Gaia
Kulturarteko komunikazioa
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Bietakoa
- Hizkuntza
- Ingelesa
Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua
Gizarte- eta kultura-egiturak eta kulturen arteko balio eta ikuspegi desberdinak baloratzea. Kulturarteko komunikazio-estrategiak prestatzea, proiektuetako interes-taldeentzat.Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
DIAZ GORRITI, VIRGINIA | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Atxikia (Laguntzaile Doktorea) | Doktorea | Elebiduna | Gizarte Psikologia | virginia.diaz@ehu.eus |
TOLEDO GANDARIAS, NEREA | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Osoa | Doktorea | Elebiduna | Ingeniaritzako Proiektuak | nerea.toledo@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Proiektuetan informazioa, komunikazioa eta giza baliabideak kudeatzeko dauden ezagutzak, tresnak eta estrategiak aplikatzea, haien garapena optimizatzeko. | 40.0 % |
Proiektuetan informazioa, komunikazioa eta giza baliabideak kudeatzeko dauden tresnak eta estrategiak garatzea, haien garapena optimizatzeko | 60.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 15 | 15 | 30 |
Mintegia | 15 | 30 | 45 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Ariketak | 30.0 | 10 % |
Azalpenezko eskolak | 45.0 | 33 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Bertaratzea eta Parte-hartzea | 10.0 % | 40.0 % |
Idatzizko azterketa | 0.0 % | 30.0 % |
Lan praktikoak | 10.0 % | 90.0 % |
Lanak taldeka idaztea | 0.0 % | 50.0 % |
Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
Proiektuetan informazioa, komunikazioa eta giza baliabideak kudeatzeko dauden ezagutzak, tresnak eta estrategiak aplikatzea, haien garapena optimizatzeko.Proiektuetan informazioa, komunikazioa eta giza baliabideak kudeatzeko dauden tresnak eta estrategiak garatzea, haien garapena optimizatzeko.
Kulturen arteko komunikazioaren oinarrizko ezagutza eta kontzientzia lortzea, bai eta Proiektu baten esparruan kultura anitzeko talde bat kudeatzeko tresna praktikoak ere
Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Irakasgaiaren ebaluazioa etengabe egiten da, ikasturtean zehar.Irakasgaiaren kalifikazioan honako faktore hauek hartzen dira kontuan:
Asistentzia: asistentzia derrigorrezkoa ez izan arren, oso gomendagarria da gelan garatzen diren edukiengatik. Horregatik, bertaratzea azken kalifikazioaren kalkuluaren parte da.
Lanak: ikasgaiaren hasieran izendatutako lanak entregatu beharko dituzte ikasleek. Lanak Egelara igota entregatuko dira, zehaztutako epeetan. Irakasgaia gainditu ahal izateko, lanak 10etik 5etik gorako kalifikazioa lortu beharko du.
Azterketa: Azterketa test motakoa izango, hainbat erantzunen artean aukeratzeko, edo galdera motzak izango dira. Irakasgaia gainditzeko, azterketan 10tik 4tik gorako kalifikazioa lortu beharko du ikasleak.
Irakasgaiaren kalifikazioa lortzeko, faktore bakoitzari (bertaratzea, lana, azterketa) dagokion pisua aplikatuko zaio.
Lanen batek ez badu ezarritako mozketa-nota gainditu, irakasgaiaren amaierako nota Ez aurkeztua izango da.
Azterketaren nota 4,0 baino txikiagoa bada, ikasgaiaren amaierako nota azterketaren notari dagokiona izango da.
Ikasleak irakasgai honen Etengabeko Ebaluazioari uko egitea erabakitzen badu, idatziz jakinarazi beharko du banakako lana aurkezteko azken eguna baino lehen. Egun hori ikasgelan entregatutako Ikaslearen Gidan aurkituko duzu, eGela plataforman.
Kasu horretan, ikasgaia gainditzeko, ikaslea idatzizko azterketa baten bidez ebaluatuko da. Azterketa horretan, modu jarraituan ebaluatutako ikasleek egindako azterketan planteatutakoez gain, beste galdera batzuk ere jaso ahal izango dira, eta deialdiari dagokion lauhilekoan ikasitako eduki guztiak jasoko dira. Ebaluazio hori ahozko azterketa batekin osatuko da, eta idatzizko azterketaren egunean bertan egingo da, deialdi horretan izena eman duten ikasleei hitzordua eskatu ondoren. Ahozko azterketan, ikasgelan ikasitako edukiei buruz galdetuko zaie ikasleei, bai eta dagokion lauhilekoan egindako jarduerei buruz ere. Ikasleak, ikasgaia gainditzeko, bi probak gainditu beharko ditu.
Osasun-baldintzek irakaskuntza-jarduera edota ebaluazio presentziala egitea eragozten badute, modalitate ez-presentzial bat aktibatuko da, eta ikasleei unean-unean emango zaie horren berri (deialdi guztietan aplikatu ahal izango da: ohikoa, ohiz kanpokoa eta aurrerapena).
Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Ezohiko deialdira aurkeztu behar duten pertsonek ohiko deialdian aurkeztu ziren modu berean egingo dute. Hau da, ebaluazio jarraitua egin zutenek ohiko deialdian gainditu ez zituzten probak osatuko dituzte (lanak, azterketa).Irakasgaiaren kalifikazioa lortzeko, faktore bakoitzari (bertaratzea, lanak, azterketa) dagokion pisua aplikatuko zaio.
Lanen batek ez badu ezarritako mozketa-nota gainditu, irakasgaiaren amaierako nota Ez aurkeztua izango da.
Azterketaren nota 4,0 baino txikiagoa bada, ikasgaiaren amaierako nota azterketaren notari dagokiona izango da.
Ebaluazio jarraituari uko egin ziotenek idatzizko eta ahozko azterketa bat egingo zaie, aurreko atalean deskribatutakoak bezalakoa (Deialdi arrunta: orientabideak eta uko egitea).
Irakasgai-zerrenda
Kontzeptuen bilakaera - Kulturen aniztasuna. Etika, balioak eta ikuspegiak hainbat kulturatan. Hainbat kulturatako langileen konfiantzarekin eta kontzientziazioarekin lotutako alderdiak. Motibazioa hainbat kulturatan.Kontzeptuak eta estrategiak. Kultura-arteko komunikazioa garatzea proiektu-taldeen barruan.
Enpresa multikulturalaren kasuaren rol jokoa. Kulturaren definizioa eta Iceberg Kultur diagrama. Etnozentrismoa eta etnorelatibismoa. Bennet modeloa. Aniztasunaren onurak. Eredu kulturalak (Hofstede, Trompenaars, Globe). Nazio kulturaz haratago, kultura kontzeptu zabalagoa. Talde birtual globalen ezaugarriak. Kulturen arteko komunikazioak eragindako Proiektuaren bizi-zikloaren alderdiak.
Bibliografia
Nahitaez erabili beharreko materiala
Irakasgaia egela plataformaren bidez kudeatzen da. Bertan, ikasgelan erabilitako gardenkiak eta bestelako material lagungarriak aurkituko dira. Banakako eta taldeko lanen enuntziatuak eta horiek kargatzeko lekuak ere hor aurkituko dira.Oinarrizko bibliografia
Hofstede G.H., Pedersen P., Hofstede G, "Exploring culture" Intercultural Press. 2002Samovar, Larry A. and Richard E. Porter, "Communication Between Cultures". 5th edition. Belmont, CA: Wadsworth/Thomson Learning. 2004
Gehiago sakontzeko bibliografia
Hertel, G., Geister, S., & Konradt, U. (2005). Managing virtual teams: A review of current empirical research. Human resource management review, 15(1), 69-95.Daft, R. L., & Lengel, R. H. (1986). Organizational information requirements, media richness and structural design. Management science, 32(5), 554-571.
Glasl, F. (1982). The process of conflict escalation and roles of third parties. In Conflict management and industrial relations (pp. 119-140). Springer, Dordrecht.
Tuckman, B. W. (1965). Developmental sequence in small groups. Psychological bulletin, 63(6), 384.
Aldizkariak
International Journal of Project ManagementProject Management Journal
Estekak
www.pmi.orgwww.ipma.ch
https://www.hofstede-insights.com/country-comparison/