Letren Fakultatea

Videoteca


Insertar aquí el término a buscar.
Si se deja vacío aparecen todos los registros de la BBDD.
Total de registros en la BBDD: 4652.
Duración total: 3261 Horas, 11 minutos.


ID
VIDEO
PONENTE
COLECCIÓN
IDIOMA
FECHA
El hierro en el occidente de Asturias: de la explotación a la musealizaciónSusana Hevia González Las ferrerías hidráulicas tradicionales en el norte peninsular. Siglos XIV-XIX. Paisaje, Patrimonio, y Sociedad.Español2014-10-28
La prosprección arqueológica en la identificación, conocimiento y gestión del patrimonio hidráulico. La experiencia de la ferrería de Aranburuola en OiartzunSuberri Matelo Mitxelena Las ferrerías hidráulicas tradicionales en el norte peninsular. Siglos XIV-XIX. Paisaje, Patrimonio, y Sociedad.Español2014-10-28
4ª Sesión de debateSusana Hevia González, Suberri Matelo Mitxelena Las ferrerías hidráulicas tradicionales en el norte peninsular. Siglos XIV-XIX. Paisaje, Patrimonio, y Sociedad.Español2014-10-28
Presentación de la jornadaJuan Santos YanguasThe Aftermath: la gestión de la victoria en el escenario romano-republicanoEspañol2014-10-23
Creating the Roman Juggernaut: Why did the Romans win?Arthur M. Ecstein The Aftermath: la gestión de la victoria en el escenario romano-republicanoInglés2014-10-23
The aftermath of a Civil War: the exemplum of Sulla in the Severan ageGianpaolo Urso The Aftermath: la gestión de la victoria en el escenario romano-republicanoInglés2014-10-23
El pueblo fenicio: Descubriendo una cultura mediterráneaJosé Ángel Zamora Instituto de ciencias de la antigüedad/Antzinako zientzien institutoaEspañol2014-10-21
Taller sobre interpretación telefónicaJesús Mari Pérez Talleres sobre interpretaciónEspañol2014-10-20
Jugar, mover, ocuparMaría Ibarretxe del Val, Alaitz Arenaza,Haizea BarcenillaJugar, mover, ocuparEspañol2014-10-17
OpeningPilar Garcia Mayo International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16
PLENARY 1. What we have learnt from students' and teachers' feedback on diagnostic tests: Implications for classroomsMARIANNE NIKOLOV International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16
Enhancing children’s metalinguistic awareness: A classroom study with 8 to 9-year-old English-speaking learnersA. Tellier & K. Roehr-Brackin International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16
English lexical knowledge development of young English learners in China: Internal and external predictorsH. Sun, R. Steinkrauss & K. de Bot International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16
Metalinguistic awareness in two multilingual children growing up in a bilingual communityM. Cokely & C. Muñoz International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16
First in, First out: Lexical knowledge in children learning English as a foreign languageT. Zhao & V. Murphy International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16
L2 English Young learners’ oral production skills in Content and Language Integrated (CLIL) and EFL settingsA. Bret Blasco International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16
Formats in teacher-led activities to support child-initiated play in a foreign languageS. Mourão International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16
Four ways to tell a story in English: Influence on the oral communication of a group of pre-schoolers in the Basque CountryM. Amondarain-Garrido & M. Querol-Julián International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16
English as a foreign language in French pre-primary schools: A focus on oral interactionsA.-M. Voise International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16
Natural sciences and arts and crafts in English. A case study with young primary learnersA. Vallbona González International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16
Observing teachers and child learners during classroom conversational interactionsT. Fleta International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16
Comparison between two CBLT settings in Spain according to corrective feedback type and learner uptake patternsL. Apodaca International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16
Fostering literacy skills during the first stages of L2 acquisitionT. Fleta & M. L. García Bermejo International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16
Communicative language use and explicit grammar knowledge in child classroom L2 Spanish learners M.-P. Jouannaud & C. Payre-Ficout (U. Grenoble Alpes) L2 input in French official instructions for elK. Lichtman International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16
L2 input in French official instructions for elementary schoolM.-P. Jouannaud & C. Payre-Ficout International Conference on Child Language AcquisitionEspañol2014-10-16

< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 >