Gaia

XSLaren edukia

Metodologia I

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Gaztelania

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
LLONA GONZALEZ, MARIAEuskal Herriko UnibertsitateaUnibertsitateko Irakaslego TitularraDoktoreaElebidunaHistoria Garaikideamiren.llona@ehu.eus
LUXAN SERRANO, MARTAEuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego AgregatuaDoktoreaElebidunaSoziologiamarta.luxan@ehu.eus
BIGLIA , BARBARARovira i Virgili UnibertsitateaIrakaslego AgregatuaDoktoreabarbara.biglia@urv.cat

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala162238
Mintegia91322
Landa p.51015

Irakasgai-zerrenda

1. La cocina de la investigación.

2. Definiendo el objeto de estudio.

3. El proceso de investigación.

4. La metodología cuantitativa desde una perspectiva feminista: luces y sombras.

5. La investigación con fuentes orales: subjetividad y memoria.

6. La creación de fuentes orales: entrevistar, entre verse, hablarse, conocerse.



Bibliografia

Oinarrizko bibliografia

Bibliografía:

Abrams, Lynn (2010). Oral History Theory. New York: Routledge.

Anderson Elizabeth (2010) Feminist Epistemology and Philosophy of Science. Stanford Encyclopedia of Philosophy. Disponible en: http://plato.stanford.edu/entries/feminism-epistemology/

Beorlegui, David (2017). Transición y melancolía. La experiencia del desencanto en el País Vasco (1976-1986). Madrid: Postmetropolis.

Biglia, Barbara; Vergés-Bosch, Nuria (2016). Cuestionando la perspectiva de género en las investigaciones. REIRE, 9 (2): 12-29.

Biglia, Barbara (2015). Avances, dilemas y retos de las epistemologís feministas en la investigación social En Medina et all, Otras formas de (re) conocer.. Bilbao: UPV-EHU, 21-44.

Carraso, Cristina y otras (2006). Estadístiques sota sospita. Proposta de nous indicadors des de l’experiència femenina. Barcelona: Institut Català de les Dones. Disponible en http://dones.gencat.cat/web/.content/03_ambits/docs/publicacions_eines07.pdf

Feder (2006). Guía orientativa para la introducción de la perspectiva de género en investigaciones y estudios cuantitativos y cualitativos de cualquier orden. Disponible en http://www.juntadeandalucia.es/institutodelamujer/ugen/node/1276

Llona, Miren (2012). Entreverse. Teoría y metodología práctica de las fuentes orales, Bilbao: Universidad del País Vasco.

Passerini, Luisa, (2002). Memoria y utopía. La primacía de la intersubjetividad. Valencia: PUV.

Ramazanoglu, Caroline; Holland Janet (2002). Choice and decisions. Doing a feminist research project. pp.145-164 Carolina Ramazanoglu, Janet Holland. Feminist Methodology Challanges and choices. Los Angeles: SAGE.

Sprague, Joey (2005) Whose questions? Whose Answers? pp. 165-190. en Joey Sprague Feminist Methodologies for Critical Researchers. Bridging Differences. Walnut Creek: Rowam & Littelfield Publisher.

Thompson, Paul (1988). La voz del pasado. La Historia Oral, Valencia: Alfons el Magnánim.

Westmarlan, Nicole (2001). The Quantitative/Qualitative Debate and Feminist Research: A Subjective View of Objectivity. Forum: Qualitative Social Research 2 (1), art 13. Disponible en: www.qualitative-research.net/index.php/fqs/article/view/974

















XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak