Eduki publikatzailea

15th International Conference of the European Academy of Design

ARTIKULU ZIENTIFIKOEN DEIALDIA

EAD 2023 BILBAO

European Academy of Design (EAD) erakunde ospetsuenetako bat da diseinuaren eremu guztietan (arkitektura, industria-diseinua, hiri-diseinua, diseinu grafikoa, barnealdeen diseinua...), eta metodologien ikerketa eta diseinu-ikerketari buruzko kontzeptualizazioa. Erresuma Batuan oinarrituta, gainera, Design Journal aldizkari eraginkorraren eta EADren bi urteko konferentziaren argitaratzaileak dira, eta nazioarteko diseinuaren munduan erreferentzia bihurtu da.

EADren 25 urteko hitzaldien ondoren, historian lehen aldiz, EADk aurrerapauso handia eman du jasangarritasunerantz, inklusiorantz eta aniztasunerantz, bost hiritan banatutako konferentzia bat sortuz lau kontinentetan (Brasil, Finlandia, India, Espainia eta Erresuma Batua) eta ondoz ondoko bost egunetan, kontinenteen arteko bidaien eragin negatiboa minimizatuz eta tokiko balioak balioztatzea maximizatuz.

Bilbo, Euskal Herriko Unibertsitatearen bitartez eta Deustuko Unibertsitatearekin elkartuta, hitzaldia hartuko duten bost Hub lokaletako bat izango da. Zehazki, nazioarteko kongresu hau Bilbon hasiko da, Bizkaia Aretoan, 2023ko urriaren 16an, eta hainbat hiri eta unibertsitate ospetsutan jarraituko du, hala nola Brasilgo Sao Paoloko Unibertsitatean, Sonipateko (India), World University of Design unibertsitatean, TU-Delft, Aalto University, Milango Politeknikoa eta Carnegie-Melonen arteko partzuergoan (Espoo, Finlandia), eta, azkenik, Glasgowko (Eskozia) Edinburgh eta Glasgowko unibertsitateetan.

EAD 2023 konferentziaren gai nagusia doktoregoaren hezkuntza eta ikerketa izango da, ohiko goiburupean: What Got Us Here Won 't Get Us There'. Zehazki, Bilboko deialdiaren izenburua Hub lokala da: ‘The Discipline of Design – transdisciplinary practices’.

Euskal Herriko Unibertsitateko Arkitektura sailak eta Deustuko Unibertsitateko Industria Diseinuko Arloak elkarrekin antolatuta, uste dugu diziplinen arteko lankidetza eta diseinuaren oztopo tradizionalak haustea alderdi positiboak eta saihestezinak direla etorkizun zabalago eta itxaropentsuago baterantz. Bilboko Hubetik abiarazten dugun deialdiak diseinuaren ikerketari buruzko ekarpen berritzaile eta interesgarriak jasotzea du helburu, baita diseinuan eta diseinuaren ikerketan jarduera berriak egiteko erabiltzen diren puntu nodalak mapeatzen saiatzea ere.

Kongresuan parte hartzea egun bateko aurrez aurreko kongresu gisa planteatzen da, eta Hub desberdinetako lau ekitaldietarako online sarbide esklusiboa. Kongresuaz gain, aukeratutako artikulu zientifikoak Design Journal aldizkariaren Special Issue batean sartu ahal izango dira.

Informazio gehiago: