Beharrezko trebetasunak eskuratzea arazoak definitzeko, ikerketak diseinatu eta gauzatzeko, datuak estatistikoki aztertzeko eta txosten zientifiko bat zuzen idazteko.
Gai izatea hezkuntza prozesuetan parte hartzen duten aldagaiak deskribatzeko eta neurtzeko.
Hezkuntza aldaketa eta hobekuntzarako teknologia digitalen garrantzia aztertzea, baita horien balizko erronkak eta arriskuak ere.
Hezkuntza arloko ikerketarako dokumentu iturri esanguratsuak erabiltzen jakitea.
Hezkuntzako ikerketa, txosten eta lanetatik eskuratutako datu kuantitatiboak eta kualitatiboak generoaren ikuspegitik interpretatzea eta analizatzea.
Hizkuntzaren erabilera sexistaz kontzientzia hartzea, eta arlo profesionaletan, akademikoetan eta ikerketetan gaztelaniaren erabilera ez-sexista bultzatzeko baliabideak eta tresnak eskuratzea.
Ikaskuntzarako autonomia garatzea.
Ikerketa diseinuak eta hipotesiak formulatu eta kontrastatzeko prozedurak ezagutzea.
Ikerketetako, txostenetako eta hezkuntza lanetako datu kuantitatiboak eta kualitatiboak aztertzea eta interpretatzea.
Jarrera kritikoa eta etikoa garatzea, informazioaren eta komunikazioaren teknologiak gizartean, ikerketan eta hezkuntza jardueran txertatzeari begira.
Komunikazio gaitasunak eskuratzea.
Kritikoki baloratzea ikerketa zientifikoak hezkuntza ezagutzari egiten dizkion ekarpenak.
Malgutasuna garatzea, hezkuntza arloko ikerketa bati ekitean.
Sexismo joerak identifikatzea jakintza zientifikoan eta haren irakaskuntza-ikaskuntzan, haien neutraltasuna kolokan jarrita eta genero ezaugarri inplizituak agerian utzita.
Taldean lan egiteko gaitasuna eskuratzea.
Testu akademiko-zientifikoak egitea, bai idatziz bai ahoz, koherenteak eta kohesionatuak, eta helburu bakoitzerako egokiak.