Planificación y Evaluación para la Promoción del Uso del Euskara
Datos generales de la materia
- Modalidad
- Mixta
- Idioma
- Euskera
Profesorado
Nombre | Institución |
---|---|
ALLUR DORRONSORO,JUAN JOSE | SIADECO |
AMUNDARAIN ITURRIOZ, JOXEAN | GIPUZKOAKO FORU ALDUNDIA |
GARAIO MENDIZABAL, BEÑAT | Helduen Alfabetatze eta Berreuskalduntzerako Erakundea (HABE) |
Competencias
1. -Euskararen erabilera sustatzeko dauden plan eta ebaluazio ereduen ikuspegi teoriko bat eskuratzea2. Euskal Herrian administraziotik euskararen erabilera sustatzeko azken hogei urteetan bultzatu diren planen ikuspegi historiko eta kritiko bat eskuratzea3. Euskal Herrian bultzatu diren eredu horien toki mailako aplikazio zehatzak ezagutzea eta azken urteetako beste zenbait garapenen berri izatea4. Informazioa bildu eta aztertzeko metodologien oinarrizko ezagutza jasotzea5. Euskararen erabilera sustatzeko plangintzen eraginkortasunaz jabetzea6. Herri-administrazioetan euskarak izandako bilakaera ebaluatzeko prozeduraz jabetzeaTemario y Bibliografía
- 1. Gizarteari begirako planak:EBPN, Euskara 21, ESEP, udaletako planak...
- 2. Herri Administrazioetan euskararen erabilera normalizatzeko plangintza aldiak: 2a. hizkuntza-planifikaziorako elementuak 2b. hizkuntza planifikazioaren ebaluazioa
- 3. Corpusa garatzeko baliabideak
Bibliografía:BAZTARRIKA GALPARSORO, PATXI: ¿Amets txikien iraultza (Abiapuntuan, Eusko Jaurlaritzaren V. Plangintzaldirako Euskararen Erabilera Normalizatzeko Plana)¿, Bat. Soziolinguistika aldizkaria, 2014, 91, 43-55
Bibliografía:DONOSTIAKO UDALA: ¿Euskararen erabilera normalizatzeko plana Donostiako udalean. 6. Plangintza aldia (2018-2022), Donostiaeuskaraz.eus
Bibliografía:Eukaltzaindia: Hizkuntza baliabideak (https://www.euskaltzaindia.eus/index.php?option=com_hiztegianbilatu&view=frontpage&Itemid=410&lang=eu)