Ruta de navegación

Contenido de XSL

Tendencias Actuales en la Enseñanza de las Ciencias y las Matemáticas27626

Centro
Facultad de Educación de Bilbao
Titulación
Grado en Educación Infantil (Euskera)
Curso académico
2024/25
Curso
4
Nº Créditos
6
Idiomas
Euskera
Código
27626

DocenciaAlternar navegación

Distribución de horas por tipo de enseñanza
Tipo de docenciaHoras de docencia presencialHoras de actividad no presencial del alumno/a
Magistral2436
Seminario57.5
P. de Aula3146.5

Guía docenteAlternar navegación

Descripción y Contextualización de la AsignaturaAlternar navegación

Irakasgai hau hautazkoa izanda, 3. mailan lantzen diren irakasgaien osagarria da eta "Haur Hezkuntzako eskolaren berrikuntza" minorraren parte da.

Competencias/ Resultados de aprendizaje de la asignaturaAlternar navegación

GAITASUNAK:

- Gelako praktiken inguruan taldeka hausnartzea, irakasleen lana hobetzeko eta berritzeko.

- Heziketa prozesuen konplesutasuna ulertzea, baita gizartearen eskakizunei erantzuna ematen dieten curriculumaren osagai berrien beharra antzematea ere.



HELBURUAK:

- Haur Hezkuntzako matematika eta zientzien irakaskuntzarako metodologia ezberdinak eta baliabide egokiak ezagutzea.

- Proposamen berritzaileak aztertzea eta berauek maila desberdinetan praktikan jartzeko dituzten posibilitateak baloratzea.

- Egungo metodologia joerak islatzen dituzten irakaste-ikaste jarduerak diseinatzea.

Contenidos teórico-prácticosAlternar navegación

- Zientzien eta Matematikaren irakaskuntzako berrikuntzarako joerak eta proposamen metodologikoak.

- Berrikuntzaren helburu nagusiak, haur hezkuntzako gelarako egokituak, eta berrikuntzaren garrantzia etapa honetan.

- Proiektuak eta material berritzaileak: proiektu batzuen ezagutza, azterketa, balorazioa, eta gure ingurune hurbilerako egokitzapena.

- Matematika eta zientzien irakaskuntzarako berrikuntzaren lerro estrategikoak.

MetodologíaAlternar navegación

METODOLOGIA:

a)Taldeko lana bultzatuko da, dokumentuak eta informazioak aukeratzeko eta baloratzeko, proiektuak aztertzeko, etab.

b)Binakako lana: informazioa bilatzeko, artikuluak irakurtzeko, etab.

c)Irakasleen aurkezpenak: gaiak bideratzeko, emaitzak biltzeko, etab.



Sistemas de evaluaciónAlternar navegación

  • Sistema de Evaluación Final
  • Herramientas y porcentajes de calificación:
    • Hurrengo atalean azalduko da (%): 100

Convocatoria Ordinaria: Orientaciones y RenunciaAlternar navegación

1.Etengabeko ebaluazioa. Ebaluaketa egiteko hurrengo tresnak kontuan hartuko dira:

- esperientzia berritzaileei eta UBE proiektuari dagokion lanketa (%30)

- irakasgaian zehar egin beharreko lanak, izan daitezke bakarka edo taldeka (%70)





2.Ebaluaio jarraiari uko egiten dioten ikasleen ebaluazioa, azken froga. Jarduera bat baino gehiagoz osaturik dagoena, idatzizko azterketa edo/eta entregatzeko lanak. Ikasle hauek gutxienez tutorego batera etorri behar dira irakasgaiko irakasle bakoitzarekin kurtsoko lehen hiru asteetan.





Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du.





Convocatoria Extraordinaria: Orientaciones y RenunciaAlternar navegación

Ohiko deialdirako jarritako irizpideak erabiliko dira.



Materiales de uso obligatorioAlternar navegación

DECRETO 175/2007, de 16 de octubre, por el que se establece el currículo de la Educación Básica y se implanta en la Comunidad Autónoma del País Vasco.

BibliografíaAlternar navegación

Bibliografía básica

ALGÁS, P., BALLESTER, J., SANMARTÍ, N., TARÍN, R., VENTURA, M. (2010) Los proyectos de trabajo en el aula. Reflexiones y experiencias prácticas. Barcelona: Graó. Colección: Claves para la innovación educativa.

CHARD, S.C. (2019) El aprendizaje por proyectos en Educación Infantil y Primaria.Ed.Morata.

CHARLESWORTH, R. ETA LIND, K. K. (2012). Math and Science for Young Children. Wadsworth Cengage Learning, Belmont CA.

ESCAMILLA, A. (2015) Proyectos para desarrollar inteligencias múltiples y competencias clave. Barcelona: Graó.

GORGOSO, M. C. S., BARRERA, S. M. S., ROMÁN, V. F., & SEOANE, D. F. (2015). El trabajo por proyectos en Educación Infantil: aproximación teórica y práctica. RELAdEI. Revista Latinoamericana de Educación Infantil, 4(3), 159-176.

HERNÁNDEZ, F. y VENTURA, M. (1997) La organización del curriculum por proyectos de trabajo. Barcelona: Graó.

LA GUÍA, M. J Y VIDAL, C (2001). Rincones de actividad en la escuela infantil (0 a 6 años). Barcelona. Graó.

MAJÓ, F. y BAQUERÓ, M. (2014) Los proyectos interdisciplinarios. 8 ideas clave. Barcelona: Graó.

POZUELOS ESTRADA, F.J. (2007) Trabajo por proyectos en el aula: descripción, investigación y experiencias. Sevilla: Cooperación Educativa.

SENSAT, R. (2006). Materiales para la acción educativa. 'Rincón a rincón'. Actividades para trabajar con niños y niñas de 3-8 años. Barcelona: Associació de Mestres Rosa Sensat

Revistas

Infancia y Aprendizaje, In-fan-cia, Cuadernos de Pedagogía, Alambique, Aula de infantil,Hik Hasi.

Direcciones web

http://cienciaeducacioninfantil.es
http://eucocinoticocinas.blogspot.com.es
http://www.proiektuak.net/index_e.php
http://www.berritzeguneak.net
http://zientziaberri.blogspot.com.es/p/balibideakrecursos.html

GruposAlternar navegación

31 Teórico (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas

Calendario
SemanasLunesMartesMiércolesJuevesViernes
1-15

08:30-10:00 (1)

Profesorado

Aula(s) impartición

  • 1S13G - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (HORIZONTAL) (1)

31 Seminario-1 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas

Calendario
SemanasLunesMartesMiércolesJuevesViernes
5-5

13:00-15:30 (1)

10-10

13:00-15:30 (2)

Profesorado

Aula(s) impartición

  • 0S04T- matematika laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (1)

31 Seminario-2 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas

Calendario
SemanasLunesMartesMiércolesJuevesViernes
5-5

13:00-15:30 (1)

10-10

13:00-15:30 (2)

Profesorado

Aula(s) impartición

  • 0S03T-matematika laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (1)

31 P. de Aula-1 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas

Calendario
SemanasLunesMartesMiércolesJuevesViernes
1-15

10:30-12:30 (1)

Profesorado

Aula(s) impartición

  • 0S02T- geologia eta biologia laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (1)