Erizaintza Klinikoa IV26454
- Ikastegia
- Medikuntza eta Erizaintza Fakultatea
- Titulazioa
- Erizaintzako Gradua
- Ikasturtea
- 2024/25
- Maila
- 3
- Kreditu kopurua
- 10
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
- Kodea
- 26454
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation
Erizaintza Klinikoa IV irakasgaia Erizaintza Graduko 3. mailan kokatzen da, eta edukia oso erlazionatuta dago irakasgai hauekin: "Patologia: oinarrizko zainketak (1. mailan), "Erizaintza Klinikoa I y Erizaintza Klinikoa II" (2. mailan) eta "Erizaintza Klinikoa III" (3. mailan).
Erizaintza Klinikoa IV irakasgaiaren edukietan dauden organo eta sistemetako gaixotasuentako fisiopatologia, klinika eta tratamendua identifikatu eta jakintza egokiak garatzeko bideratuta dago hurrengo espezialitateetan: Neurologia, Hematologia, Otorrinolaringologia, Onkologia, Oftalmologia, Dermatologia, Zainketa Intentsiboak eta Zainketa Aringarriak. Ikaslea aztertzen den gaixotasuna ulertu eta interpretatzeko gai izan dadin eta erizaintza jardueren gaitasun propioak hartzeko beharrezko oinarria ematen duena.
Hurrengo kurtsoko Practicum IV eta V irakasgaietan matrikulazioa egiteko ezinbestekoa izango da irakasgai hau gaindituta edukitzea.
Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation
GAITASUN ESPEZIFIKOAK
GE1.Pertsona helduen prozesu fisiopatologiko neurologikoak, hematologikoak, kritikoak, onkologikoak, aringarriak eta zentzumenetakoak aztertzea.
GE2.Zainketa plan simulatuak diseinatzea prozesu fisiopatologiko neurologikoak, hematologikoak, kritikoak, onkologikoak, aringarriak eta zentzumenetakoak dituzten pertsona helduetan.
GE3.Erizaintza prozedura simulatuak burutzea, prozesu neurologikoak, hematologikoak, kritikoak, onkologikoak, aringarriak eta zentzumenetakoak dituzten pertsona helduen zainketa planetatik eratorritakoak.
ZEHARKAKO GAITASUNAK
ZG. AHOZKO KOMUNIKAZIOA: Ideiak eta ezagutzak ahoz komunikatzea, azalpen argi, ordenatu eta sintetizatu baten bidez, hainbat baliabide erabilita eta egoeraren eta entzuleen ezaugarrietara egokituta.
IKASKUNTZA EMAITZAK
IE1. Helduaren fisiopatologiako osasun asaldurak ondo zehazten ditu.
IE2. Helduaren osasun asalduretako zeinu eta sintomak bereizten ditu.
IE3. Helduaren osasun asaldurak diagnostikatzeko beharrezko proba diagnostikoak antzematen ditu.
IE4. Helduaren osasun asalduretako diagnostiko-emaitzak ulertzen ditu.
IE5. Helduaren osasun asaldurak soluzionatzeko erizaintza jarduerak arrazoitzen ditu.
IE6. Helduaren osasun asaldurak soluzionatzeko beharrezkoak diren erizaintza jarduerak modu egoki eta ordenatuta ,modu simulatu batean,aurrera eramaten ditu.
IE7. Komunikazio gaitasunak erakusten ditu, ahozko eta ez-ahozko hizkuntza erabiliz, eta hizkera orden logikoarekin jarraituz.
IE8. Argudio koherenteak eratzen ditu ezagutza eremuko terminologiaz baliatuz.
IE9. Aurkezpenaren erritmoa eta denbora modu egoki batean kudeatzen ditu.
IE10. Informazioa argitzeko beharrezkoak diren euskarri eta laguntza-materialak erabiltzen ditu.
Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation
I. UNITATEA: NERBIO-SISTEMAREN ASALDURAK DITUZTEN PERTSONEN ERIZAINTZA ARRETA.
Zefaleak. Garezurreko hipertentsioa. Kontzientziaren asaldurak. Hizkuntzaren asaldurak. Asaldura konbultsiboak. Garun-hodietako istripuak. Traumatismo neurologikoak. Nerbio-sistemako tumoreak. Nerbio-sistemako infekzioak. Gaixotasun neurodegeneratiboak. Beste asaldura batzuk eta erizaintzako arreta paziente neurologikoei eta neurokirurgikoei.
II. UNITATEA: ASALDURA HEMATOLOGIKOAK DITUZTEN PERTSONEN ERIZAINTZA ARRETA
Serie gorriaren gaitzak. Serie zuriaren gaitzak. Hemostasiaren asaldurak. Odol-transfusioak.
III. UNITATEA: ASALDURA ONKOLOGIKOAK DITUZTEN PERTSONEN ERIZAINTZA ARRETA
Genetika eta minbizia: epidemiologia eta etiologia, tumore erregistroa. Kirurgia onkologiko printzipioak eta erizaintza zainketak. Erradioterapia printzipioak eta erizaintza zainketak. Minbiziari bideratutako kimioterapia eta erizaintza zainketak. Minbiziaren inmunoterapia eta erizaintza zainketak. Tratamendu zuzenduak. Eguneko ospitala, erizaintza rola: zitostatikoen prestaketa eta erizaintza kontsulta. Larrialdi onkologikoak eta erizaintza zainketak.
IV. UNITATEA: ZENTZUMEN ORGANOETAKO ASALDURAK DITUZTEN PERTSONEN ERIZAINTZA ARRETA
- I. ATALA: ASALDURA OTORRINOLARINGOLOGIKOAK DITUZTEN PERTSONEN ERIZAINTZA ARRETA
Audiologia orokorra. Proba audiologikoak eta bestibularrak. Belarriaren patologia. Erizaintza jarduerak. Patologia orala, nasosinusala, faringeoa eta laringeoa. Susu-taponamendua. Trakeotomiak.
- II. ATALA: ASALDURA OFTALMOLOGIKOAK DITUZTEN PERTSONEN ERIZAINTZA ARRETA
Begiaren anatomia eta fiologia. Begiaren patologia. Begiaren farmakologia. Miaketa farmakologikoa. Miaketa diagnostikoak. Kirurgia oftalmologikoa.
- III. ATALA: ASALDURA DERMATOLOGIKOAK DITUZTEN PERTSONEN ERIZAINTZA ARRETA
Pruritoa eta infekzioak. Dermatosia. Azaleko tumoreak. Gaixotasun sistemikoen adierazpen dermatologikoak. Dermatologiaren farmakologia. Kirurgia dermatologian.
V. UNITATEA: ZAINKETA ARINGARRIAK
Paziente terminalaren sarrera. Adierazpen klinikoen kontrola: minaren tratamendua, elikadura eta nutrizioa, digestio eta arnasa-aparatuetako adierapen klinikoen tratamendua. Informazioa eta komunikazioa. Familiaren arreta. Baliabide sozio-sanitarioak.
VI. PAZIENTE KRITIKOEN ERIZAINTZA ARRETA
Paziente kritikoaren fisiopatologia. SOC eta akats multiorganikoa. Politraumatismoak. Bihotz-biriketarko berpizpen aurreratua. Erredura larriak. Intokzikazioak. Elektrokuzioak. Trasplanteak.
MINTEGIAK
Irakasgaiaren temarioarekin lotutako 9 mintegi.
PRAKTIKAK
1. Otoskopia teknika eta ezko tapoiak ateratzea.
2. Audiometro eta inpedantziometroaren erabilpena.
3. Trakeotomia duen pazientearen erizaintza jarduerak. Epistaxia duen pazientearen erizaintza arreta.
4. Erizaintza suturak.
5. Zain barneko bide zentralak (erreserborioak, PICC, etab) dituen pazientearen erizaintza jarduerak.
6. BBBA.
MetodologiaToggle Navigation
- Klase magistralak: presentzialak edo/eta online.
- Mintegiak: presentzialak, nagusiki.
- Laborategi praktikak: presentzialak, nagusiki.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
- Ebaluazio Jarraituaren Sistema
- Azken Ebaluazioaren Sistema
- Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
- - Teoria: %70 - Mintegiak eta zeharkako gaitasuna: %20 - Praktikak: %10 (%): 100
Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
EBALUAZIO MODALITATEA:
1. ZATI TEORIKOA: test moduko azterketa (puntu negatibo barik) + bloke teorikoei buruzko galdera laburrak:
a) 1. Blokea: zentzumen organoak (ORL + Dermatologia + Oftalmologia)
b) 2. Blokea: paziente kritikoa eta paziente neurologikoa
c) 3. Blokea: hematologia, paziente onkologikoa eta zainketa aringarriak
2. MINTEGIAK ETA ZAHARKAKO GAITASUNA: Mintegiei buruzko azterketa bat egingo da, non galdera laburrak (ahoz edo idatzizkoak) eta/edo kasu klinikoa (ahoz eta/edo idatzizkoak) egongo diren eta azterketa teorikoarekin batera eging da.
3. PRAKTIKAK: Azterketa praktiko bat egingo da, prozedurak eta gaitasunak erakusteko. Azterketa hau egun ofizialean egingo da.
Irakasgaia gainditzeko NAHITAZKOA IZANGO DA:
- TEORIA: BLOKE TEORIKO BAKOITZA GAINDITZEA (%5O-arekin).
- MINTEGIAK: AZTEKETA GAINDITZEA (%5O-arekin).
- PRAKTIKAK: PROZEDUREI BURUZKO AZTERKETA GAINDITZEA (%5O-arekin).
- AHOZKO KOMUNIKAZIOA: AHOZKO PROBA GAINDITZEA (%5O-arekin).
Behin zati guztiak aprobatuta, nota guztiak gehituko dira, irakasgaiaren nota finala lortuz.
EBALUAKETA FINALA: ahozko proba bat egingo da, teoria, mintegiak eta praktiketako edukiekin. Gainera, prozeduretako azterketa bat egingo dute. Gainditzeko, zati bakoitzean %50a ondo egin beharko da. Behin zati guztiak aprobatuta, nota guztiak gehituko dira, irakasgaiaren nota finala lortuz.
Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
Ohiko deialdiarenak.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
- Brunner y Suddarth. Enfermería médico-quirúrgica. 12ªEd. 1 y 2 vol. Madrid: Lippincott & Wilkins. 2013.
- Morillo J., Fernández D. Enfermería clínica I, cuidados generales y especialidades medico-quirúrgicas. Elsevier. 2016.
- Morillo J., Fernández D. Enfermería clínica II, cuidados críticos y espcialidades medico-quirúrgicas. Elsevier. 2016.
- Uranga MJ, Huizi X. Erizaintza: medikuntza eta kirurgia: oinarriak eta prozedurak. Ed Elhuyar. 2004
- Jamieson EM, McCall J., Whyte A. Procedimientos de enfermería clínica. 5ªEd. Elsevier. 2008.
- Bolognia JL., Jorizzo JL., Schaffer JV. Dermatología: Principales diagnósticos y tratamientos. 1ªEd. Elsevier. 2016.
- Gerstenblith, T., Rabinowitz M.P. Manual de oftalmología del Wills Eye Hospital: diagnóstico y tratamiento de la enfermedad ocular en la consulta y en urgencias. Lippincott Williams & Wilkins (LWW). 2008.
- Friedman NJ., Kaiser PK. Manual ilustrado de oftalmología. Elsevier. 2010.
- Guía de buenas prácticas clínicas. Cuidados y mantenimiento de los accesos vasculares para reducir las complicaciones. Registered Nurses´Association of Ontario (2006). http://www.evidenciaencuidados.es/es/attachments/article/46/D0006_FS_Informacion_Accesos_Vasculares.pdf
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
- Smith SF, Duell DJ, Martin BC. Técnicas de Enfermería Clínica: De las técnicas Básicas a las avanzadas. 7ª ed. Madrid 2009. Pearson Educación.
- Secpal. Guia de Cuidados Paliativos . http://todoenfermeria.wordpress.com/descarga-de-libros-de-enfermeria/ (formato PDF gratuito)
- Astudillo W., Orbegozo A., Latiegi A., Urdaneta E. Cuidados Paliativos en Enfermería. Sociedad Vasca de Cuidados Paliativos. San Sebastián. 2003
- Equipo Consultor de Cuidados Paliativos. Guía de enfermería en cuidados Paliativos. Hospital Donostia. Osakidetza.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Jamieson, EM, Whyte LA Procedimientos de Enfermería clínica (5ª ed), ELSEVIER ESPAÑA, S.A., 2008
Chocarro, L Venturini C. Guía de procedimientos prácticos en Enfermería médico-Quirúrgica. elsevier. 2006
Lemone P Burke K. Enfermería médicoquirúrgica: pensamiento critico en la asistencia del paciente (vol. i y ii) (4ª ed.) (incluye dvd). prentice-hall 2009
Lewis S Hietkemper MM. Enfermería Médico-Quirúrgica. Valoración y cuidados de problemas clínicos. elsevier españa. edición: 6ª. 2004.
Smith SF, Duel DJj Técnicas de enfermería clínica (7ª ed.). prentice-hall 2009
Marino Paul. L. El libro de la UCI. Masson-Williams & Wilkins
Atención de enfermería a pacientes con patología neurológica. ed. mad. isbn: 9788466597616, 2008
Wuilliams L. Enfermería Médico-Quirúrgica (3ª ed) 2009
Asistencia al traumatizado grave. Grupo de trabajo de la SEMES.
Soporte vital avanzado. Grupo de trabajo de la SEMES.
Web helbideak
1. www.sos-emergencias.es
2. www.112.es
3. htpp.//emergencias.iespana.es
4. www.emergencialia.com
5. Larrialdietako erizaintza: http://www.enfermeriadeurgencias.com/
6. SEMES: http://www.semes.org/
7. Larrialdietako eta zaintza kritikoetako printzipioak: http://tratado.uninet.edu/indice.html
8. REMI: Revista electrónica de med. Int. (erizaintza) ttp://remi.uninet.edu/enfermeria/indice.htm
9. www.secpal.com
10. www.sovpal.org
11. www.alaiagipuzkoa-duelo.es
12. www.krisalida.com
13. www.aecc.com
14. http://www.evidenciaencuidados.es/bpso/index.php/conocenos/programa-bpso-espana
15. http://www.evidenciaencuidados.es/bpso/index.php/recursos/guias-de-buenas-practicas-3
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 10:30-12:30 (1) 15:30-17:30 (2) | 10:30-12:30 (3) 15:30-17:30 (4) | 10:30-12:30 (5) | ||
7-7 | 10:30-12:30 (6) 15:30-17:30 (7) | 10:30-12:30 (8) 15:30-17:30 (9) | 10:30-12:30 (10) | ||
8-8 | 10:30-12:30 (11) 15:30-17:30 (12) | ||||
9-9 | 10:30-12:30 (13) 15:30-17:30 (14) | 10:30-12:30 (15) 15:30-17:30 (16) | 10:30-12:30 (17) | ||
10-10 | 10:30-12:30 (18) 15:30-17:30 (19) | 10:30-12:30 (20) 15:30-17:30 (21) | 10:30-12:30 (22) | ||
11-11 | 10:30-12:30 (23) 15:30-17:30 (24) | 10:30-12:30 (25) 15:30-17:30 (26) | 10:30-12:30 (27) | ||
12-12 | 10:30-12:30 (28) 15:30-17:30 (29) | 10:30-12:30 (30) 15:30-17:30 (31) | 10:30-12:30 (32) | ||
13-13 | 10:30-12:30 (33) 15:30-17:30 (34) | 10:30-12:30 (35) 15:30-17:30 (36) | |||
14-14 | 10:30-12:30 (37) 15:30-17:30 (38) | 10:30-12:30 (39) 15:30-17:30 (40) | 10:30-12:30 (41) | ||
15-15 | 10:30-12:30 (42) 15:30-17:30 (43) | 10:30-12:30 (44) 15:30-17:30 (45) | 10:30-12:30 (46) |
01 Mintegia-4 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 12:30-14:30 (1) | ||||
7-7 | 15:30-17:30 (2) | ||||
9-9 | 17:30-19:30 (3) | ||||
11-11 | 15:30-17:30 (4) | 08:30-10:30 (5) | |||
13-13 | 17:30-19:30 (6) | 10:30-12:30 (7) | |||
14-14 | 08:30-10:30 (8) | ||||
15-15 | 15:30-17:30 (9) |
01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
7-7 | 13:30-15:30 (1) | 10:30-12:30 (2) | |||
9-9 | 15:30-17:30 (3) | ||||
11-11 | 17:30-19:30 (4) | ||||
12-12 | 08:30-10:30 (5) | ||||
13-13 | 15:30-17:30 (6) | ||||
14-14 | 15:30-17:30 (7) | 10:30-12:30 (8) | |||
15-15 | 17:30-19:30 (9) |
01 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 08:30-10:30 (1) | ||||
7-7 | 17:30-19:30 (2) | ||||
8-8 | 15:30-17:30 (3) | ||||
10-10 | 15:30-17:30 (4) | ||||
12-12 | 17:30-19:30 (5) | 10:30-12:30 (6) | |||
13-13 | 08:30-10:30 (7) | ||||
14-14 | 17:30-19:30 (8) | ||||
15-15 | 10:30-12:30 (9) |
01 Mintegia-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 10:30-12:30 (1) | ||||
7-7 | 08:30-10:30 (2) | ||||
8-8 | 17:30-19:30 (3) | ||||
10-10 | 17:30-19:30 (4) | ||||
11-11 | 10:30-12:30 (5) | ||||
12-12 | 15:30-17:30 (6) | ||||
13-13 | 12:30-14:30 (7) | ||||
14-14 | 12:30-14:30 (8) | ||||
15-15 | 08:30-10:30 (9) |
01 Laborategiko p.-4 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
8-8 | 15:30-17:30 (1) | ||||
10-10 | 15:30-17:30 (2) | ||||
12-12 | 10:30-12:30 (3) | ||||
13-13 | 08:30-10:30 (4) | ||||
14-14 | 17:30-19:30 (5) | ||||
15-15 | 10:30-12:30 (6) |
01 Laborategiko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 10:30-12:30 (1) | ||||
7-7 | 08:30-10:30 (2) | ||||
8-8 | 17:30-19:30 (3) | ||||
11-11 | 10:30-12:30 (4) | ||||
12-12 | 15:30-17:30 (5) | ||||
15-15 | 08:30-10:30 (6) |
01 Laborategiko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
7-7 | 15:30-17:30 (1) | ||||
9-9 | 17:30-19:30 (2) | ||||
11-11 | 15:30-17:30 (3) | ||||
13-13 | 17:30-19:30 (4) | 10:30-12:30 (5) | |||
15-15 | 15:30-17:30 (6) |
01 Laborategiko p.-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
9-9 | 15:30-17:30 (1) | ||||
12-12 | 08:30-10:30 (2) | ||||
13-13 | 15:30-17:30 (3) | ||||
14-14 | 15:30-17:30 (4) | 10:30-12:30 (5) | |||
15-15 | 17:30-19:30 (6) |
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 12:30-14:30 (1) 15:30-17:30 (2) | 12:30-14:30 (3) 15:30-17:30 (4) | 08:30-10:30 (5) | ||
7-7 | 12:30-14:30 (6) 15:30-17:30 (7) | 12:30-14:30 (8) 15:30-17:30 (9) | 08:30-10:30 (10) | ||
8-8 | 12:30-14:30 (11) 15:30-17:30 (12) | ||||
9-9 | 12:30-14:30 (13) 15:30-17:30 (14) | 12:30-14:30 (15) 15:30-17:30 (16) | 08:30-10:30 (17) | ||
10-10 | 12:30-14:30 (18) 15:30-17:30 (19) | 12:30-14:30 (20) 15:30-17:30 (21) | 08:30-10:30 (22) | ||
11-11 | 12:30-14:30 (23) 15:30-17:30 (24) | 12:30-14:30 (25) 15:30-17:30 (26) | 08:30-10:30 (27) | ||
12-12 | 12:30-14:30 (28) 15:30-17:30 (29) | 12:30-14:30 (30) 15:30-17:30 (31) | 08:30-10:30 (32) | ||
13-13 | 12:30-14:30 (33) 15:30-17:30 (34) | 12:30-14:30 (35) 15:30-17:30 (36) | |||
14-14 | 12:30-14:30 (37) 15:30-17:30 (38) | 12:30-14:30 (39) 15:30-17:30 (40) | 08:30-10:30 (41) | ||
15-15 | 12:30-14:30 (42) 15:30-17:30 (43) | 12:30-14:30 (44) 15:30-17:30 (45) | 08:30-10:30 (46) |
31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 10:30-12:30 (1) | ||||
7-7 | 10:30-12:30 (2) | 15:30-17:30 (3) | |||
9-9 | 17:30-19:30 (4) | ||||
11-11 | 12:30-14:30 (5) | 15:30-17:30 (6) | |||
13-13 | 10:30-12:30 (7) | ||||
14-14 | 12:30-14:30 (8) | ||||
15-15 | 08:30-10:30 (9) |
31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 08:30-10:30 (1) | ||||
7-7 | 13:30-15:30 (2) | ||||
8-8 | 15:30-17:30 (3) | ||||
9-9 | 15:30-17:30 (4) | ||||
11-11 | 10:30-12:30 (5) | ||||
12-12 | 15:30-17:30 (6) | ||||
13-13 | 08:30-10:30 (7) | ||||
14-14 | 10:30-12:30 (8) | ||||
15-15 | 12:30-14:30 (9) |
31 Mintegia-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 12:30-14:30 (1) | ||||
7-7 | 08:30-10:30 (2) | 17:30-19:30 (3) | |||
10-10 | 15:30-17:30 (4) | ||||
11-11 | 08:30-10:30 (5) | 17:30-19:30 (6) | |||
13-13 | 12:30-14:30 (7) | ||||
14-14 | 08:30-10:30 (8) | ||||
15-15 | 10:30-12:30 (9) |
31 Laborategiko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
8-8 | 08:30-10:30 (1) | 17:30-19:30 (2) | |||
9-9 | 12:30-14:30 (3) | ||||
10-10 | 12:30-14:30 (4) | ||||
12-12 | 08:30-10:30 (5) | ||||
13-13 | 13:30-15:30 (6) |
31 Laborategiko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
8-8 | 12:30-14:30 (1) | ||||
9-9 | 08:30-10:30 (2) | 13:30-15:30 (3) | |||
10-10 | 08:30-10:30 (4) | ||||
12-12 | 12:30-14:30 (5) | ||||
13-13 | 17:30-19:30 (6) |
31 Laborategiko p.-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
8-8 | 10:30-12:30 (1) | 13:30-15:30 (2) | |||
9-9 | 10:30-12:30 (3) | ||||
10-10 | 10:30-12:30 (4) | ||||
12-12 | 10:30-12:30 (5) | ||||
14-14 | 17:30-19:30 (6) |