familian, bai gizartean eta baita eskolan ere), garapen psikologikoa optimizatzeko programak, konpetentziak eta aplikatzeko estrategiak ezagutzea.
4. Hezkuntza-sistemaren barne, orientazio-prozesuek lan munduan nahiz profesionalean duten zeregina ezagutzea.
5. Errendimendu akademikoa optimizatzera zuzendutako esku-hartze proposamen desberdinak ezagutzea.
6. Testuinguru eta garapen aro desberdinetako ikaskuntza zailtasunekin erlazionaturik dauden behar psikoedukatiboak identifikatzeko gai izatea.
7. Ikaskuntza zailtasunei erantzuna ematen dioten esku-hartze psikoedukatiboko proposamenak diseinatzeko gai izatea, testuinguru formal eta ez formaletan: familia, adinkide eta eskolari egokituak.
8. Esku-hartze programa bat egoki aurkezteko eta justifikatzeko gai izatea, euskarri tekniko desberdinekin publikoki defenditu ahal izateko moduan.
9. Lanbidearen kode deontologikoa eta horrek esku-hartze edukatibo arloan duen aplikapena ezagutzea.
Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation
1.- Haurtzaro eta nerabezaroan oinarrizko beharrak eta hauen erantzun familiar, eskolar eta sozialak.
2- Jarduketa lehendarra eta bigarrendarra lantzen duten eredu teoriko garrantzitsuenak
3.- Garapenaren sustapena familia arlotik.
4.- Garapenaren sustapena adinkideen eta eskolaren arlotik.
5.- Aholkulari nahiz orientatzailearen funtzioak.
6.- Prebentzioa eta garapena hgezkuntza arloan.
7.- Bizitzarako orientazioa edo orientazio bokazionala.
8.- Ikaskuntza zailtasunak eta behar psikoedukatiboak.
MetodologiaToggle Navigation
Irakasgaiaren helburu nagusia, ikasleei heziketa-testuinguru desberdinetan lan egiteko gaitasuna ematen dizkieten oinarrizko ezagutzak eta konpetentziak eskaintzea litzateke. Eskola magistraletan eredu teoriko desberdinekin eta hainbat testuinguruneekin (familia, soziala, eskola,.ea) harremana duten eduki desberdinak edo-ta oinarrizko irizpideak azalduko dira. Gehien bat jarduketa lehendarra eta bigarrendarrari bideratutako teknikak landuko dira. Eskola praktikoak, mintegiak eta tailerrak eremu zehatz batean esku-hartze programa bat diseinatu eta garatzen ikastea da.Eskola praktiko hauek batez ere lan saioak izango dira non arazo-metodologia erabiliz irakasleak urrats desberdinak diseinatzen lagundu, feedback-a eskaini, material desberdinak proposatu eta laguntza eskainiko duen programaren diseinoan. Arazo/kasua metodologiaren bidez helburu nagusiena ikasleak populazio/arazo baten oinarrizko beharrak antzemateko gai izatea eta honi aurre egiteko programa bat diseinatzen ikastea izango da
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
- Ebaluazio Jarraituaren Sistema
- Azken Ebaluazioaren Sistema
- Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
- Test motatako proba (%): 60
- Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 5
- alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 30
- Lanen, irakurketen... aurkezpena (%): 5
Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
Irakasgai honetan talde bakoitzeko bi irakasle daude, bakoitza irakasgaiaren %50aren arduradun izango delarik.
Zati bakoitzari dagokion azterketan lor daitekeen puntuaziorik altuena 3 puntu dira. Praktiketako dosierrean lor daitekeen puntuaziorik altuena 2 puntu dira. Horrela, gehienez lor daitekeen puntuazioa 10 da
Ebaluazio jarraitua
Bi kasuetan ebaluaziorako irizpideak ondorengoak dira:
a) Idatzizko froga itxia
Ezagutza teorikoak test moduko azterketa baten bidez ebaluatuko dira. Ohiko deialdian izango da eta arlo teoriko osoa barne hartzen du. Bertan ezagutza teorikoak nahiz praktikoak sar daitezke.
b) Praktika dosierra
Lan honek esku-hartze programa baten diseinua, lanketa eta aurkezpena barneratzen ditu, baita ikasgelan egindako lan praktikoen txostenak.
Esku-hartze programak bi entrega izango ditu, kalifikazioarekin, irakasgaiaren zati bakoitzean
Irakasgaia gainditzeko zati bakoitzeko azterketa eta dosierra gainditu behar dira. Beraz, azken kalifikazioa lortzeko irakasgaiaren lau zatietan lortutako noten batuketa egingo da, batuketa hori burutzeko lau zatiak gainditzea nahitaezkoa izango delarik
Ebaluazio jarraieko praktikak gainditzen ez dituzten ikasleek zati hay berreskuratu ahal izango dute, ez ohiko deialdian amaierako azterketara aurkeztuz, eta bertan praktika-azterketa bat egingo da.
OHIKO DEIALDIA
Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren zatiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, lehenengo zatiari dagokionez 4. astea baino lehenago egin beharko du eta bigarren zatiari dagokionez 9. astea baino lehen, lauhilekoa hasten denetik kontatzen hasita.
DEIALDIARI UKO EGITEA
Deialdiari uko egiteak azken kalifikazioa <
Etengabeko ebaluazioaren kasuan, bai eta azken ebaluazioaren kasuan, azterketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki kasuan kasuko deialdiari uko egitea.
Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
EZ OHIKO DEIALDIA
Irakasgaia ohiko deialdian gainditzen ez duten ikasleek, hautatutako ebaluazio sistema gorabehera, eskubidea izango dute ezohiko deialdiko azken ebaluazioko proba osatzen duten azterketa eta jardueretara aurkezteko.
Ezohiko deialdietan irakasgaiak ebaluatzeko sistema bakarra azken ebaluazioa izango da.
Ezohiko deialdiko azken ebaluazioko probak definituta dauden ikaskuntzaren emaitzak ebaluatzeko eta neurtzeko behar beste azterketa eta ebaluazio jarduera izango ditu, emaitzak ohiko deialdiaren pareko baldintzetan ebaluatu ahal izateko. Ikasturtean zehar egindako etengabeko ebaluazioaren emaitzak negatiboak badira, emaitzak ezin izango dira ezohiko deialdirako mantendu eta deialdi horretan ikasleek kalifikazioaren % 100 eskuratu ahal izango dute.5. eta 6. deialdian azterketa egiten duten ikasleek, gaitegi teorikoa nahiz praktikoa barne hartzen duen froga bat egingo dute.
Azterketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki kasuan kasuko deialdiari uko egitea.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
1. ZATIA:
* Reizabal, L. eta Acha, J. (2012): “Kontzeptuzko oinarriak, helburuak eta gaitasunak”, in L. Reizabal eta J. Acha Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza zailtasunak: hezkuntza-testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea. UEU,9-23.
* Reizabal, L. eta Ulanga, A. (2012): “Haurtzaroko eta nerabezaroko inarrizko premien sailkapena eta haiek ez asebetetzeak ekar ditzakeen ondorioak”, in L. Reizabal eta J. Acha Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza zailtasunak: hezkuntza-testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea. UEU, 25-38.
* Reizabal, L. (2012): “Prebentzioa eta esku-hartzea arrisku sozialean dauden haur eta nerabeekin”, in L. Reizabal eta J. Acha Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza zailtasunak: hezkuntza-testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea. UEU, Bilbo, 153-182
* Reizabal, L. (2012): “Prebentzioa eta esku-hartzea familian”, in L. Reizabal eta J. Acha Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza zailtasunak: hezkuntza-testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea. UEU, Bilbo, 39-87.
*Reizabal, L. eta Sarrionandia PeƱa, A. (2012): “Hezkuntza sozioemozionala eskolaren eta beste haurrekiko elkarrekintzaren testuinguruetan”, in L. Reizabal.eta J.Acha Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza zailtasunak: hezkuntza-testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea. UEU, Bilbo, 89-139.
2. ZATIA
Alvarez, V. (Koord.). (2002). DiseƱo y evaluaciĆ³n de programas. Eos.
Bisquerra, R. (2010). Modelos de OrientaciĆ³n e IntervenciĆ³n PsicopedagĆ³gica. Wolters Kluver EspaƱa.
Moreno, F. (Koord.) (1996) DiseƱo de programas de orientaciĆ³n. En M. Ćlvarez y R. Bisquerra Manual de orientaciĆ³n y tutorĆa. Praxis.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
1. ZATIA:
* Reizabal, L. eta Acha, J. (2012): “Kontzeptuzko oinarriak, helburuak eta gaitasunak”, in L. Reizabal eta J. Acha Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza zailtasunak: hezkuntza-testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea. UEU,9-23.
* Reizabal, L. eta Ulanga, A. (2012): “Haurtzaroko eta nerabezaroko inarrizko premien sailkapena eta haiek ez asebetetzeak ekar ditzakeen ondorioak”, in L. Reizabal eta J. Acha Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza zailtasunak: hezkuntza-testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea. UEU, 25-38.
* Reizabal, L. (2012): “Prebentzioa eta esku-hartzea arrisku sozialean dauden haur eta nerabeekin”, in L. Reizabal eta J. Acha Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza zailtasunak: hezkuntza-testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea. UEU, 153-182
* Reizabal, L. (2012): “Prebentzioa eta esku-hartzea familian”, in L. Reizabal eta J. Acha Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza zailtasunak: hezkuntza-testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea. UEU, 39-87.
*Reizabal, L. eta Sarrionandia PeƱa, A. (2012): “Hezkuntza sozioemozionala eskolaren eta beste haurrekiko elkarrekintzaren testuinguruetan”, in L. Reizabal.eta J.Acha Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza zailtasunak: hezkuntza-testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea. UEU, Bilbo, 89-139.
2 Zatia
Darretxe, L. (2012). Hezkuntza inklusiboa eta aniztasunari arreta. Bilbo: Euskara eta Eleanizatasuneko Errektoreordetzaren sare argitalpena EHU/UPV.
Pastrana, M. G., & Laguna, A. P. (2008). OrientaciĆ³n educativa: fundamentos teĆ³ricos, modelos institucionales y nuevas perspectivas. Ministerio de EducaciĆ³n, PolĆtica Social y Deporte.
Darretxe, L. (2012). Hezkuntza inklusiboa eta aniztasunari arreta. Bilbo: Euskara eta Eleanizatasuneko Errektoreordetzaren sare argitalpena EHU/UPV.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Berritzegune Nagusia. (d.g.). Oinarrizko Konpetenziak lantzen: metodologĆa eta ebaluazioa. Eusko Jaurlaritza. Hezkuntza Saila.
Darretxe, L. eta Zenitagoitia, E. (2008). Hezkuntza bereziaren oinarri pedagogikoak.UEU.
De Miguel, M. (2006). MĆ©todos y modalidades de enseƱanza en la educaciĆ³n superior. M. De Miguel, MetodologĆas de enseƱanza y aprendizaje para el desarrollo de competencias (17-26 orr.) Alianza.
Echeita, G. (2007). EducaciĆ³n para la inclusiĆ³n o educaciĆ³n sin exclusiones. Madril: Narcea.
Eusko Jaurlaritza (2018). Norbanakako curriculum egokitzapei buruzko hezkuntza Sailburuordearen argibideak [Interneko materiala]. Euskadi.eus
GarcĆa-Vidal, J. eta GonzĆ”lez-ManjĆ³n, D. (2001). Dificultades de aprendizaje e intervenciĆ³n psicopedagĆ³gica. Eos.
GonzĆ”lez ManjĆ³n, D. (1995). Adaptaciones curriculares. GuĆa para su elaboraciĆ³n. Aljibe.
INCLUD-ED: Strategies for inclusion and social cohesion in Europe from education (2007). Working Paper: Effective Educational Practices in Europe. INCLUD-ED.
JimĆ©nez, F. eta VilĆ”, M. (1999). De la educaciĆ³n especial a la educaciĆ³n a la diversidad.Aljibe.
MiƱan, A. (2003). Conceptos bĆ”sicos para la adaptaciĆ³n del curriculum.
A. MiƱan (Koord.). Necesidades educativas especiales y adaptaciĆ³n del curriculum (17-22 eta 33-35 orr.).Nativola.
Novak, J. D. (1996). Hezkuntzaren teoria eta praktika. Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua. (Itzultzaileak: I. IƱurrieta eta L. Oihartzabal) Santana, L. E. (2003). OrientaciĆ³n educativa e intervenciĆ³n psicopedagĆ³gica.PirĆ”mide.
Ziarsolo, A. (1999). Haur Hezkuntza eta espezialistak. Hik Hasi, 40. alea.
Aldizkariak
•http://www.hikhasi.eus/
•http://www.ehu.eus/ojs/index.php/psicodidactica
•http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/contenidos/informacion/dig_pu
blicaciones_innovacion/eu_escu_inc/adjuntos/16_inklusibitatea_100/100002e Pub_EJ_Index_e.pdf
http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/r43-
573/es/contenidos/informacion/dig_publicaciones_innovacion/es_escu_inc/ad
juntos/16_inklusibitatea_100/100011e_Pub_EJ_Plan_diversidad_e.pdf
http://unesdoc.unesco.org/images/0012/001211/121117s.pdf
http://www.pangea.org/
Web helbideak
http://casel.org/
http://www.ceapa.es
http://www.cuatro.com/supernanny/
http://www.etxadi.org/eu/inicio.html
http://moodle5.ehu.es/course/view.php?id=114
http://www.ppb.ehu.es/s0227-haezihm/es
http://www.slideshare.net/anabelcor/teora-de-la-mente-cmo-trabajarla-paso-a-paso-completo
http://www.triplep.net/glo-en/home
2. ZATIA:
http://www.hikhasi.eus/
http://www.idonline.org/
http://www.greatschools.org/special-education.topic?content=1541
http://nichcy.org/
http://www.psicopedagogia.com/
http://astridnataly.galeon.com
http://problemasaprendizaje.galeon.com
http://jcpintoes.en.eresmas.com/index05.html
http://www.ariadneproject.org/
http://www.tesisenred.net/TDX-0129107-131542/
http://www.asesoramientoprofesional.org/
http://www.orientaeduc.com/
http://www.orientaweb.info/orientaweb/index.htm
http://www.iestiernogalvan.com/departamentos/orientacion/test/76_Cuestionarios_OP/opestu.htm
http://www.iestiernogalvan.com/departamentos/orientacion/test/76_Cuestionarios_OP/opguia.htm
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 10:00-11:00 (1) | 11:00-13:00 (2) | |||
2-2 | 09:00-11:00 (3) | ||||
3-3 | 09:00-11:00 (4) | ||||
4-4 | 09:00-11:00 (5) | ||||
5-5 | 09:00-11:00 (6) | ||||
6-6 | 09:00-11:00 (7) | ||||
7-7 | 09:00-11:00 (8) | ||||
8-8 | 09:00-10:00 (9) 10:00-11:00 (10) | ||||
9-9 | 11:00-12:00 (11) | 09:00-11:00 (12) | |||
10-10 | 11:00-12:00 (13) | 09:00-11:00 (14) | |||
11-11 | 11:00-12:00 (15) | 09:00-11:00 (16) | |||
12-12 | 11:00-12:00 (17) | 09:00-11:00 (18) | |||
13-13 | 11:00-12:00 (19) | ||||
14-14 | 11:00-13:00 (20) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (4)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (5)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (6)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (7)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (8)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (9)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (10)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (11)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (12)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (13)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (14)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (15)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (16)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (17)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (18)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (19)
01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 11:00-13:00 (1) | ||||
4-4 | 11:00-12:00 (2) | ||||
15-15 | 09:00-12:00 (3) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
01 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 13:00-15:00 (1) | ||||
4-4 | 12:00-13:00 (2) | ||||
15-15 | 09:00-12:00 (3) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
01 Mintegia-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 12:00-14:00 (1) | ||||
4-4 | 12:00-13:00 (2) | ||||
15-15 | 12:00-15:00 (3) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 13:00-15:00 (1) | ||||
2-2 | 12:00-14:00 (2) | ||||
5-5 | 11:00-12:00 (3) | ||||
6-6 | 11:00-12:00 (4) | ||||
7-7 | 12:00-14:00 (5) | 13:00-14:00 (6) | |||
9-9 | 12:00-14:00 (7) | ||||
10-10 | 12:00-14:00 (8) | ||||
11-11 | 12:00-14:00 (9) | ||||
12-12 | 11:00-13:00 (10) | ||||
13-13 | 12:00-13:00 (11) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (4)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (5)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (6)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (7)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (8)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (9)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (10)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (11)
01 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 11:00-13:00 (1) | ||||
2-2 | 12:00-14:00 (2) | ||||
5-5 | 11:00-12:00 (3) | ||||
6-6 | 14:00-15:00 (4) | ||||
7-7 | 14:00-15:00 (5) | 11:00-13:00 (6) | |||
9-9 | 13:00-15:00 (7) | ||||
10-10 | 12:00-14:00 (8) | ||||
11-11 | 12:00-14:00 (9) | ||||
12-12 | 12:00-14:00 (10) | ||||
14-14 | 13:00-14:00 (11) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (4)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (5)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (6)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (7)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (8)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (9)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (10)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (11)
01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 12:00-13:00 (1) | ||||
14-14 | 09:00-10:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 09:00-10:00 (1) | ||||
14-14 | 10:00-11:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
01 Ordenagailuko p.-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 14:00-15:00 (1) | ||||
14-14 | 11:00-12:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 2.5 B ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
01 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 12:00-13:00 (1) | ||||
9-9 | 12:00-13:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
01 Tailerra-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 13:00-14:00 (1) | ||||
9-9 | 12:00-13:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
02 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 12:00-13:00 (1) | 10:00-12:00 (2) | |||
2-2 | 09:00-11:00 (3) | ||||
3-3 | 09:00-11:00 (4) | ||||
4-4 | 09:00-11:00 (5) | ||||
5-5 | 09:00-11:00 (6) | ||||
6-6 | 11:00-13:00 (7) | ||||
7-7 | 09:00-11:00 (8) | ||||
8-8 | 13:00-14:00 (9) | ||||
9-9 | 13:00-14:00 (10) | 09:00-11:00 (11) | |||
10-10 | 12:00-13:00 (12) | 09:00-11:00 (13) | |||
11-11 | 09:00-11:00 (14) | 12:00-13:00 (15) | |||
12-12 | 09:00-10:00 (16) | 09:00-11:00 (17) | |||
13-13 | 09:00-10:00 (18) | 09:00-11:00 (19) | |||
14-14 | 09:00-10:00 (20) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (1)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (2)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (3)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (4)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (5)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (6)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (7)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (8)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (9)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (10)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (11)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (12)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (13)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (14)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (15)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (16)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (17)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (18)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (19)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (20)
02 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 12:00-14:00 (1) | ||||
4-4 | 11:00-12:00 (2) | ||||
14-14 | 09:00-12:00 (3) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (1)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (2)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (3)
02 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 12:00-14:00 (1) | ||||
4-4 | 12:00-13:00 (2) | ||||
6-6 | 10:00-11:00 (3) | ||||
9-9 | 14:00-15:00 (4) | ||||
14-14 | 12:00-15:00 (5) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (1)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (2)
- . - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (4)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (5)
02 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 12:00-14:00 (1) | ||||
2-2 | 12:00-14:00 (2) | ||||
6-6 | 11:00-12:00 (3) | ||||
7-7 | 12:00-15:00 (4) | ||||
10-10 | 13:00-15:00 (5) | ||||
11-11 | 13:00-15:00 (6) | ||||
12-12 | 10:00-12:00 (7) | ||||
13-13 | 10:00-12:00 (8) | ||||
14-14 | 10:00-11:00 (9) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (1)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (2)
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (4)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (5)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (6)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (7)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (8)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (9)
02 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 13:00-14:00 (1) | ||||
13-13 | 12:00-13:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (1)
- FAK 2.5 B ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
02 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 12:00-13:00 (1) | ||||
13-13 | 14:00-15:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA (1)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 10:00-11:00 (1) | 11:00-13:00 (2) | |||
2-2 | 10:00-12:00 (3) | 11:00-12:00 (4) | |||
3-3 | 10:00-12:00 (5) | 11:00-12:00 (6) | |||
4-4 | 11:00-12:00 (7) | 11:00-13:00 (8) | |||
6-6 | 11:00-12:00 (9) | 09:00-11:00 (10) | |||
7-7 | 11:00-12:00 (11) | ||||
8-8 | 11:00-12:00 (12) | ||||
9-9 | 09:00-11:00 (13) | 11:00-12:00 (14) | |||
10-10 | 09:00-11:00 (15) | 11:00-12:00 (16) | |||
11-11 | 10:00-12:00 (17) | 11:00-12:00 (18) | |||
12-12 | 09:00-11:00 (19) | 11:00-12:00 (20) | |||
14-14 | 11:00-13:00 (21) | 11:00-12:00 (22) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (4)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (5)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (6)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (7)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (8)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (9)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (10)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (11)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (12)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (13)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (14)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (15)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (16)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (17)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (18)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (19)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (20)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (21)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (22)
31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 13:00-15:00 (1) | ||||
5-5 | 12:00-13:00 (2) | ||||
15-15 | 09:00-12:00 (3) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 09:00-11:00 (1) | ||||
5-5 | 13:00-14:00 (2) | ||||
15-15 | 12:00-15:00 (3) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
31 Mintegia-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 13:00-15:00 (1) | ||||
5-5 | 12:00-13:00 (2) | ||||
15-15 | 09:00-12:00 (3) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
31 Mintegia-4 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 13:00-15:00 (1) | ||||
5-5 | 10:00-11:00 (2) | ||||
15-15 | 12:00-15:00 (3) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 13:00-15:00 (1) | ||||
2-2 | 12:00-14:00 (2) | ||||
3-3 | 12:00-13:00 (3) | ||||
5-5 | 11:00-12:00 (4) | ||||
7-7 | 12:00-14:00 (5) | 12:00-13:00 (6) | |||
10-10 | 12:00-14:00 (7) | ||||
11-11 | 12:00-14:00 (8) | ||||
12-12 | 12:00-14:00 (9) | ||||
13-13 | 09:00-11:00 (10) | ||||
14-14 | 12:00-13:00 (11) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (4)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (5)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (6)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (7)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (8)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (9)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (10)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (11)
31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-11:00 (1) | ||||
2-2 | 12:00-14:00 (2) | ||||
3-3 | 12:00-13:00 (3) | ||||
5-5 | 11:00-12:00 (4) | ||||
7-7 | 10:00-12:00 (5) | 13:00-14:00 (6) | |||
10-10 | 12:00-14:00 (7) | ||||
11-11 | 12:00-14:00 (8) | ||||
12-12 | 09:00-11:00 (9) | ||||
13-13 | 09:00-11:00 (10) | ||||
14-14 | 10:00-11:00 (11) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (4)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (5)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (6)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (7)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (8)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (9)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (10)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (11)
31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 13:00-14:00 (1) | ||||
13-13 | 11:00-12:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
31 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 14:00-15:00 (1) | ||||
13-13 | 11:00-12:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- AULA DOCENCIA INFORMATICA - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
31 Ordenagailuko p.-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 13:00-14:00 (1) | ||||
13-13 | 12:00-13:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
31 Ordenagailuko p.-4 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 13:00-14:00 (1) | ||||
13-13 | 12:00-13:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- AULA DOCENCIA INFORMATICA - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
31 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 11:00-12:00 (1) | ||||
9-9 | 13:00-14:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
31 Tailerra-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 12:00-13:00 (1) | ||||
9-9 | 12:00-13:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
32 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 10:00-11:00 (1) | 11:00-13:00 (2) | |||
2-2 | 10:00-12:00 (3) | 11:00-12:00 (4) | |||
3-3 | 10:00-12:00 (5) | 11:00-12:00 (6) | |||
4-4 | 11:00-12:00 (7) | 11:00-13:00 (8) | |||
6-6 | 11:00-12:00 (9) | 09:00-11:00 (10) | |||
7-7 | 11:00-12:00 (11) | ||||
8-8 | 11:00-12:00 (12) | ||||
9-9 | 09:00-11:00 (13) | 11:00-12:00 (14) | |||
10-10 | 09:00-11:00 (15) | 11:00-12:00 (16) | |||
11-11 | 10:00-12:00 (17) | 11:00-12:00 (18) | |||
12-12 | 09:00-11:00 (19) | 11:00-12:00 (20) | |||
14-14 | 11:00-13:00 (21) | 11:00-12:00 (22) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (4)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (5)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (6)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (7)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (8)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (9)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (10)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (11)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (12)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (13)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (14)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (15)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (16)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (17)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (18)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (19)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (20)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (21)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (22)
32 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 13:00-15:00 (1) | ||||
5-5 | 12:00-13:00 (2) | ||||
15-15 | 09:00-12:00 (3) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
32 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 09:00-11:00 (1) | ||||
5-5 | 13:00-14:00 (2) | ||||
15-15 | 12:00-15:00 (3) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
32 Mintegia-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 13:00-15:00 (1) | ||||
5-5 | 12:00-13:00 (2) | ||||
15-15 | 09:00-12:00 (3) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
32 Mintegia-4 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 13:00-15:00 (1) | ||||
5-5 | 10:00-11:00 (2) | ||||
15-15 | 12:00-15:00 (3) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
32 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 13:00-15:00 (1) | ||||
2-2 | 12:00-14:00 (2) | ||||
3-3 | 12:00-13:00 (3) | ||||
5-5 | 11:00-12:00 (4) | ||||
7-7 | 12:00-14:00 (5) | 12:00-13:00 (6) | |||
10-10 | 12:00-14:00 (7) | ||||
11-11 | 12:00-14:00 (8) | ||||
12-12 | 12:00-14:00 (9) | ||||
13-13 | 09:00-11:00 (10) | ||||
14-14 | 12:00-13:00 (11) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (4)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (5)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (6)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (7)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (8)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (9)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (10)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (11)
32 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-11:00 (1) | ||||
2-2 | 12:00-14:00 (2) | ||||
3-3 | 12:00-13:00 (3) | ||||
5-5 | 11:00-12:00 (4) | ||||
7-7 | 10:00-12:00 (5) | 13:00-14:00 (6) | |||
10-10 | 12:00-14:00 (7) | ||||
11-11 | 12:00-14:00 (8) | ||||
12-12 | 09:00-11:00 (9) | ||||
13-13 | 09:00-11:00 (10) | ||||
14-14 | 10:00-11:00 (11) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (3)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (4)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (5)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (6)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (7)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (8)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (9)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (10)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (11)
32 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 13:00-14:00 (1) | ||||
13-13 | 11:00-12:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
32 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 14:00-15:00 (1) | ||||
13-13 | 11:00-12:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- AULA DOCENCIA INFORMATICA - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
32 Ordenagailuko p.-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 13:00-14:00 (1) | ||||
13-13 | 12:00-13:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
32 Ordenagailuko p.-4 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 13:00-14:00 (1) | ||||
13-13 | 12:00-13:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- AULA DOCENCIA INFORMATICA - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
32 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 11:00-12:00 (1) | ||||
9-9 | 13:00-14:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)
32 Tailerra-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 12:00-13:00 (1) | ||||
9-9 | 12:00-13:00 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (1)
- FAK 0.1 B - PSIKOLOGIA FAKULTATEA (2)