Radio Production and Direction27140
- Centre
- Faculty of Social and Communication Sciences
- Degree
- Bachelor's Degree in Audiovisual Communication
- Academic course
- 2024/25
- Academic year
- 4
- No. of credits
- 6
- Languages
- Spanish
- Basque
- Code
- 27140
TeachingToggle Navigation
Teaching guideToggle Navigation
Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation
La asignatura permite familiarizar al alumnado con la radio, el sonido y
la producción radiofónica, concretando así el itinerario de producción
multimedia que han recorrido con anterioridad con asignaturas como Lenguaje
audiovisual, Narrativa, Estrategias de programación, Técnicas de creación
audiovisual y Gestión de la producción y Realización.
Tamalez, 4. mailera arte ez dute ezer ikusten irratiari buruz, nahiz eta praktiken aukeraketan irratiarena da askok aukeratzen duten hedabidea. Ikasketa-planen akats hori zuzentzen saiatzen da lau hilabeteko iraupena duen ikasgai honetan, eta horrek behartzen ditu ikasleak lehen hiru ikasgaietan ikasten ziren edukiak batean eskuratzera.
Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation
1. Irrati-errealizazioaren prozesu osoa burutzeko helburuz, irratsaio bat ekoitzi. Irratsaio baten ekoizpenaren atalak (ideiatik emanaldiraino) finkatu eta garatu ondoren, proiektuaren bideragarritasuna praktikan bermatu eta irrati-estudioan grabatu, muntatu eta aukeraturiko bidetik emititu.
2. Irrati-errealizazioaren oinarrian dauden ezagutza tekniko eta teknologikoetan trebatzeko asmoz, estudioko nahasketa-mahaiak zein pista anitzeko editoreek eskaintzen dituzten aukera guztiak aztertu eta irrati-muntaketetan erabili.
3. Irrati-ekoizpenean parte hartzen duten subjektuen lan-errutinak finkatu eta praktikan taxutu, baita prozesuaren barruan norberak bete beharreko eginkizuna planifikatu eta ebaluatu ere.
4. Multimedien garaian, irratiaren bide eta erronka berriak ezagutu eta etorkizuneko proposamenak aztertu eta balioztatu, hedapenaren alorrean (irrati digitala, Interneten bidezko emanaldiak, Podcast...) zein errealizazioan (sormen-irratsaioak, formula berritzaileak, parte-hartzerako gune berriak…). Baita sare sozialekiko (Twitter, Facebook…) sinergiak aztertu ere.
5. Ekoitzitako irratsaioa eta programazio-parrilla Euskal Herriko zein Europako irrati-esparruan kokatzeko asmoz, gaur egun dauden irrati-eredu nagusiak ezagutu eta sailkatu.
Theoretical and practical contentToggle Navigation
Producción radiofónica en un entorno digital. Características de un
Producción digital de audio. Un ejemplo: Sistema ADOBE Audition
Rutinas productivas y rutinización en la producción. El bucle
Ritmo y continuidad de un programa. Publicidad e imagen sonora de
Nuevos escenarios de la radio. Internet. Radios semánticas.
MethodologyToggle Navigation
Se combinarán clases teóricas y prácticas en el aula y en el Audiolab.
Assessment systemsToggle Navigation
- Final Assessment System
- Tools and qualification percentages:
- Individual works (%): 40
- Team projects (problem solving, project design)) (%): 60
Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation
Banakako lana eta taldekoa konbinatuko dira; teoría eta praktika, bai Audiolaben zein ikasgelan.
- Ikaslearen lan pertsonala, astero emandako gaien inguruan izango da eta Moodle plataformaren bidez kudeatuko da.
- Ikasleak berak aukeraturiko irratsaio baten azkerketa indibiduala (bai adibidetzat hartzeko edo konpontzeko atalak landuta).
- Irratsaio baten ekoizpen eta errealizazioa.
- Taldeka egindako ekoizpenaren norbanakoaren azterketa.
Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation
Ez ohiko deialdietan, ebaluazio jarraiari uko egin dioten ikasleekin erabilitako azken ebaluaziorako sistema bera erabiliko da:
Azken proba horretan ikasgaiaren gaitasun guztiak bereganatu dituztela probatu beharko ikasleak, horretarako, ikasleak berak idatzitako eskaleta baten arabera, bat egin beharko du. Era berean, aurretik adostutako edo gelan bertan egindako proba teorikoa egiteko aukera izango du.
Compulsory materialsToggle Navigation
Praktikak Audiolaben egingo dira eta ikasleak derrigorrez erabili beharko ditu nahasketa-mahaiak, GDS grabazio- eta edizio- sistema digitala. Aukeran izango du ProTools erabiltzea.
BibliographyToggle Navigation
Basic bibliography
AA.W. Producción en la radio moderna. Thomson Eds. México, 2001
Chion, M. Le Son. Ed. Nathan. París, 1998
In-depth bibliography
Malvar, L. La radio deportiva en España. Pearson. Madrid, 2005 Pedrero, L.M. La radio musical en España. IORTV. Madrid, 2000
Journals
http://www.uztaro.eus/
http://www.argia.eus/
Web addresses
www.ehu.es/ehusfera/irratia
GroupsToggle Navigation
01 Teórico (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 16:00-18:00 (1) | 16:00-18:00 (2) | |||
17-30 | 19:00-20:00 (3) | 16:00-17:30 (4) |
Teaching staff
01 Seminar-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 17:00-18:00 (1) |
Teaching staff
01 Seminar-2 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 18:30-19:30 (1) |
Teaching staff
01 Seminar-3 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 17:00-18:00 (1) |
Teaching staff
01 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 18:00-19:00 (1) |
Teaching staff
01 Applied classroom-based groups-2 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 18:00-19:00 (1) |
Teaching staff
01 Applied computer-based groups-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 16:00-17:00 (1) |
Teaching staff
01 Applied computer-based groups-2 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 17:30-18:30 (1) |
Teaching staff
01 Applied computer-based groups-3 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 16:00-17:00 (1) |
Teaching staff
31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 09:00-11:00 (1) | 11:00-13:00 (2) | |||
17-30 | 13:00-15:00 (3) | 11:30-12:00 (4) |
Teaching staff
31 Seminar-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 09:00-10:00 (1) |
Teaching staff
31 Seminar-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 09:00-10:00 (1) |
Teaching staff
31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 12:00-12:30 (1) |
Teaching staff
31 Applied computer-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 10:00-11:00 (1) |
Teaching staff
31 Applied computer-based groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 10:00-11:00 (1) |