CBE i3lab: Artículos científicos
-
Cruz-Iglesias, E., Gil-Molina, P., & Rekalde-Rodríguez, I. (2022). A navigation chart for sustainability for the ocean i3 educational project. Sustainability, 14(8), 4764.
-
Enales, S. U., Azpuru, A. G., & Illera, A. E. (2022). Innovación educativa y multidisciplinar para la sostenibilidad en el proyecto ocean i3. TECHNO REVIEW: International Technology, Science and SocietyReview/Revista Internacional de Tecnología, Ciencia y Sociedad, 11(1), 1-20.
-
Gil-Molina, P., Cruz-Iglesias, E., & Rekalde-Rodríguez, I. (2024). Developing competences in a cross-border interdisciplinary project: student and teacher perceptions of the Ocean i3 project. Journal of University Teaching and Learning Practice, 21(1).
-
Rekalde-Rodríguez, I., Barrenechea, J., & Hernandez, Y. (2021). Ocean I3. Pedagogical Innovation for Sustainability. Education Sciences, 11(8), 396.
-
Rekalde-Rodríguez, I., Gil-Molina, P., & Cruz-Iglesias, E. (2021). The and Questionnaires: Assessment of Transversal Competencies for Sustainability. Journal of Teacher Education for Sustainability, 23(1), 22-40.
-
Usin Enales, S., García Azpuru, A., Elorriaga Illera, A. (2022). Innovación educativa y multidisciplinar para la sostenibilidad en el proyecto ocean i3. Un proyecto que traspasa fronteras. TECHNO Review, 11(3), 1-20.
-
Zinkunegi-Goitia, O., & Rekalde-Rodríguez, I. (2022). Employability within an Education for Sustainability Framework: The Ocean i3 Case Study. Education Sciences, 12(4), 277.
-
Zinkunegi-Goitia, O., & Rekalde-Rodríguez, I. (2023). Enplegagarritasunerako zehar-konpetentziak Ocean i³ proiektuan. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, 125, 5-35.