Breadcrumb

EHUduala - Ingenieritza Mekanikoa + Bachelor of Engineering in Vehicle Development (TH Köln, Alemania)

Nazioarteko Titulazio Bikoitza

Nazioarteko prestakuntza duala

Vitoria-Gasteizko Ingeniaritza Eskolan, hitzarmen berri baten bidez, Ingeniaritza Mekanikoko Gradu dualeko ikasleei aukera ematen zaie TH Köln-en Bachelor of Engineering in Vehicle Development titulua lortzeko (Alemanian). Horretarako, ikastaro osagarri bat egingo dute Alemanian, zeinak prestakuntza duala barne hartzen baitu. Prestakuntza hori jasotzen duten ikasleek curriculumetik kanpoko praktikak egingo dituzte Euskal Autonomia Erkidegoko enpresetan (18 ECTS). Nazioarteko prestakuntza dualaren eskaintza berri hau 2024-2025 ikasturtetik aurrera egongo da eskuragarri.