Aniztasun metodologikoa interpretatzea, eta, bereziki, hurbilketa printzipalisten eta kontsekuentzialisten arteko desberdintasunak (CE13).
Aparteko neurriak eta ahalegin terapeutikoa mugatzea eskatzen duten egoera guztietan, jarrera gogoetatsua, elkarrizketarako irekia eta komunikatiboa erakustea (CE9).
Arazo bioetikoak konpontzeko metodologia egokia profesionaltasunez aplikatzea (CE12).
Arazo etiko konplexu eta eztabaidagarrien egitura aztertzea, eta ikuspegi alternatiboak detektatzea, formulatzea eta proposatzea (CE5) (CT12).
Argudio etikoak jendaurrean defendatzea norberaren uste sendoei erreparatuta (CE14) (CT12).
Bioetikako ikerkuntzaren garrantzia aztertzea (CE16).
Bioetikaren eta biozuzenbidearen arloko ikerketa-lan bat egiteko informazio bibliografikoa identifikatzea eta kudeatzea (CB6).
Bioetikaren eta biozuzenbidearen arloko ikerketa-lan bat egiteko metodologia zientifiko egokia aplikatzea (CE1, CE4, CT1).
Bioetikaren arloan argudio formalak eta informalak lantzea, haren indarra edo ahulezia eta edozein falazia garrantzitsu aitortuz (CE4).
Bioetikaren eta biozuzenbidearen arloko ikerketa-lanak idaztea (CT2, CT5).
Bioetikaren historiako teoriarik garrantzitsuenak ulertzea, eta antzeko diziplinetako beste batzuekin erlazionatzea (CE2).
Biomedikuntzaren arloko lege- araudia- estatuko, erkikegoa eta nazioartekoa- erlazionatzea, eta haren dimentsio etikoa eta kulturan eta gizartean dituen ondorioak balioestea, kontrastatzea eta argudiatzea (CE8) (CT 12).
Diskurtso etikoa integratzea, gizarte eboluzionatuetan gaur egun dagoen kultura-aniztasuna kontuan hartuta, eta kultura-aniztasun hori ulertzen eta norberaren jarrerak hobeto azaltzen saiatuko diren argudioak garatzea (CE6) (CT12).
Eguneroko praktika klinikoan planteatzen diren arazo etiko eta juridikoen azterketa egiteko garrantzitsuak diren sanitario-paziente harremanaren alderdiak identifikatzea (CE18) (CT12).
Espainian ikerketa biomedikoak jasan behar dituen kontrol etikoko tresnak ebaluatzea (CT12) (CE15).
Gizakiekin, haien datu edo laginekin edo animaliekin egiten den ikerketaren araubide etiko-juridikoa ezagutzea (CE8).
Ikerketa zientifikoan parte hartzen duten profesionalen eta erakundeen jurisprudentziaren jarrera eta erantzukizun-araubidea ezagutzea (CE3).
Ikerketa zientifikoaren esparruko gatazkei buruzko pentsamendu kritikoa eta eztabaida aberastuko duten kontzeptuak eta termino juridikoak deskribatzea (CT3).
Ikerkuntza- proiektuen garapenarekin lotutako alderdi gatazkatsuak ikuspegi etiko edo juridikotik identifikatzea (CE1) (CT1).
Informazio-iturriak erabiltzea bioetikaren eta biozuzenbidearen esparruko errealitatea modu zientifikoan erlazionatzen duten teoriak eraikitzeko eta konparazioak egiteko (CE1, CE4, CT1).
Medikuntzako eta Erizaintzako lanbideen kode deontologikoaren edukiak deskribatzea (CE17) (CT12).
Osasun-jarduneko arazo etikoak eta juridikoak identifikatzea (CE1) (CT12).
Pazientean oinarritutako harreman kliniko komunikatiboaren aldeko jarrera erakustea (CE11).
Profesionaltasunez aplikatzea onespenaren nozioa, autonomia-printzipioa eta baimena baliozkoa izateko legez eskatzen diren baldintzetara ohitzea (CE10).
Profesional biosanitarioen erantzukizun zibileko eta penaleko kasuak identifikatzea (CE7).