Temario y Bibliografía
- Hizkuntzen irakaskuntzaren didaktikaren testuinguru psikopedagogikoak historian zehar.
- Hizkuntzen irakaskuntzari buruzko ikuspegi pedagogikoak eta teoria nagusiak
- Bigarren hizkuntzen ikas-irakasprozesuetan erabili izan diren metodologien gidalerro nagusiak
- Hizkuntza-trebetasunen lanketarako jokabideen ezaugarriak
- IKTek hizkuntzen ikas-irakaskuntzan duten zeregina.
- HABEren euskararen ikas-irakaskuntzarako online zerbitzuak.
Bibliografía:Sin bibliografía
Bibliografía:- DIAZ MAGGIOLI, G. Hizkuntza-irakaslea: Irakaskuntzarako eta ikaskuntzarako gaitasun metodologikoa. Donostia: HABE Eusko Jaurlaritza, 2018 ISBN 84-7542-193-8 (Itzulpen Saila).
Bibliografía:- ESTEVE, O.; MARTIN-PERIS, E. Cuestiones de autonomía en el aula de lenguas extranjeras. Barcelona: Horsori, 2013
Bibliografía:- ZABALA, A.; ARNAU, L. 11 ideas clave. Como aprender y enseñar competencias. Barcelona: Ed. Gra6, 2007.
Bibliografía:- COLL, C.; MONEREO, C. Psicologia de la educaci6n virtual. Madrid: Ed. Morata, 2008
Bibliografía:- IRAKASBIL: http://www.ikasten.ikasbil.eus/mod/habecms/view.php/irakasbil/