Merkataritza Komunikazioa: Oinarriak eta Plangintza26970
- Ikastegia
- Ekonomia eta Enpresa Fakultatea
- Titulazioa
- Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- X
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
- Ingelesa
- Kodea
- 26970
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation
Irakasgaiak eta aurreikusitako emaitzek honako planteamendu eta helburu hauei erantzuten diete: merkataritza-komunikazioak marketin-estrategiaren funtsezko tresna gisa duen zeregina lantzea eta sakontzea. Era berean, ikasleak gaitu nahi dira erakundeentzako komunikazio-planak diseinatu eta gara ditzaten, eraginkortasun eta efizientzia handienarekin. Azkenik, ikasleak enpresa baten egoera espezifikora egokitutako komunikazioari buruzko erabakiak aztertzeko, baloratzeko eta hartzeko gai izatea lortu nahi da.
Planteamendu eta helburu horiek bat datoz Nazio Batuen Erakundearen Garapen Jasangarriko Agendaren (https://www.un.org/sustainabledevelopment/es) helburuekin (GJH); horrela, irakasgaiaren ikaskuntzaren emaitzak eskuratzeak gaikuntza eta gaitasunak ematen ditu, horiek lortzen laguntzeko. Zehazki, 5. helburuarekin (GJH 5) lotutakoak: genero-berdintasuna (komunikazio-mezuek genero-berdintasuna errespetatu beharko dute, eta emakumearentzako planteamendu diskriminatzaile edo iraingarrietatik ihes egin beharko dute, komunikazioan eta, zehazkiago, aurreko hamarkadetako publizitatean hain ohikoak izan direnak) eta 12. Helburua (GJH 12): ekoizpen eta kontsumo arduratsuak (komunikazioa, bai produktuek eta zerbitzuek pertsonentzat duten balio-ekarpena eta baita erakundeek parametro jasangarriak sortzeko egiten duten ahalegina ere, ikusarazteko tresna gisa)
Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation
Irakasgaiarekin lortu beharreko gaitasun zehatzak:
IK1.- Merkataritza-Komunikazio arazoak analizatzeko eta egituratzeko gaitasuna.
IK2.- Komunikazio kanpainen plangintza egiteko gaitasuna
IK3.- Dauden aurrekontu mugak kontuan hartuz eta bilatutako helburuak lortzeko asmoz, komunikazio-mixeko tresnen aukeraketa eta konbinaketa egokia egiteko gaitasuna
IK4.- Komunikazio saila kudeatzeko gaitasuna: saila propioa edo agentzien aukeraketa eta agentziekin erlazionatzeko moduak.
IK5.- Publizitate kanpainak diseinatzeko, ezartzeko eta kontrolatzeko gaitasuna.
Irakasgaiaren konpetentzia zehatz horiek M03 moduluaren (Marketina) M03CM02, M03CM04, M03CM06 eta M03CM07 konpetentzia zehatzekin lotuta daude. Bestalde, proposatuko den proiektuaren garapenarekin zeharkakoa den M03CM11 konpetentzia baloratuko da: ekintzaile espiritua, berrikuntza eta sormena garatzeko gaitasuna.
Ikaskuntza emaitzak:
IE1.- Merkataritza komunikazioaren arazo baten egituraketa eta analisia.
IE2.- Komunikazio prozesuaren funtzionamenduarekin, komunikazio mixarekin eta enpresen komunikazioaren estrategia ohikoenekin harremana duten kontzeptuak ulertzea, horrelako erabakiak hartzeko moduko irizpide propioa lortzeko.
IE3.- Merkataritza komunikazio kanpaina bat garatzeko beharrezkoa den planifikazio prozesua ulertzea eta plana garatzeko gaitzea.
IE4.- Publizitate komunikazio tresnarekin eta bere planifikazio prozesuarekin bat datozen kontzeptuak ulertzea eta funtzionamenduan jartzeko gaitzea.
Ikaskuntzaren emaitza horiek guztiak kontsumo eta ekoizpen iraunkorrera bideratutako ikuspegi batetik planteatzen dira (GJH 12) eta integratzailea berdintasunaren ikuspegitik (GJH 5)
Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation
I. ATALA: KOMUNIKAZIOARI SARRERA
1. Gaia.- Marketina eta komunikazioa
1. Komunikazioa marketinaren aldagai bezala.
2. Komunikazio prozesua.
3. Komunikazioaren plangintza.
4. Marketinaren komunikazio integrala
5. Komunikazio joerak
2. Gaia.- Komunikazioaren plangintza
1. Komunikazio helburuak
2. Komunikazioaren xede den publikoa
3. Komunikazio mixa
4. Komunikazio aurrekontua
5. Komunikazioaren kontrola
II.ATALA- KOMUNIKAZIO TRESNAK: PUBLIZITATEA ETA SALMENTA SUSTAPENA
3. Gaia: Publizitatea
1. Publizitate kontzeptua.
2. Publizitate helburuak.
3. Xede den publikoa
4. Bide eta euskarrien plangintza
5. Publizitate mezuaren sorkuntza.
6. Publizitate efikaziaren kontzeptua. Publizitate efikazia neurtzeko teknikak.
4. Gaia: Salmenta sustapenak
1. Salmenta sustapenaren kontzeptua.
2. Salmenta sustapenaren helburuak.
3. Salmenta sustapenaren teknikak.
4. Sustapen programa baten garapena
5. Kontrola
III. ATALA: MERKATARITZA KOMUNIKAZIOAREN ANTOLAKUNTZA ETA KUDEAKETA
5. Gaia: Komunikazio jardueraren antolakuntza eta kudeaketa
1. Komunikazio jardueraren antolakuntza
2. Briefinga
3. Komunikazio agentziak
4. Komunikazio agentzia baten aukeraketa
5. Iragarle-agentzia harremana
MetodologiaToggle Navigation
Irakasgaian erabiliko den irakaskuntza metodologiak harreman estua du proposatutako helburu eta konpetentziekin eta baita dauden irakaskuntza moduekin ere (eskola magistrala, mintegiak, gela praktikak, ordenagailu praktikak, tutoretzak eta gelara bertaratu gabeko lana). Ikasgaiaren metodologia honako tresna pedagogiko hauen konbinazioarekin osatzen da:
•Kasuaren metodoa. Enpresa egoera ezberdinetan komunikazio kontzeptuak aplikatu ahal izateko, kasu eta egoera zehatzen analisia planteatuko da. Horietan, kurtsoan landutako kontzeptuak praktikan jarriko dira
•Proiektuetan oinarritutako ikaskuntza. Ikaslearen ikaskuntza aktiboa, autonomia eta inplikazioa sustatzeko, ikasgelan nahiz ikasgelatik kanpo banaka eta lankidetzan landu beharreko proiektu bat garatzea planteatuko da
•Helburu argitzaileak dituzten ikasleek egindako aurkezpenak.
•Taldean egindako kasu praktiko edo/eta ariketen zuzenketak.
•Informatika gela. Ordenagailua behar duten praktikak egiteko
•Sare sozialen erabilera.
•Aintzatetsitako adituek eta profesionalek emango dituzten konferentzietara gonbidatuko dira ikasleak. Konferentzia horiek UPV/EHUko Marketin Masterrak antolatutakoak izango dira.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
- Ebaluazio Jarraituaren Sistema
- Azken Ebaluazioaren Sistema
- Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
- Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 20
- alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 30
- IDATZIZKO FROGA (%): 50
Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
Lehenengo deialdia:
Ikasleak honako bi aukeren arteko bat hautatu beharko du:
1. Bi atal dituen ebaluazio sistema mistoa erabiliko da: kalifikazioaren % 50 etengabeko ebaluazio prozesuan garatutako zenbait ekintzekin lortzen da (gehienez 10 puntutik 5) eta gainerako % 50 unibertsitateko egutegi akademikoan ezarritako datetan egin
beharreko azterketa batekin lortzen da (gehienez 10 puntutik 5).
Ikasgaia gainditzeko 5 lortu behar da, beharrezkoa izanik (1) azterketan lor daitezkeen 5 puntuetatik gutxienez 1,5 lortzea eta (2) hitzartutako jarduera praktiko guztiak egitea, ematea eta aurkezpena epean eta eskatutako moduan egitea.
2. Etengabeko ebaluazioa jarraitu nahi ez duten ikasleek, kurtsoaren lehenengo 9 asteak dituzte irakasleari adierazteko. Horretarako eGelan ZEREGIN BAT zabalduko da. Hala egiten ez badu, etengabeko ebaluazioaren arauak jarraituko dituela kontsideratuko da.
Etengabeko ebaluazioari uko egin dioten ikasleek kalifikazioaren % 100 baloratzen duen azken froga bat egin ahal izango dute. Bertan, materiaren % 100 eta irakasgaian planteatzen diren eta banakako froga batean ebalua daitezkeen ahalik eta konpetentzia gehien baloratuko dira.
Azken azterketara aurkezten ez diren ikasleak (ebaluazio mistoa jarraitu zein ez) EZ AURKEZTUA kalifikazioa lortuko dute
Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
Bigarren deialdia:
Ikasleak honako bi aukeren arteko bat hautatu beharko du:
1. Etengabeko ebaluazioa egin badu, nota manten dezake eta 5 puntuko azterketa egin. Azterketa horretan 5 puntutik gutxienez 1,5 puntu lortu beharko ditu etengabeko ebaluazioan lortutako nota batu ahal izateko.
Aukera hau egiteko, ikasleak irakasleari azterketaren data baino aste bat lehenago esanbeharko dio.
2. Etengabeko ebaluazioa jarraitu zein ez, ikasleak 10 puntuko azterketa bat egin dezake. Froga horretan materiaren % 100 eta irakasgaian planteatzen diren eta banakako froga batean ebalua daitezkeen ahalik eta konpetentzia gehien baloratuko dira.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
E-gelan topatu daitekeen dokumentazioa
Oinarrizko bibliografian agertzen diren manualak
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Alard, Julio y Monfort, Abel (2017): Plan de comunicación on y off en la práctica. Ed. Esic. Madrid.
De Aguilera, J. y Baños, M. (2016): Branded entertainment. Ed. Esic. Madrid.
Estrella Ramón, A. y Segovia López, C. (2016): Comunicación integrada de Marketing. Ed. Esic. Madrid.
Martín Santana, J.D.; Olarte, C; Reinares-Lara, E.; Reinares-Lara, P. y Samino García, R. (2019): Gestión de la Comunicación, ed. Esic.
Morel, R. (2020): Neurocopywriting, INDEPENDENTLY PUBLISHED.
Pintado Blanco, T. y Sánchez Herrera, J. (2014): Nuevas tendencias en comunicación estratégica, 3ª edición, Esic, Madrid.
Solana, D. (2014): Postpublicidad, 3ª edición. DoubleYou, Barcelona.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Bosovsky, G. (2021): Conversaciones con 20 líderes en comunicación y branding. Ed. Pirámide
Del Pino, C.; Castelló, A. y Ramos-Soler, I. (2013). La comunicación en cambio constante, Ed. Fragua.
Hopkins, J. y Turner, J. (2012). Mobile Marketing, Ed. Social Business Anaya.
Rodríguez Ardura, I. Coord. (2007): Estrategias y técnicas de comunicación. Una visión integrada en el marketing. Editorial UOC, Barcelona.
Santana, E. (2021): El plan de comunicación paso a paso, Hoaki Books
Sicilia, M.; Palazón, M.; López, I.; López, M. (2021): Marketing en redes sociales, ed. Esic
Aldizkariak
Advertising Age
Anuncios: semanario de publicidad y marketing
Control de publicidad y ventas
El publicista: de la publicidad, la comunicación y el marketing
Estrategias de comunicación y marketing
Harvard Deusto Marketing & ventas
IPMARK
Journal of Advertising Research
Marketing & ventas
Marketing news
Web helbideak
Advertising Educational foundation: http://www.aef.com/index.html
AEAP (Asociación Española de Agencias de Publicidad): http://www.aeap.es/home/home.asp
AIMC (Asociación para la investigación de medios de comunicación): http://www.aimc.es
AMPE ( Asociación de Medios Publicitarios de España): http://www.ampemedios.es/
Asociación de agencias de medios: http://www.agenciasdemedios.com/
Asociación de agencias de publicidad de Bizkaia: http://www.publicidadeuskadi.com/agencias/cas/asociacion/proyectos.aspx
Asociación de anunciantes españoles (AEA): http://www.anunciantes.com
Asociación de directivos de comunicación: http://www.dircom.org/
Asociación española de agencias de Marketing promocional: http://www.aemp.es/
Asociación Española de Estudios de Mercado, Marketing y Opinión: http://www.aedemo.es
Asociación General de empresas de publicidad: http://www.marketingdirecto.com/empresas/marketing-directo-servicios/agep-asociacion-general-de-empresas-de-publicidad/
Autocontrol: http://www.autocontrol.es/
Colegio vasco de conomistas: http://www.ekonomista.org/portal/noticias/noticiasficha.asp?idioma=C&id=192&pzona=5&idopcion=11
Federación Nacional de empresas de publicidad: http://www.fnep.es/
InfoAdex: http://www.infoadex.es
International advertising association: http://www.iaaspain.org/
Introl: http://www.ojd.es
ODEC: http://www.odec.es/
Premios eficacia: http://www.premioseficacia.com/
TNSofres: http://www.sofresam.com/
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- APAOLAZA IBAÑEZ, VANESA
- BAÑALES MALLO, AMAIA
- ZORRILLA CALVO, MARIA PILAR
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 12:30-14:00 (1) | ||||
16-30 | 10:00-11:00 (2) | 11:00-12:30 (3) | |||
23-23 | 12:30-14:00 (4) | ||||
29-29 | 12:30-14:00 (5) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (1)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (2)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (3)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (4)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (5)
01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
19-19 | 12:30-14:00 (1) | ||||
22-22 | 12:30-14:00 (2) | ||||
26-26 | 12:30-14:00 (3) | ||||
30-30 | 12:30-14:00 (4) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (1)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (2)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (3)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (4)
01 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
19-19 | 08:30-10:00 (1) | ||||
22-22 | 08:30-10:00 (2) | ||||
26-26 | 08:30-10:00 (3) | ||||
30-30 | 08:30-10:00 (4) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (1)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (2)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (3)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (4)
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-17 | 12:30-14:00 (1) | ||||
20-20 | 12:30-14:00 (2) | ||||
25-25 | 12:30-14:00 (3) | ||||
27-27 | 12:30-14:00 (4) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (1)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (2)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (3)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (4)
01 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-17 | 08:30-10:00 (1) | ||||
20-20 | 08:30-10:00 (2) | ||||
25-25 | 08:30-10:00 (3) | ||||
27-27 | 08:30-10:00 (4) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (1)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (2)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (3)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (4)
01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
18-18 | 12:30-14:00 (1) | ||||
21-21 | 12:30-14:00 (2) | ||||
24-24 | 12:30-14:00 (3) | ||||
28-28 | 12:30-14:00 (4) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (1)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (2)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (3)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (4)
01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
18-18 | 08:30-10:00 (1) | ||||
21-21 | 08:30-10:00 (2) | ||||
24-24 | 08:30-10:00 (3) | ||||
28-28 | 08:30-10:00 (4) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (1)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (2)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (3)
- A0.10 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (4)
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 12:30-14:00 (1) | ||||
16-30 | 10:00-11:00 (2) | 11:00-12:30 (3) | |||
23-23 | 12:30-14:00 (4) | ||||
29-29 | 12:30-14:00 (5) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (1)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (2)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (3)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (4)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (5)
31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
19-19 | 12:30-14:00 (1) | ||||
22-22 | 12:30-14:00 (2) | ||||
26-26 | 12:30-14:00 (3) | ||||
30-30 | 12:30-14:00 (4) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (1)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (2)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (3)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (4)
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-17 | 12:30-14:00 (1) | ||||
20-20 | 12:30-14:00 (2) | ||||
25-25 | 12:30-14:00 (3) | ||||
27-27 | 12:30-14:00 (4) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (1)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (2)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (3)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (4)
31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
18-18 | 12:30-14:00 (1) | ||||
21-21 | 12:30-14:00 (2) | ||||
24-24 | 12:30-14:00 (3) | ||||
28-28 | 12:30-14:00 (4) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (1)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (2)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (3)
- A0.1 - BLANCO GARRIDO ERAIKINA (4)
61 Teoriakoa (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 12:30-14:00 (1) | ||||
16-30 | 10:00-11:00 (2) | 11:00-12:30 (3) | |||
23-23 | 12:30-14:00 (4) | ||||
29-29 | 12:30-14:00 (5) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (1)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (2)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (3)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (4)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (5)
61 Mintegia-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
19-19 | 12:30-14:00 (1) | ||||
22-22 | 12:30-14:00 (2) | ||||
26-26 | 12:30-14:00 (3) | ||||
30-30 | 12:30-14:00 (4) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (1)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (2)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (3)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (4)
61 Gelako p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-17 | 12:30-14:00 (1) | ||||
20-20 | 12:30-14:00 (2) | ||||
25-25 | 12:30-14:00 (3) | ||||
27-27 | 12:30-14:00 (4) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (1)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (2)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (3)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (4)
61 Ordenagailuko p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
18-18 | 12:30-14:00 (1) | ||||
21-21 | 12:30-14:00 (2) | ||||
24-24 | 12:30-14:00 (3) | ||||
28-28 | 12:30-14:00 (4) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (1)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (2)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (3)
- -1.6 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - SARRIKO (4)