Afekzio mediko-kirurgikoak I27891
- Ikastegia
- Medikuntza eta Erizaintza Fakultatea
- Titulazioa
- Fisioterapiako Gradua
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 2
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
- Kodea
- 27891
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation
Afekzio mediko-kirurgikoak I” deritzon irakasgaia “Patologia, fisiopatología eta Afekzio Mediko-kirurgikoak” izena duen oinarrizko formazioko moduloaren barruan dago; eta, anatomia, giza fisiologia eta patología orokorra irakasgaietan ikasitakoarekin gehigarria da.
Traumatologia, erreumatologia, arnas-aparatua eta sistema kardiobaskularrarekin erlazionatuta dauden gaixotasunen eta alterazioen etiologia, fisiopatologia, adierazpen klinikoak, diagnostikoa eta tratamendu mediko-kirurgikoari buruzko jakintza ematen du; promozioaren, prebentzioaren, babestearen eta osasunaren suspertzearen arloetan. Horrela, ikasleak, ikasketak burutzean, kasu kliniko konkretuetan erabiltzen jakingo du, ospitalean zein ospitaletik kanpo, lehen mailako eta komunitateko arretan.
Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation
IRAKASGAIAREN KONPETENTZIA ESPEZIFIKOAK:
AMQI-1. Gaixotasun traumatologikoen eta erreumatologikoen, eta, arnas-aparatuaren eta aparatu kardiobaskularraren gaixotasunen fisiopatologia ezagutzea, prozesuen fisiopatologia eta tratamendu mediko-kirurgikoak ezagutuz, batez ere alde fisioterapeutikoak eta ortopedikoak.
AMQI-2. Fisioterapiaren interbentzioak sortzen dituen aldaketak ezagutzea
ZEHARKAKO KONPENTENZTIAK:
Moduluaren konpetentziak:
FB02- Pertsonen, familien eta komunitatearen osasun eta gaixo egoeretan eragina duten faktore psikologikoak eta sozialak identifikatzea. Komunikazioaren teoria eta pertsonen arteko erlazioak ezagutzea eta garatzea. Osasunaren hezkuntzan eta bizitza osoko ikaste prozesuan aplikatu behar diren teoriak ulertzea. Fisioterapeuta-gaixoaren arteko erlazioaren aspektu psikologikoak ulertzea. Taldekako lanean eta lidergo egoeretan parte hartzen duten faktoreak identifikatzea.
FB04- Bizitzarentzako arriskua duten egoerak antzeman eta oinarrizko sostengu maniobrak ikastea.
FB05- Gaixotasunen fisiopatologia ulertzea; prozesuan zehar agertzen diren adierazpenak identifikatuz; eta, tratamendu mediko-kirurgikoak baita ere, batez ere fisioterapia eta ortopedia arloetan. Fisioterapiaren interbentzioak sortarazten dituen aldaketak identifikatzea. Errekuperazio fasean, erabiltzailearen eta bere familiaren parte hartzea sustatzea
Titulazioaren konpetentziak:
1-(G001)- Bizitzarentzako arriskua duten egoerak antzeman eta oinarrizko sostengu maniobrak ikastea, bereziki aparatu lokomotorreko, sistema kardiobaskularreko eta arnas aparatuaren gaixotasunetan.
2-(G004)- Esperientzia kliniko egokia eskuratu, trebetasun intelektualak, trebetasun teknikoak eta eskuzkoak garatu ahal izateko; balio etikoak eta profesionalak barneratzen dituena, eta jasotako jakintzaren integrazioaren garapena errazten duena. Horrela, ikasleak ikasketak burutzean, kasu kliniko konkretuetan erabiltzea posible izango du, ospitalean zein ospitaletik kanpo, lehen mailako eta komunitateko arretan.
3-(G005)- Gaixoaren egoera funtzionala ebaluatzea, aspektu fisikoak, psikologikoak eta sozialak kontutan hartuta.
4-(G012)- Aparatu lokomotorreko, sistema kardiobaskularreko eta arnas aparatuaren osasunaren promozioan, prebentzioan, babestean eta errekuperazioan parte hartzea
5-(G013)- Uni edo multidisziplinarrak diren talde profesionaletan lan egiten ikastea; eta, erakunde asistentzialetan dauden beste pertsonekin ere bai.
6-(G019)- Osasun sistemako erabiltzaileekin eta beste profesionalekin modu argi eta eraginkorrean komunikatzea, ahoz zein idatziz.
Ikasketaren emaitzak:
1. Gaixotasun traumatologikoen eta erreumatologikoen, eta, arnas-aparatuaren eta aparatu kardiobaskularraren gaixotasunen fisiopatologia ezagutzea, prozesuen fisiopatologia eta tratamendu mediko-kirurgikoak ezagutuz, batez ere alde fisioterapeutikoak eta ortopedikoak
2. Fisioterapiaren interbentzioak sortzen dituen aldaketak ezagutzea
3. Bizitzarentzako arriskua duten egoerak antzeman eta oinarrizko sostengu maniobrak ikastea
4. Osasuna sustatzen jakitea eta gaixotasunen prebentzioa.
5. Ikasketa eta hobekuntza jarrera mantentzea.
6. Konpetentzia profesionalaren mugak ezagutzea.
7. Arduraz lan egin.
Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation
EDUKI TEORIKOAK
I BLOKEA- PATOLOGIA MEDIKO-KIRURGIKOAREN OROKORTASUNAK
Kirurgia: kontzeptuak eta orokortasunak. Kirurgia aurretik eta ondorengo zaintza. Asepsia eta antisepsia
II BLOKEA- PROZESU SITEMIKO OROKORRAK
Traumatismoak (zauriak eta kontusioak). Zikatrizazioa. Erredurak. Immobilismoaren sindromea.
III BLOKEA- ARNAS APARATUAREN OROKORTASUNAK
Toraxeko traumatismoak. Birikako minbizia. Arnasketaren afekzioen errehabilitazioaren orokortasunak
IV BLOKEA- TRAUMATOLOGIA
IVa- TRAUMATOLOGIA OROKORRA
Traumatologia: kontzeptua, semiologia orokorra. Kontusioak, zaintiratuak eta luxazioak.
Hausturak. Hausturaren kailua, kontsolidazioaren alterazioak, pseudoartrosia. Hausturen tratamendu orokorra. Hausturen konplikazioak. Hausturen tratamendu errehabilitadorearen aspektu orokorrak.
IVb-GOIALDEKO GORPUTZADARRAREN TRAUMATOLOGIA
Sorbalda- gerrikoa. Ukondoa eta besaurrea. Lesio nerbioso periferiko post-traumatikoak.
IVc- BEHEALDEKO GORPUTZADARRAREN TRAUMATOLOGIA
Pelbisa eta aldaka, Femurra. Belauna. Zangoa. Orkatila, Oina. Lesio nerbioso periferiko post-traumatikoak.
IVd-ERRAKISA-REN PATOLOGIA
Bizkarrezurraren makurdura fisiologikoen alterazio nagusiak. Bizkarrezurraren traumatismoak. Ornoen patologiak eta diskopatia degeneratiboak. Kanalaren estenosia.
V BLOKEA- BLOKE KARDIOBASKULARRA
Lesio kardiako-kongenitoak eta hartutakoak. Mediastinoaren patologia. Lesio baskular-periferikoak. Anputazioak. Linfedema
VI BLOKEA- ERREUMATOLOGIA. BESTEAK
Ehun bigunen erreumatismoak. Aparatu lokomotorearen prozesu neoformatiboak
GAINONTZEKO FORMAZIO EKINTZAK (Gela praktikak, laborategikoak, ordenagailukoak eta mintegiak)
Kirurgiako eta fisioterapiako terminologia orokorra
Zahartzaroaren aspektu fisiologikoak eta patologikoak
Aparatu lokomotorearen azterketa fisikoa: behealdeko eta goialdeko gorputzadarrak, errakisa
Lehen sorospenen oinarriak: kontzeptua eta printzipio orokorrak.
Gaixo mono/politraumatizatuen ebaluazioa
Berpizte kardiopulmonarra (RCP)
Irudien bidezko diagnostiko teknikak (aparatu lokomotorearen semiologia erradiologikoa): aparatu lokomotorearen gainontzeko teknika diagnostikoak eta terapeutikoak
Bendai tallerrak
Laguntza teknikoak
Ortesiak eta protesiak
Gai teorikoekin zerikusia duten kasu klinikoak eta problemen ebazpena
Ikasleek ahozko aurkezpenak egitea
MetodologiaToggle Navigation
MAISU-ESKOLAK. Sesio hauetan irakasleak kontzeptu teorikoak, ikuspen globalak eta berdingidak azalduko ditu. Ikasleak, puntualki, eta beharrizana dagoenean parte hartuko du
GELA PRAKTIKAK. Maisu-eskolen osagarri dira; aurkezpenen eta ebazpen argigarrien bidez eta kasu praktikoen bidez, alde teorikoa ulertzeko helburuarekin egiten dira. Eztabaida irekia sustatu egingo da. Mintegi taldeak koordinatzeko, zereginak banatzeko eta lanak egiteko moduaren inguruko ereduak ezartzeko balio izango dute. Bertaratzea derrigorrezkoa da
LABORATORIO-PRAKTIKAK. Sesio hauetan, irakaslea bertan dagoela, azpiegitura eta ekipamendu berezia behar dituzten duten analisiak, balorazio funtzionalak, azterketak eta trebetasunak egingo dira. bertaratzea derrigorrezkoa da.
MINTEGIAK. Sesio hauetan, irakasleak proposatutako lanen prestakuntzak, jarraipenak eta aurkezpenak egingo dira; kasuen analisien bidez eta problemen ebazpenen bidez, irakaslea eta ikaslearen arteko harremana sustatuz. Bertaratzea derrigorrezkoa da.
ORDENAGAILU PRAKTIKAK. Irakaslearen zaintzapean, eta ikus-entzunezko euskarri interaktiboen bidez, ikus-entrenamenduaren bidez ikasleak irudi-tekniken jakintza eta ikastea jaso ahal izango du; normaltasuna eta patologiaren arteko ezberdintasunak ikasiz. Bertaratzea derrigorrezkoa da
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
- Ebaluazio Jarraituaren Sistema
- Azken Ebaluazioaren Sistema
- Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
- Garatu beharreko proba idatzia (%): 49
- Test motatako proba (%): 21
- Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 20
- Bertaratzea eta parte aktiboa mintegietan, gela eta ordenagailu praktiketan (%): 10
Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
IDATZIZKO PROBA. Irakasgaiaren azkeneko notaren %70 izango da atal hau. Test motatako galderen bidez (%21) eta galdera laburren bidez (%49), irakasgaiaren aspektu teorikoak eta praktikoak baloratuko dituen proba bat egingo da. Proba partzial bat egingo da lauhilabetekoaren erdialdean, ordura arte ikusitako eduki teoriko-praktikoak ebaluatuko direnak. Lauhilabetekoaren amaieran proba finala egingo da, irakasgaiaren bigarren atalean ikusitako eduki teoriko-praktikoak ebaluatuko dituenak.
Idatzizko probaren ebaluazio irizpide modura kontutan hartuko dira: informazio egokia, garapen argia eta ordenatua, sintetizatzeko gaitasuna, arrazoinamendu logikoa, kontzeptuen kohesioa, eta terminologia egokia erabiltzea.
Proba partzialean 7/10 puntuazioa edo handiagoa lortzen duten ikasleek, azkeneko proban irakasgaiaren bigarren zatiaren edukien azterketa egin beharko dute. Idatzizko probaren nota, proba bien batez besteko aritmetikoa izango da (partziala eta finala).
Proba partzialean 7/10 baino puntuazio txikiagoa lortzen duten ikasleek, azkeneko proban irakasgai guztiaren edukien azterketa egin beharko dute. Idatzizko probaren nota, azterketa honen nota izango da.
Irakasgaia gainditzeko gutxienez 5/10 lortu beharko du ikasleak.
SISTEMA DE EVALUACIÓN FINAL: De acuerdo a lo establecido en la Normativa de Evaluación de la UPV/EHU (BOPV, 13 de marzo de 2017), el alumnado tendrá derecho en todo caso a ser evaluado mediante un sistema de evaluación final. La evaluación final consistirá en un único examen final con preguntas tipo test, preguntas cortas y un caso práctico relativo a todo el contenido teórico-práctico de la asignatura (80% de la calificación final), complementado con la realización de un portafolio que recoja un resumen de las prácticas (20% de la calificación final). Por la naturaleza y contenidos de esta asignatura, deberá acreditar mediante la realización adecuada de determinados ejercicios prácticos haber superado tales niveles prácticos. Para optar a este sistema de evaluación, el alumnado deberá presentar por escrito al profesorado responsable de la asignatura la renuncia a la evaluación continua en un plazo no superior a 9 semanas desde el comienzo del cuatrimestre, o a la mayor brevedad posible desde la aparición de las circunstancias excepcionales, en caso de ser éstas posteriores al inicio del cuatrimestre.
KURSTOAN ZEHAR EGINDAKO LANEN GARAPENA, ERREDAKZIOA ETA AURKEZPENA. Atal hau azkeneko notaren %20 da. ebaluazio irizpideak Ikaslearen Gidan agertzen dira.
PRAKTIKETAN ETA MINTEGIETAN BERTARATZEA ETA PARTE HARTZEA. Atal hau irakasgaiaren notaren %10 da. Bertaratzea kontuan hartuko da, eta parte hartze aktiboa eta arazoen ebazpenen garapena ere bai.
Irakasgaia gainditzeko gutxienez 5/10 baino puntu gehiago lortu behar dira bi azkeneko ataletan.
EGOERA BEREZIAK: Justifikatutako arrazoiak dituen ikasleak (UPV/EHUko ikaslegoaren ebaluazio normativa, IV atala, 43c artikulua) jarraitutako ebaluazioan parte hartzea ezinezkoa zaionean, irakasgaiaren jakintza eta gaitasunak erakutsi ahal izango ditu proba final bakar baten bidez. Maila praktikoa gainditzen duela, ariketa praktiko batzuen bidez erakustzi behar izango du.
Egoera berezi hauek, irakasleari erakutsi beharko dizkio lauhilabetekoa hasi eta hurrengo 15 egunetan, edo data hori pasatuta egonez gero, ahal bezain laster.
DEIALDIAREN UKO EGITEAREN BALDINTZAK: Proba teorikora edota praktikora ez aurkezteak deialdiari uko egiten zaiola adierazten du; eta beraz, ikaslea “ez aurkeztua” modura aintzakotzat hartuko da.
EBALUAZIO PROBAK MODU PRESENTZIALEAN EGINGO DIRA (Ikus “Oharrak” atala (*))
Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
IDATZIZKO PROBA. Irakasgaiaren azkeneko notaren %70 izango da atal hau. Ohiko deialdiak dituen ezaugarri berdineko proba izango da, eduki guztia kontutan hartzen duena. Irakasgaia gainditzeko gutxienez 5/10 baino puntu gehiago lortu behar dira atal honetan
KURTSOAN ZEHAR EGINDAKO LANEN GARAPENA, ERREDAKZIOA ETA AURKEZPENA. Atal hau azkeneko notaren %20 da. Ohiko deialdian lortutako nota mantenduko da.
PRAKTIKETAN ETA MINTEGIETAN BERTARATZEA ETA PARTE HARTZEA. Atal hau irakasgaiaren notaren %10 da. Ohiko deialdian lortutako nota mantenduko da.
EGOERA BEREZIAK: ohiko deialdian agertzen diren irizpide berdinak erabiliko dira
DEIALDIAREN UKO EGITEAREN BALDINTZAK: Proba teorikora edota praktikora ez aurkezteak deialdiari uko egiten zaiola adierazten du; eta beraz, ikaslea “ez aurkeztua” modura aintzakotzat hartuko da.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
1. J. Seco, Afecciones médicoquirúrgicas para fisioterapeutas. 1ª ed. PANAMERICANA. 2017
2. McRAE, Ronald y Esser, M. Tratamiento práctico de fracturas. 5ª ed. ELSEVIER. 2010.
3. S. Hoppenfeld, V.L. Murthy. Fracturas: Tratamiento y rehabilitación. MARBÁN. 2001 (reimpresión revisada 2004)
Gehiago sakontzeko bibliografia
1. SECOT (Sociedad Española de Cirugía Ortopédica y Traumatología). Manual de Cirugía Ortopédica y Traumatología. Tomo 1. 2ª Edición (2010). PANAMERICANA. ISBN: 9788498351859
2. SECOT (Sociedad Española de Cirugía Ortopédica y Traumatología). Manual de Cirugía Ortopédica y Traumatología. Tomo 2. 2ª Edición (2010). PANAMERICANA. ISBN: 9788498353242
3. CLELAND, J. Netter. Exploración clínica en ortopedia (un enfoque para fisioterapeutas basado en la evidencia). 2006. Editorial MASSON. ISBN: 9788445815960
Web helbideak
- Página web de la Universidad Católica de Chile: Ortopedia y Traumatología (Dres. Fortune J, Paulos J y Liendo C.)
http://escuela.med.puc.cl/publ/OrtopediaTraumatologia/Trau_Portada.html
- AMERAM: Aplicación multimedia para la enseñanza de Radiología a alumnos de Medicina:
• Músculo-esquelético 1:
http://www.ameram.es/1.1/16-musculoesqueletico1-1024/
• Músculo-esquelético 2:
http://www.ameram.es/1.1/17-musculoesqueletico2-1024/
• Músculo-esquelético 3:
http://www.ameram.es/1.1/18-musculoesqueletico3-1024/
- Anatomía en imágenes. Universidad de Buenos Aires:
http://imgenesedsca.blogspot.com.es/
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- AGUIRRE PEREZ, MARIA JOSE
- GONZALEZ VELASCO, JAVIER
- PINEDO OTAOLA, SUSANA
- GIL OROZKO, SUSANA MARIA
- LEKUE GALLANO, JOSE ANTONIO
- TORRES UNDA, JUAN JOSE
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 14:00-15:00 (1) | 13:00-14:00 (2) | |||
22-22 | 14:00-15:00 (3) | 13:00-14:00 (4) | |||
23-23 | 14:00-15:00 (5) | 13:00-14:00 (6) | |||
24-24 | 14:00-15:00 (7) | 13:00-14:00 (8) | |||
25-25 | 14:00-15:00 (9) | 13:00-14:00 (10) | |||
26-26 | 14:00-15:00 (11) | 13:00-14:00 (12) | |||
27-27 | 14:00-15:00 (13) | ||||
28-28 | 14:00-15:00 (14) | 13:00-14:00 (15) | |||
31-31 | 14:00-15:00 (16) | ||||
32-32 | 14:00-15:00 (17) | 13:00-14:00 (18) | |||
33-33 | 14:00-15:00 (19) | 13:00-14:00 (20) | |||
34-34 | 13:00-14:00 (21) | ||||
35-35 | 14:00-15:00 (22) | 13:00-14:00 (23) | |||
36-36 | 14:00-15:00 (24) | 13:00-14:00 (25) | |||
37-37 | 13:00-14:00 (26) |
Ikasgela(k)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (1)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (2)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (3)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (4)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (5)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (6)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (7)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (8)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (9)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (10)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (11)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (12)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (13)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (14)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (15)
01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
24-24 | 13:00-15:00 (1) | ||||
26-26 | 15:00-17:00 (2) | ||||
37-37 | 14:00-15:00 (3) |
Ikasgela(k)
- eM-AULA P- 7 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (1)
- eM-AULA P- 7 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (2)
- eM-AULA P- 7 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (3)
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 15:00-17:00 (1) | ||||
22-22 | 15:00-17:00 (2) | ||||
24-24 | 15:00-17:00 (3) | ||||
25-25 | 15:00-17:00 (4) | ||||
27-27 | 15:00-17:00 (5) | ||||
28-28 | 15:00-17:00 (6) | ||||
35-35 | 16:00-17:00 (7) | ||||
36-36 | 15:00-17:00 (8) | ||||
37-37 | 15:00-17:00 (9) |
Ikasgela(k)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (1)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (2)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (3)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (4)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (5)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (6)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (7)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (8)
- eM-AULA B-6 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (9)
01 Laborategiko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
23-23 | 15:00-17:00 (1) | ||||
31-31 | 15:00-17:00 (2) | ||||
32-32 | 15:00-17:00 (3) | ||||
33-33 | 15:00-17:00 (4) |
01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
25-25 | 13:00-15:00 (1) |
Ikasgela(k)
- e.M-AULA P-5 (INFORMATICA) - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (1)
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 13:00-14:00 (1) | 14:30-15:30 (2) | |||
22-22 | 13:00-14:00 (3) | 14:30-15:30 (4) | |||
23-23 | 13:00-14:00 (5) | 14:30-15:30 (6) | |||
24-24 | 13:00-14:00 (7) | 13:00-14:00 (8) | |||
25-25 | 13:00-14:00 (9) | 14:00-15:00 (10) | |||
26-26 | 13:00-14:00 (11) | 14:00-15:00 (12) | |||
27-27 | 13:00-14:00 (13) | 14:00-15:00 (14) | |||
28-28 | 13:00-14:00 (15) | 14:00-15:00 (16) | |||
31-31 | 13:00-14:00 (17) | 14:00-15:00 (18) | |||
32-32 | 13:00-14:00 (19) | 14:00-15:00 (20) | |||
33-33 | 13:00-14:00 (21) | 14:00-15:00 (22) | |||
34-34 | 14:00-15:00 (23) | ||||
35-35 | 13:00-14:00 (24) | 14:00-15:00 (25) | |||
36-36 | 13:00-14:00 (26) | 14:00-15:00 (27) |
Ikasgela(k)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (1)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (2)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (3)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (4)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (5)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (6)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (7)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (8)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (9)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (10)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (11)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (12)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (13)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (14)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (15)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (16)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (17)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (18)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (19)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (20)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (21)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (22)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (23)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (24)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (25)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (26)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (27)
31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
25-25 | 15:00-17:00 (1) | ||||
26-26 | 15:00-17:00 (2) |
31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
25-25 | 15:00-17:00 (1) | ||||
26-26 | 15:00-17:00 (2) |
Ikasgela(k)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (1)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (2)
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 15:00-17:00 (1) | ||||
22-22 | 15:00-17:00 (2) | ||||
23-23 | 15:00-17:00 (3) | ||||
27-27 | 15:00-17:00 (4) | ||||
31-31 | 15:00-17:00 (5) | ||||
32-32 | 15:00-17:00 (6) | ||||
33-33 | 15:00-17:00 (7) | ||||
35-35 | 16:00-17:00 (8) |
Ikasgela(k)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (1)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (2)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (3)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (4)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (5)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (6)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (7)
- eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (8)
31 Laborategiko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
28-28 | 15:00-17:00 (1) | ||||
36-36 | 15:00-17:00 (2) | ||||
37-37 | 15:00-17:00 (3) |
31 Laborategiko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
28-28 | 15:00-17:00 (1) | ||||
36-36 | 15:00-17:00 (2) | ||||
37-37 | 15:00-17:00 (3) |
31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
24-24 | 15:00-17:00 (1) |
Ikasgela(k)
- eM-AULA P-3 (INFORMATICA) - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA (1)
31 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
24-24 | 15:00-17:00 (1) |