La Importancia del Ámbito No-formal desde el Punto de Vista de la Revitalización de las Lenguas: los Adultos
Datos generales de la materia
- Modalidad
- Mixta
- Idioma
- Castellano
- Euskera
Profesorado
Nombre | Institución |
---|---|
AMONARRIZ GORRIA, ENDRIKE | ARGIA ASTEKARIA |
Competencias
Eremu ez-formalean helduen aisialdiak duen lekua aztertu eta horretaz kontzientzia hartzeaHizkuntzen erabilera ez-formalen ezaugarriak barneratzeaHelduen erabilera ez-formala zertan den aztertu eta horretaz kontzientzia hartzeaTeoria soziolinguistikoetan eremu ez-formalak duen lekuaz jabetzeaHelduaroan hizkuntza erabiltzeko motibazioak landu eta horietaz jabetzeaHizkuntza ohiturak aldatzeko ekimenez jabetzeaEuskaltzaleen Topagunearen lana ea eragina ezagutu eta garatutako egitasmo eta lan-ardatzez jabetzeaTemario y Bibliografía
- Erabilera ez-formala. Definizioa
- Aisialdiaren eta esparru ez-formalen garrantzia hizkuntzaren biziberritze-prozesuan
- Euskaltzaleen Topagunea eta helduen eremu ez-formalak
Bibliografía:Aizpurua Jon (2018): Euskararen erabilera eta erabileran eragiten duten faktore nagusiak in BAT 106. Soziolinguistika Klusterra. Andoain
Bibliografía:Amorrotu, E; Ortega, A; Goirigolzarri, J.; eta Urla, J. (2016). Euskal hiztun berria: esperientziak, jarrerak eta identitateak. Deustuko unibertsitatea. Bilbo
Bibliografía:Amonarriz, Kike (2015): "Ahozkotasuna soziolinguistikaren behatokitik" in BAT aldizkaria 96. Soziolinguistika Klusterra. Andoain