Eremu Ez-formalaren Garrantzia Hizkuntza-biziberritzearen Ikuspegitik: Helduak
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Bietakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
- Euskara
Irakasleak
Izena | Erakundea |
---|---|
AMONARRIZ GORRIA, ENDRIKE | ARGIA ASTEKARIA |
Gaitasunak
Eremu ez-formalean helduen aisialdiak duen lekua aztertu eta horretaz kontzientzia hartzeaHizkuntzen erabilera ez-formalen ezaugarriak barneratzeaHelduen erabilera ez-formala zertan den aztertu eta horretaz kontzientzia hartzeaTeoria soziolinguistikoetan eremu ez-formalak duen lekuaz jabetzeaHelduaroan hizkuntza erabiltzeko motibazioak landu eta horietaz jabetzeaHizkuntza ohiturak aldatzeko ekimenez jabetzeaEuskaltzaleen Topagunearen lana ea eragina ezagutu eta garatutako egitasmo eta lan-ardatzez jabetzeaIkasgai-zerrenda eta bibliografia
- Erabilera ez-formala. Definizioa
- Aisialdiaren eta esparru ez-formalen garrantzia hizkuntzaren biziberritze-prozesuan
- Euskaltzaleen Topagunea eta helduen eremu ez-formalak
Bibliografia:Aizpurua Jon (2018): Euskararen erabilera eta erabileran eragiten duten faktore nagusiak in BAT 106. Soziolinguistika Klusterra. Andoain
Bibliografia:Amorrotu, E; Ortega, A; Goirigolzarri, J.; eta Urla, J. (2016). Euskal hiztun berria: esperientziak, jarrerak eta identitateak. Deustuko unibertsitatea. Bilbo
Bibliografia:Amonarriz, Kike (2015): "Ahozkotasuna soziolinguistikaren behatokitik" in BAT aldizkaria 96. Soziolinguistika Klusterra. Andoain