Letren Fakultatea

Bideoteka


Bilatu beharrekoa hemen sartu.
Hutsik utziz gero DDBB-ean dagoen dena azalduko da.
Datu basean dauden bideoen zenbatekoa: 4605.
Guztiaren iraupena: 3238 Ordu, 25 minutu.


ID
BIDEOA
HIZLARIA
BILDUMA
HIZKUNTZA
DATA
M9, La nación como cuerpo: visiones del otro en Jo soc aquel que va matar Franco (2018), de Joan-Lluís LluísFrancisco David García Martín II Congreso Internacional de Jóvenes Investigadores en Literatura - JILEHU - “Como el corte hace sangre”: Violencia, palabra y traición en la literatura hispánicaEspañol2024-09-27
Palabra, traición y violencia en La mujer cambiada y Nada que declarar. El libro de DianaTeresa Ruiz Rosas II Congreso Internacional de Jóvenes Investigadores en Literatura - JILEHU - “Como el corte hace sangre”: Violencia, palabra y traición en la literatura hispánicaEspañol2024-09-27
PRESENTACIÓN DEL LIBRO: Condición de extranjería. Exocríticas y estéticas migrantes.Escritoras latinoamericanas en el Norte Global II Congreso Internacional de Jóvenes Investigadores en Literatura - JILEHU - “Como el corte hace sangre”: Violencia, palabra y traición en la literatura hispánicaEspañol2024-09-27
Acto de Clausura II Congreso Internacional de Jóvenes Investigadores en Literatura - JILEHU - “Como el corte hace sangre”: Violencia, palabra y traición en la literatura hispánicaEspañol2024-09-27
Mesa redonda: Inserción laboral después de la carrera en la UPV/EHUAinhoa Mendiluze, Iñigo Satrustegui, Ander Toral, Ane Txakartegi VI Jornadas de profesionalización en Traducción e InterpretaciónEspañol-Euskera2024-10-03
Euskarazko ikus-entzunezko itzulpenak: Lanbidearen nondik norakoak VI Jornadas de profesionalización en Traducción e InterpretaciónEuskera2024-10-08
Del Califato a la Taifas: El complejo Siglo XIAna Echevarria Arsuaga Del Califato a la Taifas: El complejo Siglo XIEspañol2024-10-09
MUJERES, DINASTÍA Y PODER ENTRE PAMPLONA Y LEÓN: SIGLOS IX-XIAna Echevarría Arsuaga Aulas de la Experiencia de Álava 2024-20252024-10-10
Gaza: Crisis de humanidadBárbara Ruiz Balzola Aulas de la Experiencia de Álava 2024-20252024-10-10
Mujeres en los relatos de colonización griegos: ejemplos de agencia femenina en contextos colonialesMarta Oller Guzmán KLASSIKALIA 2024 Español2024-10-15
El simposio griego: una reunión (no solo) masculinaMaría García Soler KLASSIKALIA 2024 Español2024-10-15
Dido o Eneas: el eterno problema del punto de vistaDr. Francisco García Jurado Antzinaroaren Irakurketak 2024 / Lecturas de la Antigüedad 2024Español2024-10-16
Opening 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young LearnersInglés2024-10-17
Investigating metalinguistic awareness in primary educationChristine Möller-Omrani 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young LearnersInglés2024-10-17
Young learners’ metalinguistic awareness in a task-supported EFL teaching interventionElisabet Pladevall-Ballester1, Montse Capdevila1 & Eloi Puig-Mayenco2 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young LearnersInglés2024-10-17
Audio-synchronised textual enhancement and pronunciation with young CLIL learnersRaúl Azpilicueta-Martínez & Nora Ocáriz Tejada 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young LearnersInglés2024-10-17
Pronunciation learning strategies in CLIL and EFL primary education learners: A quantitative studyPedro Humánez-Berral 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young LearnersInglés2024-10-17
Task engagement in EFL children’s pair talk during an instructional grammar sequenceMaría Dolores García-Pastor 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young LearnersInglés2024-10-17
The potential of English AVENUES (Audio-Visual Enrichment Unlocked in Elementary School)Alexandra Schurz 1 & Shona Whyte 2 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young LearnersInglés2024-10-17
Enhancing young learners’ collaboration through task design. What can language pedagogy learn from research?Tomas Kos 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young LearnersInglés2024-10-17
Supporting learner-to-learner interaction: Linguistic and visual resources in a synchronous oral telecollaborative taskShona Whyte 1 & Ciara R. Wigham 2 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young LearnersInglés2024-10-17
The treatment of Spanish as a language of instruction in the educational centres of Castilla- La Mancha: Current situation and future prospectsJuana María Blanco Fernández 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young LearnersInglés2024-10-17
Boosting language skills: The power of CLIL and extramural English for primary school studentsAmparo Lázaro-Ibarrola 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young LearnersInglés2024-10-17
Exploring the impact of intensity on reading, listening, and writing skills in English, Basque, and SpanishIzaskun Villarreal & María Ángeles Hidalgo 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young LearnersInglés2024-10-17
Bridging cultures and enhancing learning: CLIL in ethnic minority schools in GeorgiaNana Akofyani 21st LASLAB International Conference on Additional Language Learning by Young LearnersInglés2024-10-17

< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 >