Eguneko irudia

2017/05/12 2017/05/12, 10:00 - 19:00

Kokapena

Gradu-aretoa - Medikuntza eta Erizaintza Fakultatea
Sarriena. -48940- Leioa-Erandio (Bizkaia)

Deskribapena

‘Medicina basada en la evidencia. Presentación del grupo Cochrane UPV/EHU' jardunaldia egingo da Ostiralean, maiatzak 12, 10:00etan, Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko Gradu Aretoan. Frogatan oinarritutako medikuntza Cochrane Colaboración nazioarteko sareak bultzatzen du, eta informazio fidagarria eta eraginkorra eta euskaragarria ematea erabakitzeko da haren helburu. Bere aldetik, UPV/EHUko Cochrane taldeak gradu eta graduondoko ikasketak eta ikerketak hobetzea du, frogatan oinarrituriko medikuntzari dagokionez.

Topaketa Grupo G16-CIBERSAM eta UPV/EHUko Cochrane Taldeak antolatu dute. Doako sarrera izango da aretoa bete arte. Izen-ematea ezinbestekoa izango da.

Jardunaldian, hauek parte hartuko dute:

• Joseba Pineda, Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko dekanoa
  • Eduard Vieta CIBERSAMko zientzia-zuzendaria. Hitzaldia: ‘Investigación en Salud Mental en España'
  • Xabier Bonfill, Cochrane Iberomérica erakundeko zuzendaria. Hitzaldia: ‘Las revisiones sistemáticas y su papel en la investigación y la asistencia clínica'
  • Javier Ballesteros, UPV/EHUko Neurozientziak Saileko irakaslea eta Cochrane taldeko kidea
  • José Ramón Rueda, UPV/EHUko Prebentzio Medikuntza eta Osasun Publikoa Saileko irakaslea eta Cochrane taldeko kidea

Informazio gehigarria