XSL Content

History of Artistic Styles25561

Centre
Faculty of Arts
Degree
Bachelor's Degree In History
Academic course
2023/24
Academic year
1
No. of credits
6
Languages
Spanish
Basque
Code
25561

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based4060
Applied classroom-based groups2030

Teaching guideToggle Navigation

Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation

Artearen Historia, Historia eta Geografia eta Lurralde Antolakuntzako graduetako irakasgai "Basikoa" da, lehenengo mailakoa da eta bigarren lauhilabetean irakasten da.



Irakasgai honek irakaskuntza 6 kreditu dauzka, iharduerako 150 ordu hain zuzen: horietariko 60, gelako orduak dira (40 magistral eta 20 praktikakoak) eta 90, gelatik kanpo bete behar dira.



Artearen Historiaren funtsezko kontzeptu batzuetaz dihardu ikasgai honek, ikasleari artearen estiloen ikuspututik hurbilketa eskeiniz. Estiloaren kontzeptua eta Mendebaldeko artearen historiaren estiloen funtsezko ezaugarriak ikasi egingo dira.

Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation

-Aproximación a los estilos artísticos del Arte Antiguo

Aproximación a los estilos artísticos del Arte Medieval

Aproximación a los estilos artísticos del Arte Moderno

Aproximación a los estilos artísticos del Arte Contemporáneo

Theoretical and practical contentToggle Navigation

Aproximación a los estilos artísticos del Arte Antiguo Se describen y analizan los elementos formales e iconográficos más significativos para reconocer el Arte Egipcio, el Arte del Próximo Oriente Asiático, el Arte Griego y el Arte Romano.

Aproximación a los estilos artísticos del Arte Medieval Se describen y analizan los elementos formales e iconográficos más significativos para reconocer el primer Arte Cristiano, el Arte de la Europa de las Invasiones, el Arte Prerrománico, el Arte Románico y el Arte Gótico.

Aproximación a los estilos artísticos del Arte Moderno Se describen y analizan los elementos formales e iconográficos más significativos para reconocer el Arte del Renacimiento, el Manierismo, el Arte Barroco y el Arte Rococó.

Aproximación a los estilos artísticos del Arte Contemporáneo Se describen y analizan los elementos formales y conceptuales más significativos para reconocer el Arte Neoclásico, el Arte Romántico, el Realismo, el Impresionismo y las Vanguardias Históricas.

MethodologyToggle Navigation

Irakaskuntza presentziala da

1. Saio teoriko-magistralak: irakasleak azalduko ditu irakasgaiaren eduki teorikoak eta, era berean, lana burutzeko norabide metodologikoak. Ikasleak moodle plataforma digitala irakaskuntza-ikasterako baliabide bezala eskuragarri edukiko du

2. Derrrigorrezko saio praktikoak (ikusi indarreko araudia):

2.1. Gelako sasoi praktiko presentzialak: ikasleek irakaslearen laguntzarekin artelanak ikus-entzunezko materialak aztertu eta eztabaidatuko dituzte.

- Artelanen iruzkinak: irakasleak proposatutako artelanen iruzkinak, bai banako bai talde lanetan burututakoak

-Programan bertan finkatutako data zehatzetan eta talde aurreko Museo birtualaren behin-behineko eta behin-betiko konklusioak ahozko aurkezpena ( beharrezkoak izango diren baliabide digitalez laguntzaz)

- Ezarritako ikasgaiaren programa ikasi ahala moodle –en bidez proposatutako banako ariketen ahozko aurkezpena eta beren zuzenketa

Kasu guztietan proposatutako ekitaldi guztien partehartzea kontutan hartu da eta ebaluagarria izango da.

2.2. Galatik kanpoko sasoi praktiko presentzialak

* Gelatik kanpoko sasoi praktiko bat burutzeko aukera egotekotan( kanpo erakundeen oniritzi jasoz gero) taldeari xehetasunak garaian helaraziko zaizkio.

3. Tutoretza. Tutoretza akademiko irekiak, ordutegi finkatuetan.

Irakaslearen arreta bakoiztua ikaslearentzat, prestakuntza-prozesuak norabidetu eta erreztatzeko helburuarekin. Bi helburu nagusi ezartzen dira:

- ikasketa-prozesua bultzatzea ekintza bakoiztuen bitartez

- ikaslearen hazkunde osoa laguntzea

4. Presentzia gabeko ekitaldiak

Ikaslearen lan pertsonala, irakaslearengana joz hala behar denean (tutoretzak).

Proposatutako lanen prestaketa, ikaslearen aldetik ( bai banako bai talde tutoretzak)

Ikaslearen prestaketa azken probarako

Assessment systemsToggle Navigation

  • Continuous Assessment System
  • Final Assessment System
  • Tools and qualification percentages:
    • Written test to be taken (%): 30
    • Trabajos en grupo, individuales y prácticas (%): 70

Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Gaitasunen araberako ebaluaketa prozesua eta irizpideak:

Gaitasun espezifikoaren zkia.G01, G02, G04,GO6,CM01, CM03. Azken notaren ehunekoa 70%. Ebaluaketarako baliabidea: Idatziko proba objektiboa. Heteroebaluaketa. Ebaluaketarako irizpideak:

- Estilo artistikoen kronologiaren erabilpen zuzena

- Estiloen zein arte lengoaiaren oinarrizko ezaugarrien bidezko erabilera eta adierazpena

- Artelanen bereizgarrien analisi zuzena eta egokiro

- Artelanen karakterizazio estilistiko zuzena

- Artearen Historiako artisten nabarmenen definizio estilistiko zuzena

- Idatzizko adierazpen egokia eta gaiaren terminologia bereziaren erabilpen zuzena.

- Idatzizko adierazpenaren gauzatze egokia: koherentzia, egokitzapena, argitasuna eta ordenamendua.

Gaitasun espezifikoaren zkia.G001, G002,G006 CM01,CM03. Azken notaren ehunekoa %20 Ebaluaketarako baliabidea:Museo Virtual (talde lan koperatiboa). Heteroebaluaketa.

Ebaluaketarako irizpideak:

- Lan kooperatiboaren garapen zuzena ( alde metodologikoak)

- Metodologia, antolakuntza eta denbora, zuzena( banako zein taldekoa)

- Lantaldearen partaidetzan konpomiso maila ( talde ebaluaketa/banako ebaluaketa)

- Data baseren fitxa katalografikoen egite zuzena ( edukina/ forma)

- Zereginaren emaitzen adierazpen idatziaren kalitate maila ( edukina/ forma)

- Zereginaren emaitzen talde aurreko ahozko adierazpen kalitate maila ( edukina/ forma)

Gaitasun espezifikoaren zkia.G001, G002, G004, G006, M01,M03. Azken notaren ehunekoa %10 Ebaluaketarako baliabidea: Gelako sasoi praktikoak Autoebaluaketa/parekoen arteko ebaluaktea/ heteroebaluaketa. Ebaluaketarako irizpideak:

- Proposatutako betebeharren partehartze maila

- Ikaslearen lana kalitate maila ( edukina/ forma)

- Ahozko eta idatzizko adierazpen egokia eta terminologia espezifikoaren erabilpen zuzena.









Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Gaitasunen araberako ebaluaketa prozesua eta irizpideak:

Gaitasun espezifikoaren zkia.G01, G02, G04,GO6,CM01, CM03. Azken notaren ehunekoa 70%. Ebaluaketarako baliabidea: Idatziko proba. Heteroebaluaketa. Ebaluaketarako irizpideak:

- Estilo artistikoen kronologiaren erabilpen zuzena

- Estiloen zein arte lengoaiaren oinarrizko ezaugarrien bidezko erabilera eta adierazpena

- Artelanen bereizgarrien analisi zuzena eta egokiro

- Artelanen karakterizazio estilistiko zuzena

- Artearen Historiako artisten nabarmenen definizio estilistiko zuzena

- Idatzizko adierazpen egokia eta gaiaren terminologia bereziaren erabilpen zuzena.

- Idatzizko adierazpenaren gauzatze egokia: koherentzia, egokitzapena, argitasuna eta ordenamendua.

Gaitasun espezifikoaren zkia.G001, G002,G006 CM01,CM03. Azken notaren ehunekoa %20 Ebaluaketarako baliabidea: Museo Birtuala (talde lan koperatiboa). Heteroebaluaketa.

Ebaluaketarako irizpideak:

- Lan kooperatiboaren garapen zuzena (alde metodologikoak)

- Metodologia, antolakuntza eta denbora, zuzena(banako zein taldekoa)

- Lantaldearen partaidetzan konpomiso maila (talde ebaluaketa/banako ebaluaketa)

- Data baseren fitxa katalografikoen egite zuzena ( edukina/ forma)

- Zereginaren emaitzen adierazpen idatziaren kalitate maila ( edukina/ forma)

- Zereginaren emaitzen talde aurreko ahozko adierazpen kalitate maila ( edukina/ forma)

Gaitasun espezifikoaren zkia.G001, G002, G004, G006, M01,M03. Azken notaren ehunekoa %10 Ebaluaketarako baliabidea: Gelako sasoi praktikoak Autoebaluaketa/parekoen arteko ebaluaktea/ heteroebaluaketa. Ebaluaketarako irizpideak:

- Proposatutako betebeharren partehartze maila

- Ikaslearen lana kalitate maila ( edukina/ forma)

- Ahozko eta idatzizko adierazpen egokia eta terminologia espezifikoaren erabilpen zuzena.

Compulsory materialsToggle Navigation

Diccionarios de términos artísticos Diccionarios de conceptos de arte Enciclopedias de arte

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

Colección Conocer el Arte. Historia 16

Colección Reconocer el Arte. Ed. Larousse

Colección Cómo reconocer el Arte. Ed. Edunsa,

Colección Las claves del Arte. Ed. Ariel y Planeta

Colección Historia ilustrada de las formas artísticas. Ed. Alianza

In-depth bibliography

GOMBRICH,E.H. Historia del Arte. Ed. Debate, 1997. ( 1ª edición de 1950. Numerosas reediciones). RAMÍREZ,J. ( Dir.). Historia del Arte. Ed. Alianza. Madrid, 1996 ( 4 Vols.) VV.AA. Historia del Arte, Nerea, Madrid, 2000. VV.AA. Historia del Arte Espasa. Ed. Espasa-Calpe. Madrid, 2004.

Web addresses

www.Artehistoria.com www.arteguias.com www.historia-del-arte.net www.artcyclopedia.com

GroupsToggle Navigation

16 Teórico (Spanish - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
20-24

13:00-15:00 (1)

20-35

13:00-15:00 (2)

Teaching staff

Classroom(s)

  • AULA 211 - AULARIO LAS NIEVES (1)
  • AULA 211 - AULARIO LAS NIEVES (2)

16 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
25-35

13:00-15:00 (1)

Teaching staff

Classroom(s)

  • AULA 211 - AULARIO LAS NIEVES (1)

16 Applied classroom-based groups-2 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
25-35

11:00-13:00 (1)

Teaching staff

Classroom(s)

  • AULA 210 - AULARIO LAS NIEVES (1)

46A Teórico (Basque - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
20-24

11:00-13:00 (1)

20-35

13:00-15:00 (2)

Teaching staff

Classroom(s)

  • AULA 101 - AULARIO LAS NIEVES (1)
  • AULA 217 - AULARIO LAS NIEVES (2)

46A Applied classroom-based groups-2 (Basque - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
25-35

13:00-15:00 (1)

Teaching staff

Classroom(s)

  • AULA 204 - AULARIO LAS NIEVES (1)

46A Applied classroom-based groups-1 (Basque - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
25-35

11:00-13:00 (1)

Teaching staff

Classroom(s)

  • AULA 101 - AULARIO LAS NIEVES (1)

46B Teórico (Basque - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
20-24

09:00-11:00 (1)

20-35

15:00-17:00 (2)

Teaching staff

Classroom(s)

  • AULA 103 - AULARIO LAS NIEVES (1)
  • AULA 101 - AULARIO LAS NIEVES (2)

46B Applied classroom-based groups-1 (Basque - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
25-35

09:00-11:00 (1)

Teaching staff

Classroom(s)

  • AULA 103 - AULARIO LAS NIEVES (1)

46B Applied classroom-based groups-2 (Basque - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
25-35

13:00-15:00 (1)

Teaching staff

Classroom(s)

  • AULA 212 - AULARIO LAS NIEVES (1)