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Comisión de Reclamaciones del Centro

IKASTEGIKO ERREKLAMAZIO BATZORDEA

COMISIÓN DE RECLAMACIONES DEL CENTRO

 

Ikasleen Ebaluaziorako Arautegia.

22. artikulua.- Kalifikazioei buruzko erreklamazioak egiteko prozedura

b) Ikastegiari erreklamazioa aurkeztea.
Ikaslea ez badago ados sailari aurkeztutako erreklamazioaren inguruan hartutako erabakiarekin, erreklamazioa aurkeztu ahal izango dio, idatziz, ikastegiko dekano edo zuzendariari, lau egun naturaleko epean, saileko batzordearen erabakiaren jakinarazpena jasotzen denetik hasita (bermatu egin beharko da epe horretan, gutxien dela, bi lanegun egongo direla).
Ikastegi bakoitzean erreklamazio batzorde bat eratuko da gutxienez, eta batzorde horretan, gutxien dela, honako kide hauek egongo dira: batzordeko burua, idazkari bat eta irakasle bat. Ezin izango dira batzordeko kide izan erreklamazioa aurkeztu duen ikasleak lortutako kalifikazioan era batera zein bestera parte hartu duten irakasleak. Epaimahai honen bileretara ikastegiko Ikasleen Kontseiluko burua edo hark eskuordetutako ikaslea joango da.
Atalak dituzten ikastegien kasuan, batzorde desberdinak eratu ahal izango dira ikastegiaren egoitzan eta atal bakoitzean. Kasu horretan, batzordea nongoa, kideak hangoak izan beharko dira eta batzordeko bileretara egoitzako edo ataleko Ikasleen Kontseiluko ordezkaria joango da (kasuan-kasuan dagokiona), edo hark eskuordetutako ikaslea.
Batzorde horrek, hamar egun naturaleko epean gehienez ere eta behar diren txostenak eskatu ondoren, kasua aztertu eta erabaki arrazoitua hartuko du. Ikasleari eta ikastegiko idazkariari jakinaraziko die erabakia, jakinaren gainean egon daitezen eta behar diren ondorioak sor ditzan, baita saileko zuzendariari ere, hark taldeko irakasleari helaraz diezaion. Kalifikazioa aldatzea erabakiz gero, aldaketa batzordeko irakasleek onartuko dute adostasunez, edo, behar izanez gero, bozketa bidez edo batez besteko nota kalkulatuta. Kasu horretan, akta zuzendu egingo da ikastegiko idazkariaren diligentziaren bidez.

23. artikulua.- Gradu amaierako lanen eta practicumen kalifikazioak berrikusteko eta kalifikazio horiei buruzko erreklamazioak egiteko prozedura

Gradu amaierako lanei eta practicumei 22. artikuluan ezarritako prozedura aplikatuko zaie. Hala ere, gradu amaierako lanak ebaluatzen dituzten epaimahaietan sailetik kanpoko kideak ere egoten direnez, erreklamazioa, lehendabizi, ikastegiko Erreklamazio Batzordeari aurkeztuko zaio.
Era berean, practicumak irakaskuntzaren ardura duen ikastegiaren menpe daudenean, eta ez sail baten menpe, kalifikazioa tutorearekin berrikusi ondorengo emaitzaren aurkako erreklamazioa, lehendabizi, ikastegiko Erreklamazio Batzordeari aurkeztuko zaio.

 

Normativa de Evaluación del Alumnado

Artículo 22.- Procedimiento de reclamación de las calificaciones

b) Reclamación ante el centro.
Si el estudiante o la estudiante no quedara conforme con la resolución de la reclamación ante el departamento, podrá presentar por escrito reclamación al decano, decana, director o directora del centro en el plazo de cuatro días naturales a partir de la notificación del acuerdo de la comisión del departamento (garantizando que se disponga, al menos, de dos días laborables).
En cada centro se constituirá al menos una Comisión de Reclamaciones compuesta como mínimo por una presidenta o presidente, una secretaria o secretario y una o un tercer docente. Para cada caso concreto, no podrá formar parte de la misma cualquier docente que haya participado en forma alguna en la calificación obtenida hasta el momento por el alumno o la alumna que presenta la reclamación. A las reuniones de este tribunal acudirá la presidenta o el presidente del Consejo de Estudiantes del centro o estudiante en quien delegue.
En el caso de centros que cuenten con secciones, se podrá constituir una comisión diferente para la sede y para cada sección. En tal caso, sus miembros pertenecerán a dicha sede o sección y a las mismas acudirá el representante del Consejo de Estudiantes de la misma, o estudiante en quien delegue.
Dicha comisión, en el plazo máximo de diez días naturales y tras recabar los informes pertinentes, estudiará el caso y emitirá resolución razonada que será remitida a la persona afectada, al secretario o secretaria del centro para su conocimiento y efectos, y al director o directora del departamento quien, a su vez, dará traslado a la profesora o profesor del grupo. Si se decidiera modificar la calificación, será acordada por el profesorado de la Comisión o, de ser preciso, mediante votación o cálculo de la nota media correspondiente, debiéndose proceder, en su caso, a la rectificación del acta correspondiente mediante diligencia del secretario o secretaria del centro.

Artículo 23.- Procedimiento de revisión y reclamación de la calificación de los trabajos de fin de grado y los Practicum

En cuanto a los trabajos de fin de grado y a los Practicum, les será de aplicación el procedimiento de revisión establecido en el artículo 22. No obstante, resultando que la composición de los tribunales que evalúan el trabajo de fin de grado es supradepartamental, la primera instancia a efectos de presentar reclamación será la correspondiente Comisión de Reclamaciones del centro.
Asimismo, cuando los Practicum dependan del centro responsable de la enseñanza y no de un departamento, la primera instancia a efectos de presentar reclamación ante el resultado de la revisión de la calificación efectuada ante el tutor o la tutora, será la Comisión de Reclamaciones del centro.

1. URTZA GARAY (Dekanoa/ Decano)
2. LOREA UNAMUNO(Idazkaria / Secretario-a)
3. JUAN ABASOLO (IIP/ PDI)
4. NAROA UGARTEMENDIA (Ikaslea/ Alumno)

2022-06-8an Fakultateko Batzarrak onartua.

Aprobado en Junta de Facultad 8-06-2022.