Gaia

XSLaren edukia

Hezkuntza eleaniztuna: ikerketa-ikuspegiak

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Ingelesa

Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua

Short description of the course:

This course focuses on different aspects of multilingualism in education and will include psycholinguistic, sociolinguistic, and educational perspectives. Topics include: definitions and scope of multilingual education, the effect of bilingualism on the acquisition of additional languages, types of multilingual education, theoretical and research perspectives in the study of multilingual competence and evaluation of multilingual programmes in education.



Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
LEONET SIESO, OIHANAEuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego Atxikia (Laguntzaile Doktorea)DoktoreaElebidunaHezkuntzako Ikerkuntza eta Diagnosi Metodoakoihana.leonet@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Describir comparativamente los distintos tipos de educación multilingüe en relación a factores lingüísticos, sociolingüísticos y educativos20.0 %
Examinar el efecto de diferentes programas educativos en el desarrollo de la competencia multilingüe 25.0 %
Analizar el enfoque de investigación "Focus on multilingualism" y sus implicaciones didácticas 25.0 %
Describir las distintas metodologías de investigación en el estudio del multilinguismo en educación20.0 %
Examinar posibilidades de promover el multilinguismo y su investigación en contextos escolares10.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala203050
Mintegia808
Gelako p.203050
Tailerra123042

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Azalpenezko eskolak20.0100 %
Gai bat idatziz garatzea40.00 %
Irakurketa eta analisi praktikoak40.00 %
Lanak aztertzea eta horiei buruz eztabaidatzea30.0100 %
Landa-lanean oinarrizko trebetasunak eskuratzea20.050 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Azalpenak20.0 % 30.0 %
Lan praktikoak40.0 % 50.0 %
Otras Evaluaciones20.0 % 40.0 %

Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

Evaluation



-Attendance and participation 20%

-Readings and oral presentation 40%

-Practical tasks 40%

Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

Evaluation



-Attendance and participation 20%

-Readings and oral presentation 40%

-Practical tasks 40%

Irakasgai-zerrenda

Introducción a la educación multilingue

Investigación sobre la adquisición de terceras lenguas por bilingues y el efecto de la conciencia metalingüística

Tipologias de educación bilingüe y alternativas. Continua of multilingual education

Competencia monolingüe como referencia

Nuevas perspectivas en conceptualización de competencia multilingue

Análisis de competencias linguísticas y metodología de investigación

Analísis de efectos no linguísticos

Análisis crítico de la metodología y los resultados en artículos académicos

Bibliografia

Nahitaez erabili beharreko materiala

Cenoz, J. (2009) Towards Multilingual Competence. Bristol: Multilingual Matters

García, O. (2008) Bilingual Education in the 21st Century. Chichester: Wiley: Blackwell

Oinarrizko bibliografia

Baker, C. (2006) Foundations for Bilingual Education and Bilingualism. Bristol: Multilingual Matters

García, O. & Baker,C. (eds) 2007) Bilingual Education. An Introductory Reader. Bristol: Multilingual Matters

Gehiago sakontzeko bibliografia

Blackledge, A. & Creese, A. (2009). Multilingualism: a Critical Perspective. London: Continuum.

Cenoz, J. (ed)(2008). Teaching through Basque: Achievements and Challenges. Bristol: Multilingual Matters (also special issue of Language, Culture and Curriculum 21.

Cummins, J. & N. Hornberger (eds)(2008) Encyclopedia of Language and Education. Vol 5. Bilingual Education. New York: Springer.

De Mejia, A.M. (ed) (2005). Bilingual Education in South America. Clevedon: Multilingual Matters.

Feng. A. (ed) (2007). Bilingual Education in China. Clevedon: Multilingual Matters.

García, O.; Skutnabb-Kangas, T. & M.E. Guzmán (eds)(2006) Imagining Multilingual Schools Clevedon: Multillingual Matters

Helot, C. & De Mejía, A.M. (eds) (2008). Forging Multilingual Spaces: Integrated Perspectives on Majority and Minority Bilingual Education. Bristol: Multilingual Matters.

Heugh, K. & Skutnabb-Kangas, T. (eds) (2010) Multilingual Education Works:

from the Periphery to the Centre. New Delhi: Orient BlackSwan

Hornberger, N. (ed) (2003). Continua of Biliteracy: An Ecological Framework for Educational Policy, Research and Practice in Multilingual Settings. Clevedon: Multilingual Matters.

Jessner, U. (2006). Linguistic Awareness in Multilinguals. Edinburgh: Edinburgh University Press.

Schechter, S.R. & Cummins, J. (eds) (2003). Multilingual Education in Practice: Using Diversity as a Resource. London: Heinneman.

Skutnabb-Kangas, T.; Phillipson, R.; Mohanty, A.K.& Panda, M. (eds) (2009). Social Justice Through Multilingual Education. Bristol: Multilingual Matters.

Aldizkariak

-International Journal of Multilingualism

http://www.tandf.co.uk/journals/1479-0718

- International Journal of Bilingual Education and Bilingualism

http://www.tandf.co.uk/journals/1367-0050

-Language, Culture and Curriculum

http://www.tandf.co.uk/journals/0790-8318

-Modern Language Journal

http://mlj.miis.edu/

Estekak

ESCR Centre for Research in Bilingualism in Theory and Practice

http://www.bilingualismbangor.ac.uk

Mercator. European Research Centre on Multilingualism and Language Learning

http://www.mercator-research.eu

The Mosaic Centre for Research on Multilingualism

http://www.education.bham.ac.uk/research/mosaic

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak