XSLaren edukia

Estrategia Zuzendaritza: Enpresa Politika25844

Ikastegia
Vitoria-Gasteizko Ingeniaritza Eskola
Titulazioa
Gradu Bikoitza: Ingeniaritza Mekanikoa + Enpresen Administrazio eta Zuzendaritza
Ikasturtea
2024/25
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
25844

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala4761
Mintegia412
Gelako p.612
Ordenagailuko p.35

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Zuzendaritza Estrategikoa: Enpresaren Politika, Enpresen Zuzendaritza eta Administrazioaren hirugarren mailan emandako derrigorrezko irakasgaia da. Irakasgai hau lehenengo lauhilekoan ikasten da, eta bigarren lauhileko irakasgaiarekin osatzen da (Zuzendaritza Estrategikoa: Hazkundea eta Garapena), hirugarren mailan ere bai.

Irakasgai honetan ikasleak enpresako plangintza elaboratzen eta defendatzen ikasiko du, AMIA analisiaren azterketa eta elaborazioen faseak bereiziz, eta helburuak eta estrategiak finkatuz maila korporatiboan, lehiaketa-mailan eta maila funtzionalean.

Oharra: Irakasgai honek parte hartzen du Heziketa-Berrikuntzaren Proiektu honetan: “Adimen Artifizialaren integrazioa Arabako Ekonomia eta Enpresaren Fakultateko titulazioen irakaskuntza eta ikaskuntzaren prozesuetan” (kodea: HPB/PIE i3lab 24-11).



Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

Irakasgai honen helburu nagusia da enpresen zuzendaritza ulertzea maila altuenean, edozein enpresarako plangintza estrategikoa egiteko herramintak eta enfokeak kontuan izanda.



IRAKASGAIAREN GAITASUN BERARIAZKOAK



Irakasgai honek lagundu nahi die ikasleei ondoko gaitasunak garatzen:



- Ikasleek enpresen zuzendaritza-plangintzaren garrantzia barneratzea gaur egungo ingurune enpresarial dinamiko batean biziraun ahal izateko.

- Ikasleek Zuzendaritza Estrategikoaren ereduaren eraginkortasuna nabaritzea eta ikastea nola buru daitekeen analisiak-xedeak-estrategien prozesu osoa.





TITULAZIOAREN ZEHARKAKO GAITASUNAK



- Ahozko komunikazioa (3. Mailan)

- Idatzizko komunikazioa (3. Mailan)



Irakasleak eskola magistraletan zehar, ikasgelaren atazen bidez eta seminarioen bidez ebaulatuko ditu gaitasunak.



IKASKUNTZAREN EMAITZAK



- Zuzendaritza Estrategikoarekin lotutako konzeptu eta terminologiaren ulermena.

- Kasu baten ikasketa, publikoaren aurrean aurkeztuta, zuzendaritza estrategikoaren konzeptuak eta edukiak lantzeko asmoz.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1. GAIA: ZUZENDARITZA ESTRATEGIKOAREN ETA ZUZENDARITZA ESTRATEGIKOAREN PROZESUAREN TESTUINGURUA

 Sarrera

 Planteamendu estrategikoa gaur egun. Zuzendaritza Estrategikoaren Bilakaera Historikoa.

 Zzuendaritza Estrategikoaren Konzeptu eta Helburua. Estrategiaren Konzeptua. Maila Estrategikoak.

 Zuzendaritza Estrategikoaren Prozesua. Plangintza estrategikoa.



2. GAIA: ENPRESAREN MISIOA, BISIOA ETA BALIO NAGUSIAK

 Sarrera

 Misioa eta Bisioa

 Balioak, printzipioak eta etika



3. GAIA: KANPOKO ANALISI ESTRATEGIKOA (ENPRESREN INGURUNEA)

 Sarrera

 Aurreko konzeptua: Negozioko Unitate Estrategikoa (UNE)

 Ingurune orokorraren analisia: PESTEL eredua

 Ingurune espezifikoaren analisia (sektorea): Porter eredua



4. GAIA: ENPRESAREN BARRUKO ANALISI ESTRATEGIKOA

 Sarrera

 Enpresaren Barruko Analisia Area Funzionalen arabera. Enpresaren Baliabide eta Gaitasunen Analisia.

 Barruko Analisirako Laguntzaren herramintak: Benchmarking eta Balio-Katea.







5. GAIA: ENPRESAREN EGOERAREN DIAGNOSI ESTRATEGIKOA

 Sarrera

 AMIA: kanpoko aukera eta mehatxuak. Barruko indargune eta ahuleziak.

 AMIA: erlazio gurutzatuak eta balizko ardatz estrategikoak.



6. GAIA: ENPRESAREN HELBURUEN FORMULAZIOA

 Sarrera

 Helburu orokorrak eta operatiboak

 Aginte-Koadro Integralaren (AKI) erabilgarritasuna helburuak betetzeko.

 Eranskina: Gizarte-Erantzukizuna



7. GAIA:ENPRESAREN ESTRATEGIA KORPORATIBOEN FORMAULAZIOA

 Aurreko konzeptuak: NUE, Balio-Katea eta Sinergia. Sarrera.

 Produktu-Arloa: Esparru Geografikoaren Dibersifikatze-Estrategia. Nazioartekotze- Estrategia.

 Balio-Katearen Arloa: Integrazio Bertikalaren Estrategia.



8. GAIA: ENPRESAREN LEHIA-ESTRATEGIEN FORMULAZIOA

 Sarrera

 Aurreko konzeptuak: NUE eta Balio-Katea

 Lehia-Abantaila Iraunkorra

 Desberdintze-Estrategia. Kostu-Lidergoaren estrategia.

 Enpresa Lehia-Estrategia eta Estrategia korporatiboen nahasketa gisa.



9. GAIA: ESTRATEGIA FUNTZIONALAK ETA ENPRESAREN KUDEAKETA-PLANGINTZA

 Sarrera

 Aurreko konzeptuak: Plangintza Estrategikoa. Estratgia Funtzionalak.

 Kudeaketa-Planak.



10. GAIA: ESTRATEGIAREN INPLANTAZIOA ETA KONTROLA

 Sarrera

 Aurreko konzeptuak: Aginte Koadro Integrala (AKI). Estrategiaren inplantazioa: antolakuntza.

 Kontrol Estrategikoa

 AKI:tresna erabilgarria estrategiaren inplantazioa eta kontrolerako.

MetodologiaToggle Navigation

Irakaskuntzan zehar garatutako metodologia mahaigaineratu diren helburu eta gaitasunei egokituko zaie. Metodologia honek eskola magistralak eta irakaskuntza-ikaskuntzaren teknikak nahastuko ditu. Alde horretatik, xede nagusia izango da Enpresen Zuzendaritza eta Administrazioaren Graduan aurreikusitako gaitasunen garapena lortzea. Horretarako, ondoko irakaskuntza-metodologia mahaiganeratuko da.



 Eskola magistrala: proposatuko helburuak eskuratzeko ikasleak ezagutu behar dituen kontzeptu eta teknika garrantzitsuenak aurkeztuko dira.

 Kasuaren metodoa: metodologia honi esker, ikasleriak enpresan erabakiak hartzeko prozesua ikasi ahalko du. Ikasleek enpresako pertsona baten rola hartuko dute eta mahaigaineratutako problema erreal baterako irtenbide bat bilatzen saiatuko dira.

 Ikasgela-praktikak eta seminarioak: Deskribatutako ikaskuntza-emaitzak lortu ahal izateko, ikasleriak enpresaren plangintza estrategikoa prestatu beharko du, irakasleak eskoletan zehar emandako informazioa aintzat hartuta. Irakasgai honen lanak eta aurkezpenak irakasleak finkatutako data eta orduetan burutuko dira.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 20
    • Test motatako proba (%): 30
    • Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 10
    • Realización y defensa oral del trabajo de asignatura (%): 40

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

A. EBALUAZIO JARRAITUA (MISTOA)



ERABILITAKO IRIZPIDE OROKORRAK

• I. Amaierako proba (azterketa mistoa): 5 puntu

• II. Kasua eta Proiektua (Plangintza Estrategikoa): 5 puntu



I. Amaierako proba (5 puntu arte)

Amaierako probaren bitartez, ikasleen ezaguera teoriko eta praktikoak ebaluatuko dira. Azterketa mistoa izango da, test-zatia (3 puntu) eta garapen-zatia (2 puntu) konbinatuz. Testa baztertzailea izango da, eta irakasgaia gainditzeko 3 puntuetatik gutxienez 1,35 lortzea exijitzen da. Azterketaren bigarren zatian beharrezkoa izango da gutzienez 0,9 puntu lortzea.

Azterketaren emaitzak gutxienez 2,25 puntukoa izan behar du lanaren ebaluazioa kontuan hartu ahal izateko.



Ikaslea azterketara aurkezten ez bada, bere kalifikazioa EZ AURKEZTUA izango da.





II. Kasua eta Proiektua (Plangintza Estrategikoa)(5 puntos):



Ikasleriak taldeka egingo du lan, eskola magistraletan zehar landutako materiekin lotutako bi jardueratan:



(4 puntu): Plangintza estrategiko baten bidez, ikasleriak hausnartu eta erabakiak hartu beharko ditu taldeka, eskola magistraletan zehar landutako materiekin aspektuei buruz. Aztertutako enpresa irakaslearekin adostuko da aldez aurretik. Plangintza estrategikoa adostutako datan aurkeztuko da.

(1 puntu): Era berean, gaitasun espezifikoen eta zeharkakoen lana indartuko da irakasleak aukeratutako irakaskuntza-kasu baten bidez, ikasleriaren irakaskuntza-ikaskuntzaren prozesura begira. ebazpenaren bidez.



Bi jardueretan zeharkako gaitasunak landuko dira: C2- Ahozko komunikazioa eta C3 – Idatzizko komunikazioa, irakasgaiaren gaitasun espezifikoekin batera.



Ikasturtean zehar eGela plataformaz ebaluazio jarraituarekin zerikusia duen informazioa emango da.



Entregatutako jarduera edo lan bat guztiz edo partzialki kopiatu egin dela aurkituz gero, deialdi horretan irakasgaiaren emaitza EZ GAI izango da.



B. AMAIERAKO EBALUAZIOA



Gradu-Titulazioen Ebaluazioaren Araudiaren arabera (50. BOPV, 2017ko martxoaren 13an) EHUko Gobernu-Kontseiluan onartuta (2016ko abenduaren 15ean), ikasleriak ebaluazio jarraitua uko egiteko eta Amaierako Ebaluazio hautatzeko aukera du, ebaluazio jarraituan parte-hartzea edozein izanda ere (8.3 artikulua).



Ikasleriak uko egitea lehenengo eta bederatzigarren asteen artean (biak barne) komunikatu beharko dio irakasgaiaren irakasleriari, zentroaren egutegi akademikoa kontuan izanda.



ERABILITAKO IRIZPIDE OROKORRAK

• I. Amaierako proba (azterketa mistoa): 5 puntu

• II. Kasua eta Proiektua (Plangintza Estrategikoa): 5 puntu







I. Amaierako proba (5 puntu arte).

Amaierako probaren bitartez, ikasleen ezaguera teoriko eta praktikoak ebaluatuko dira. Azterketa mistoa izango da, test-zatia (3 puntu) eta garapen-zatia (2 puntu) konbinatuz. Testa baztertzailea izango da, eta irakasgaia gainditzeko 3 puntuetatik gutxienez 1,35 lortzea exijitzen da. Azterketaren bigarren zatian beharrezkoa izango da gutzienez 0,9 puntu lortzea.



Azterketaren emaitzak gutxienez 2,25 puntukoa izan behar du lanaren ebaluazioa kontuan hartu ahal izateko.



Ikaslea azterketara aurkezten ez bada, bere kalifikazioa EZ AURKEZTUA izango da.



II. Kasua eta Proiektua (Plangintza Estrategikoa)(5 puntos):



Ikasleriak banaka egingo du lan, eskola magistraletan zehar landutako materiekin lotutako bi jardueratan:



(4 puntu): Plangintza estrategiko baten bidez, ikasleriak hausnartu eta erabakiak hartu beharko ditu taldeka, eskola magistraletan zehar landutako materiekin aspektuei buruz. Aztertutako enpresa irakaslearekin adostuko da aldez aurretik. Plangintza estrategikoa adostutako datan aurkeztuko da.

(1 puntu): Era berean, gaitasun espezifikoen eta zeharkakoen lana indartuko da irakasleak aukeratutako irakaskuntza-kasu baten bidez, ikasleriaren irakaskuntza-ikaskuntzaren prozesura begira. ebazpenaren bidez.



Bi jardueretan zeharkako gaitasunak landuko dira: C2- Ahozko komunikazioa eta C3 – Idatzizko komunikazioa, irakasgaiaren gaitasun espezifikoekin batera.



Ikasturtean zehar eGela plataformaz ebaluazio jarraituarekin zerikusia duen informazioa emango da.



Entregatutako jarduera edo lan bat guztiz edo partzialki kopiatu egin dela aurkituz gero, deialdi horretan irakasgaiaren emaitza EZ GAI izango da.



Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

A. EBALUAZIO JARRIATUA MISTOA



Ebaluazioaren sistemaren egitura eta aplikatuko beharko diren irizpide orokorrak deialdi arruntan bezalakoak izango dira. (Amaierako azterketa 5 puntu + Ebaluazio Jarraitua 5 puntu).



Ikaslea azterketara aurkezten ez bada, bere kalifikazioa EZ AURKEZTUA izango da.



Entregatutako jarduera edo lan bat guztiz edo partzialki kopiatu egin dela aurkituz gero, deialdi horretan irakasgaiaren emaitza EZ GAI izango da.



B. AMAIERAKO EBALUAZIOA



Ebaluazioaren sistemaren egitura eta aplikatuko beharko diren irizpide orokorrak deialdi arruntan bezalakoak izango dira. (Amaierako azterketa 5 puntu + Ebaluazio Jarraitua 5 puntu).

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

 Dokumentazio moldatua (Araujo de la Mata, A., Idigoras, I., Matey, J., Mitxeo, J., San Martín, N., Villarreal, O. (2016), Zuzendaritza Estrategikoa: Enpresaren Politikaren apunteak. Ekonomia Finantzarioa II. Departamentua. Ekonomia eta Enpresaren Fakultatea. Euskal Herriko Unibertsitatea.
 eGela plataforman ikasleriak eskuragarri duen material gehigarria.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

ALBIZU, E. y LANDETA, J. (Coords.) (2011) Dirección estratégica de los recursos humanos. Teoría y práctica. Ed. Pirámide. Madrid. (Disponible en la biblioteca de la UPV/EHU)

GRANT, R.M. (2014): Dirección Estratégica: Conceptos, Técnicas y Aplicaciones (dúo), Edit. Thomson Civitas, 8ª edición.



Gehiago sakontzeko bibliografia

BUENO CAMPOS, E. (1996): Dirección Estratégica de la Empresa. Metodología, Técnicas y Casos. Edit. Pirámide, Madrid.
BUENO, E., MORCILLO, P. y SALMADOR, M. P. (2005): Dirección estratégica. Nuevas perspectivas teóricas, Pirámide, Madrid.
BUENO, E., MORCILLO, P., SALMADOR, M. P. y MARTÍN J. I. (2006): Dirección estratégica. Desarrollo de la estrategia y análisis de casos, Pirámide, Madrid.
GUERRAS, L. A. y NAVAS, J.E. (2022): La Dirección Estratégica de la Empresa: Teoría y Aplicaciones. Thomson Reuters- Civitas (6ª edición).
GUERRAS, L. A. y NAVAS, J.E. (2020): Casos de Dirección Estratégica de la Empresa. Thomson Reuters-Civitas, (6ª edición).
JARILLO, J.C. (1992): Dirección Estratégica. Edit.McGRAW-HIL, Madrid.
JARILLO, J.C. (2002): La lógica estratégica: evite los errores, Ediciones Deusto..
JOHNSON, G., SCHOLES, K. y WHITTINGTON, R. (2006): Dirección Estratégica, 7ª edición, Pearson Educación, Madrid.
MENGUZZATO, M. y RENAU, J. J. (1991): La Dirección Estratégica de la Empresa: Un enfoque innovador del Management.. Edit. Ariel Economía, Barcelona.
NAVAS J.E. y GUERRAS, L.A. (2016): Fundamentos de Dirección Estratégica de la Empresa, Thomson Civitas, (2ª edición).
OSTERWALDER, A., PIGNEUR, I., BERNARDA, G., y SMITH, A., (2014): Value Proposition Design. John Wiley and Sons, Inc., New Jersey, Estados Unidos.
OSTERWALDER, A. y PIGNEUR, I. (2011): Generación de modelos de negocio. Deusto Ediciones, España.
PORTER, M. (1982): Estrategia Competitiva. Técnicas para el Análisis de los Sectores Industriales y de la Competencia. Cessa, México.
PORTER, M. (1987): Ventaja Competitiva. Creación y Sostenimiento de un Desempeño Superior. Cecsa, México. VENTURA, J. (2008): Análisis estratégico de la empresa. Paraninfo- Cengage Learning, Madrid.
SAINZ DE VICUÑA, J.M. (2017): El plan estratégico en la práctica. 5ª Edición. ESIC Editorial, España.

Aldizkariak

• Ekonomiaz:http://www.ogasun.ejgv.euskadi.eus/r51-k86aekon/es/k86aEkonomiazWar/ekonomiaz/inicio?locale=es_ES
• Emprendedores: http://www.emprendedores.es/
• Harvard Deusto Business Review: https://www.harvard-deusto.com/harvard-business-review
• Harvard Deusto Marketing&Ventas: https://www.harvard deusto.com/revista/marketing_y_ventas
Universia Business Review
• Management Letters: https://ojs.ehu.eus/index.php/CG
• Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa: https://www.elsevier.es/es-revista-revista-europea-direccion-economia-empresa-346

Web helbideak

https://www.adegi.es/adegi/
https://www.aenkomer.com/
http://ajebaskalava.es/
https://alava.secot.org/
https://www.bicaraba.eus/eu/
https://www.camara.es
http://www.camaradealava.com/
https://cincodias.elpais.com/
https://www.confebask.es
https://www.expansión.com
https://www.innobasque.eus/publicaciones/
https://sie.sea.es/
https://www.spri.eus/es/

TaldeakToggle Navigation

16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

12:30-14:30 (1)

12:30-14:30 (2)

2-2

12:30-14:30 (3)

12:30-14:30 (4)

3-3

12:30-14:30 (5)

12:30-14:30 (6)

4-4

12:30-14:30 (7)

5-5

12:30-14:30 (8)

6-6

12:30-14:30 (9)

12:30-14:30 (10)

7-7

12:30-14:30 (11)

8-8

12:30-14:30 (12)

9-9

12:30-14:30 (13)

14:00-14:30 (14)

10-10

12:30-14:30 (15)

12:30-14:30 (16)

11-11

12:30-14:30 (17)

14:00-14:30 (18)

12-12

12:30-14:30 (19)

13-13

12:30-14:30 (20)

12:30-14:30 (21)

14-14

12:30-14:30 (22)

12:30-14:30 (23)

15-15

12:30-14:30 (24)

12:30-14:30 (25)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (1)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (2)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (3)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (4)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (5)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (6)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (7)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (8)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (9)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (10)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (11)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (12)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (13)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (14)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (15)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (16)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (17)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (18)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (19)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (20)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (21)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (22)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (23)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (24)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (25)

16 Mintegia-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-5

12:30-14:30 (1)

7-7

12:30-14:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (1)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (2)

16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-4

12:30-14:30 (1)

8-8

12:30-14:30 (2)

12-12

12:30-14:30 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (1)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (2)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (3)

16 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
9-9

12:30-14:00 (1)

11-11

12:30-14:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (1)
  • eAULA A3 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (2)

46 Teoriakoa (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

08:30-10:30 (1)

08:30-10:30 (2)

2-2

08:30-10:30 (3)

08:30-10:30 (4)

3-3

08:30-10:30 (5)

08:30-10:30 (6)

4-4

08:30-10:30 (7)

5-5

08:30-10:30 (8)

6-6

08:30-10:30 (9)

08:30-10:30 (10)

7-7

08:30-10:30 (11)

8-8

08:30-10:30 (12)

9-9

08:30-10:30 (13)

10:00-10:30 (14)

10-10

08:30-10:30 (15)

08:30-10:30 (16)

11-11

08:30-10:30 (17)

10:00-10:30 (18)

12-12

08:30-10:30 (19)

13-13

08:30-10:30 (20)

08:30-10:30 (21)

14-14

08:30-10:30 (22)

08:30-10:30 (23)

15-15

08:30-10:30 (24)

08:30-10:30 (25)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (1)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (2)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (3)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (4)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (5)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (6)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (7)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (8)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (9)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (10)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (11)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (12)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (13)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (14)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (15)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (16)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (17)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (18)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (19)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (20)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (21)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (22)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (23)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (24)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (25)

46 Mintegia-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-5

08:30-10:30 (1)

7-7

08:30-10:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (1)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (2)

46 Gelako p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-4

08:30-10:30 (1)

8-8

08:30-10:30 (2)

12-12

08:30-10:30 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (1)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (2)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (3)

46 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
9-9

08:30-10:00 (1)

11-11

08:30-10:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (1)
  • eAULA A1 - EKONOMIA ETA ENPRESA - ARABAKO ATALA. (2)