Gaia
Metodologia eta ikerketarako hastapenak II: Landa-lan mintegia
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
ARRIETA URTIZBEREA, IÑAKI | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Gizarte Antropologia | i.arrieta@ehu.eus |
HERNANDEZ GARCIA, JONE MIREN | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Gizarte Antropologia | jm.hernandez@ehu.eus |
RUIZ TORRADO, MARIA | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Gizarte Antropologia | maria.ruizt@ehu.eus |
URQUIJO ARREGUI, MIREN BEGOÑA | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Gizarte Antropologia | miren.urquijo@ehu.eus |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Mintegia | 18 | 27 | 45 |
Gelako p. | 4 | 6 | 10 |
Landa p. | 8 | 12 | 20 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Azalpenezko eskolak | 20.0 | 60 % |
Iturriak eta baliabideak erabiltzea | 15.0 | 80 % |
Landa-lanean oinarrizko trebetasunak eskuratzea | 40.0 | 80 % |
Irakasgai-zerrenda
Tema 1. FUNDAMENTOS METODOLOGICOS- El proyecto de investigación
- El trabajo de campo en antropología
- Análisis e interpretación de los datos
Tema 2. TALLER ETNOGRÁFICO. ETNOGRAFÍA Y CUERPO
- Recorrido teórico-práctico.
- Situando los fenómenos socioculturales desde una perspectiva corporal, somática y vulnerable.
- Cuerpo formas feministas de hacer investigación: cuerpo, emociones y prácticas.
Tema 3. TALLER ETNOGRÁFICO. INVESTIGANDO CON JÓVENES
- Aproximación teórica a la antropología de la infancia y la juventud.
- La mirada feminista en los estudios de juventud.
- Aproximación a la investigación con niños/as, adolescentes y jóvenes: retos y dificultades.
- Presención de diferentes experiencias e investigaciones.