ID
|
VIDEO
|
PONENTE
|
COLECCIÓN
|
IDIOMA
|
FECHA
|
| M9, La nación como cuerpo: visiones del otro en Jo soc aquel que va matar Franco (2018), de Joan-Lluís Lluís | Francisco David García Martín | II Congreso Internacional de Jóvenes Investigadores en Literatura - JILEHU - “Como el corte hace sangre”: Violencia, palabra y traición en la literatura hispánica | Español | 2024-09-27 |
| Palabra, traición y violencia en La mujer cambiada y Nada que declarar. El libro de Diana | Teresa Ruiz Rosas | II Congreso Internacional de Jóvenes Investigadores en Literatura - JILEHU - “Como el corte hace sangre”: Violencia, palabra y traición en la literatura hispánica | Español | 2024-09-27 |
| PRESENTACIÓN DEL LIBRO: Condición de extranjería. Exocríticas y estéticas migrantes.Escritoras latinoamericanas en el Norte Global | | II Congreso Internacional de Jóvenes Investigadores en Literatura - JILEHU - “Como el corte hace sangre”: Violencia, palabra y traición en la literatura hispánica | Español | 2024-09-27 |
| Acto de Clausura | | II Congreso Internacional de Jóvenes Investigadores en Literatura - JILEHU - “Como el corte hace sangre”: Violencia, palabra y traición en la literatura hispánica | Español | 2024-09-27 |
| Mesa redonda: Inserción laboral después de la carrera en la UPV/EHU | Ainhoa Mendiluze, Iñigo Satrustegui, Ander Toral, Ane Txakartegi | VI Jornadas de profesionalización en Traducción e Interpretación | Español-Euskera | 2024-10-03 |
| Euskarazko ikus-entzunezko itzulpenak: Lanbidearen nondik norakoak | | VI Jornadas de profesionalización en Traducción e Interpretación | Euskera | 2024-10-08 |
| Del Califato a la Taifas: El complejo Siglo XI | Ana Echevarria Arsuaga | Del Califato a la Taifas: El complejo Siglo XI | Español | 2024-10-09 |
| MUJERES, DINASTÍA Y PODER ENTRE PAMPLONA Y LEÓN: SIGLOS IX-XI | Ana Echevarría Arsuaga | Aulas de la Experiencia de Álava 2024-2025 | | 2024-10-10 |
| Gaza: Crisis de humanidad | Bárbara Ruiz Balzola | Aulas de la Experiencia de Álava 2024-2025 | | 2024-10-10 |
| Mujeres en los relatos de colonización griegos: ejemplos de agencia femenina en contextos coloniales | Marta Oller Guzmán | KLASSIKALIA 2024 | Español | 2024-10-15 |
| El simposio griego: una reunión (no solo) masculina | María García Soler | KLASSIKALIA 2024 | Español | 2024-10-15 |
| Dido o Eneas: el eterno problema del punto de vista | Dr. Francisco García Jurado | Antzinaroaren Irakurketak 2024 / Lecturas de la Antigüedad 2024 | Español | 2024-10-16 |
| Opening | | 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young Learners | Inglés | 2024-10-17 |
| Investigating metalinguistic awareness in primary education | Christine Möller-Omrani | 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young Learners | Inglés | 2024-10-17 |
| Young learners’ metalinguistic awareness in a task-supported EFL teaching intervention | Elisabet Pladevall-Ballester1, Montse Capdevila1 & Eloi Puig-Mayenco2 | 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young Learners | Inglés | 2024-10-17 |
| Audio-synchronised textual enhancement and pronunciation with young CLIL learners | Raúl Azpilicueta-Martínez & Nora Ocáriz Tejada | 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young Learners | Inglés | 2024-10-17 |
| Pronunciation learning strategies in CLIL and EFL primary education learners: A quantitative study | Pedro Humánez-Berral | 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young Learners | Inglés | 2024-10-17 |
| Task engagement in EFL children’s pair talk during an instructional grammar sequence | María Dolores García-Pastor | 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young Learners | Inglés | 2024-10-17 |
| The potential of English AVENUES (Audio-Visual Enrichment Unlocked in Elementary School) | Alexandra Schurz 1 & Shona Whyte 2 | 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young Learners | Inglés | 2024-10-17 |
| Enhancing young learners’ collaboration through task design. What can language pedagogy learn from research? | Tomas Kos | 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young Learners | Inglés | 2024-10-17 |
| Supporting learner-to-learner interaction: Linguistic and visual resources in a synchronous oral telecollaborative task | Shona Whyte 1 & Ciara R. Wigham 2 | 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young Learners | Inglés | 2024-10-17 |
| The treatment of Spanish as a language of instruction in the educational centres of Castilla- La Mancha: Current situation and future prospects | Juana María Blanco Fernández | 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young Learners | Inglés | 2024-10-17 |
| Boosting language skills: The power of CLIL and extramural English for primary school students | Amparo Lázaro-Ibarrola | 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young Learners | Inglés | 2024-10-17 |
| Exploring the impact of intensity on reading, listening, and writing skills in English, Basque, and Spanish | Izaskun Villarreal & María Ángeles Hidalgo | 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young Learners | Inglés | 2024-10-17 |
| Bridging cultures and enhancing learning: CLIL in ethnic minority schools in Georgia | Nana Akofyani | 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young Learners | Inglés | 2024-10-17 |