Gaia

XSLaren edukia

Kirol Enpresa eta Erakundeen Zuzendaritza Komertziala eta Marketina

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Gaztelania

Irakasleak

IzenaErakundea
SAEZ VEGAS, LUCIAEuskal Herriko Unibertsitatea
BURGOA VALTIERRA,MIREN YURDANAGobierno Vasco. Dpto. de Dirección de Familias e Infancia
PEREZ MORAN,OSCARORBEA
ROSALES FIGUEROA, JORGEMAS Innovación

Gaitasunak

Kirol Zerbitzuen Marketing Planaren aldagaiak zehazteko gaitasuna.Administrazioko erakundeen ardura duten posizioen kudeaketa eta marketina trebetasunak.Kirol erakunde bat modu iraunkorrean kudeatzeko finantza-baliabideak ezagutu, negoziatu eta erabili.Kirol produktuen eta zerbitzuen kudeaketa komertziala diseinatzea estrategien eta marketineko planen bidez.Aurrekontu bideragarriak eta errealistak burutzea, erakundearen helburuen arabera.

Ikasgai-zerrenda eta bibliografia

  • Plan de Marketing de servicios deportivos. Investigación de mercado
  • Bibliografia:Aguiar, F., & Molina, G. (2003). Marketing deportivo: El negocio del deporte y sus claves. Grupo Editorial Norma.
  • Plan de Comunicación integral de Marketing
  • Bibliografia:Hoye, R., Smith, A. C., Nicholson, M., & Stewart, B. (2015). Sport management: principles and applications. Routledge
  • Estrategias de comercialización de productos y servicios deportivos
  • Bibliografia:Kotler, P., Keller, K. L., Ayala, L. E. P., Araujo, M. D. L. A., & González, J. C. (2016). Dirección de marketing. Pearson Educación de México.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak