Gaia

XSLaren edukia

Kulturarteko komunikazioa

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Bietakoa
Hizkuntza
Ingelesa

Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua

Gizarte- eta kultura-egiturak eta kulturen arteko balio eta ikuspegi desberdinak baloratzea. Kulturarteko komunikazio-estrategiak prestatzea, proiektuetako interes-taldeentzat.

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
DIAZ GORRITI, VIRGINIAEuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego Atxikia (Laguntzaile Doktorea)DoktoreaElebidunaGizarte Psikologiavirginia.diaz@ehu.eus
TOLEDO GANDARIAS, NEREAEuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego OsoaDoktoreaElebidunaIngeniaritzako Proiektuaknerea.toledo@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Proiektuetan informazioa, komunikazioa eta giza baliabideak kudeatzeko dauden ezagutzak, tresnak eta estrategiak aplikatzea, haien garapena optimizatzeko.40.0 %
Proiektuetan informazioa, komunikazioa eta giza baliabideak kudeatzeko dauden tresnak eta estrategiak garatzea, haien garapena optimizatzeko60.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala151530
Mintegia153045

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Ariketak30.010 %
Azalpenezko eskolak45.033 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Bertaratzea eta Parte-hartzea10.0 % 40.0 %
Idatzizko azterketa0.0 % 30.0 %
Lan praktikoak10.0 % 90.0 %
Lanak taldeka idaztea0.0 % 50.0 %

Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak

Proiektuetan informazioa, komunikazioa eta giza baliabideak kudeatzeko dauden ezagutzak, tresnak eta estrategiak aplikatzea, haien garapena optimizatzeko.

Proiektuetan informazioa, komunikazioa eta giza baliabideak kudeatzeko dauden tresnak eta estrategiak garatzea, haien garapena optimizatzeko.

Kulturen arteko komunikazioaren oinarrizko ezagutza eta kontzientzia lortzea, bai eta Proiektu baten esparruan kultura anitzeko talde bat kudeatzeko tresna praktikoak ere

Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

Irakasgaiaren ebaluazioa etengabe egiten da, ikasturtean zehar.

Irakasgaiaren kalifikazioan honako faktore hauek hartzen dira kontuan:

Asistentzia: asistentzia derrigorrezkoa ez izan arren, oso gomendagarria da gelan garatzen diren edukiengatik. Horregatik, bertaratzea azken kalifikazioaren kalkuluaren parte da.

Lanak: ikasgaiaren hasieran izendatutako lanak entregatu beharko dituzte ikasleek. Lanak Egelara igota entregatuko dira, zehaztutako epeetan. Irakasgaia gainditu ahal izateko, lanak 10etik 5etik gorako kalifikazioa lortu beharko du.

Azterketa: Azterketa test motakoa izango, hainbat erantzunen artean aukeratzeko, edo galdera motzak izango dira. Irakasgaia gainditzeko, azterketan 10tik 4tik gorako kalifikazioa lortu beharko du ikasleak.

Irakasgaiaren kalifikazioa lortzeko, faktore bakoitzari (bertaratzea, lana, azterketa) dagokion pisua aplikatuko zaio.

Lanen batek ez badu ezarritako mozketa-nota gainditu, irakasgaiaren amaierako nota Ez aurkeztua izango da.

Azterketaren nota 4,0 baino txikiagoa bada, ikasgaiaren amaierako nota azterketaren notari dagokiona izango da.

Ikasleak irakasgai honen Etengabeko Ebaluazioari uko egitea erabakitzen badu, idatziz jakinarazi beharko du banakako lana aurkezteko azken eguna baino lehen. Egun hori ikasgelan entregatutako Ikaslearen Gidan aurkituko duzu, eGela plataforman.

Kasu horretan, ikasgaia gainditzeko, ikaslea idatzizko azterketa baten bidez ebaluatuko da. Azterketa horretan, modu jarraituan ebaluatutako ikasleek egindako azterketan planteatutakoez gain, beste galdera batzuk ere jaso ahal izango dira, eta deialdiari dagokion lauhilekoan ikasitako eduki guztiak jasoko dira. Ebaluazio hori ahozko azterketa batekin osatuko da, eta idatzizko azterketaren egunean bertan egingo da, deialdi horretan izena eman duten ikasleei hitzordua eskatu ondoren. Ahozko azterketan, ikasgelan ikasitako edukiei buruz galdetuko zaie ikasleei, bai eta dagokion lauhilekoan egindako jarduerei buruz ere. Ikasleak, ikasgaia gainditzeko, bi probak gainditu beharko ditu.

Osasun-baldintzek irakaskuntza-jarduera edota ebaluazio presentziala egitea eragozten badute, modalitate ez-presentzial bat aktibatuko da, eta ikasleei unean-unean emango zaie horren berri (deialdi guztietan aplikatu ahal izango da: ohikoa, ohiz kanpokoa eta aurrerapena).

Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

Ezohiko deialdira aurkeztu behar duten pertsonek ohiko deialdian aurkeztu ziren modu berean egingo dute. Hau da, ebaluazio jarraitua egin zutenek ohiko deialdian gainditu ez zituzten probak osatuko dituzte (lanak, azterketa).

Irakasgaiaren kalifikazioa lortzeko, faktore bakoitzari (bertaratzea, lanak, azterketa) dagokion pisua aplikatuko zaio.

Lanen batek ez badu ezarritako mozketa-nota gainditu, irakasgaiaren amaierako nota Ez aurkeztua izango da.

Azterketaren nota 4,0 baino txikiagoa bada, ikasgaiaren amaierako nota azterketaren notari dagokiona izango da.

Ebaluazio jarraituari uko egin ziotenek idatzizko eta ahozko azterketa bat egingo zaie, aurreko atalean deskribatutakoak bezalakoa (Deialdi arrunta: orientabideak eta uko egitea).

Irakasgai-zerrenda

Kontzeptuen bilakaera - Kulturen aniztasuna. Etika, balioak eta ikuspegiak hainbat kulturatan. Hainbat kulturatako langileen konfiantzarekin eta kontzientziazioarekin lotutako alderdiak. Motibazioa hainbat kulturatan.

Kontzeptuak eta estrategiak. Kultura-arteko komunikazioa garatzea proiektu-taldeen barruan.

Enpresa multikulturalaren kasuaren rol jokoa. Kulturaren definizioa eta Iceberg Kultur diagrama. Etnozentrismoa eta etnorelatibismoa. Bennet modeloa. Aniztasunaren onurak. Eredu kulturalak (Hofstede, Trompenaars, Globe). Nazio kulturaz haratago, kultura kontzeptu zabalagoa. Talde birtual globalen ezaugarriak. Kulturen arteko komunikazioak eragindako Proiektuaren bizi-zikloaren alderdiak.

Bibliografia

Nahitaez erabili beharreko materiala

Irakasgaia egela plataformaren bidez kudeatzen da. Bertan, ikasgelan erabilitako gardenkiak eta bestelako material lagungarriak aurkituko dira. Banakako eta taldeko lanen enuntziatuak eta horiek kargatzeko lekuak ere hor aurkituko dira.

Oinarrizko bibliografia

Hofstede G.H., Pedersen P., Hofstede G, "Exploring culture" Intercultural Press. 2002

Samovar, Larry A. and Richard E. Porter, "Communication Between Cultures". 5th edition. Belmont, CA: Wadsworth/Thomson Learning. 2004

Gehiago sakontzeko bibliografia

Hertel, G., Geister, S., & Konradt, U. (2005). Managing virtual teams: A review of current empirical research. Human resource management review, 15(1), 69-95.



Daft, R. L., & Lengel, R. H. (1986). Organizational information requirements, media richness and structural design. Management science, 32(5), 554-571.



Glasl, F. (1982). The process of conflict escalation and roles of third parties. In Conflict management and industrial relations (pp. 119-140). Springer, Dordrecht.



Tuckman, B. W. (1965). Developmental sequence in small groups. Psychological bulletin, 63(6), 384.



Aldizkariak

International Journal of Project Management



Project Management Journal



Estekak

www.pmi.org



www.ipma.ch



https://www.hofstede-insights.com/country-comparison/



XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak