Kirol Enpresa eta Erakundeen Zuzendaritza Komertziala eta Marketina
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
Irakasleak
Izena | Erakundea |
---|---|
SAEZ VEGAS, LUCIA | Euskal Herriko Unibertsitatea |
BURGOA VALTIERRA,MIREN YURDANA | Gobierno Vasco. Dpto. de Dirección de Familias e Infancia |
EMMANUEL MARTINEZ, EVA | Otros |
PEREZ MORAN,OSCAR | ORBEA |
SARASOLA SOTO, OLATZ | Bilbao Basket |
Gaitasunak
Kirol Zerbitzuen Marketing Planaren aldagaiak zehazteko gaitasuna.Administrazioko erakundeen ardura duten posizioen kudeaketa eta marketina trebetasunak.Kirol erakunde bat modu iraunkorrean kudeatzeko finantza-baliabideak ezagutu, negoziatu eta erabili.Kirol produktuen eta zerbitzuen kudeaketa komertziala diseinatzea estrategien eta marketineko planen bidez.Aurrekontu bideragarriak eta errealistak burutzea, erakundearen helburuen arabera.Ikasgai-zerrenda eta bibliografia
- Plan de Marketing de servicios deportivos. Investigación de mercado
- Plan de Comunicación integral de Marketing
- Estrategias de comercialización de productos y servicios deportivos
Bibliografia:Aguiar, F., & Molina, G. (2003). Marketing deportivo: El negocio del deporte y sus claves. Grupo Editorial Norma.
Bibliografia:Hoye, R., Smith, A. C., Nicholson, M., & Stewart, B. (2015). Sport management: principles and applications. Routledge
Bibliografia:Kotler, P., Keller, K. L., Ayala, L. E. P., Araujo, M. D. L. A., & González, J. C. (2016). Dirección de marketing. Pearson Educación de México.