Experimental Workshop in the Social Environment26475
- Centre
- Faculty of Education, Philosophy and Anthropology
- Degree
- Bachelor's Degree In Infant Education
- Academic course
- 2024/25
- Academic year
- 4
- No. of credits
- 4.5
- Languages
- Basque
- Code
- 26475
TeachingToggle Navigation
Teaching guideToggle Navigation
Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation
Orokorrean “mayor” etapan ikusitako zenbait aspektu sakontzen dira: maisu-maistra baten trebetasun sozialak, talde lana aritzeko abileziak eta arazoak, hezkuntza berrikuntzak, Gizarte Zientziak lantzeko baliabideak eta bereziki kanpoko ekipamenduak, eta ikuspegi kritiko batetik gure komunitatean ditugun balore eta arauak
Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation
Conocer, valorar y desarrollar proyectos, recursos y metodologías para el tratamiento de los diferentes retos sociales de la Escuela
Reflexionar desde una perspectiva crítica sobre las diferentes problemáticas sociales en el contexto educativo actual, analizando las propuestas y recursos de innovación en la enseñanza del área de CCSS
Theoretical and practical contentToggle Navigation
TEMA 1.- PROYECTOS Y MATERIALES PARA EL CONOCIMIENTO DEL MEDIO
TEMA 2.- ANÁLISIS Y DISEÑOS DE PROYECTOS Y RECURSOS EN EL CONOCIMIENTO DEL MEDIO SOCIAL Y CULTURAL
MethodologyToggle Navigation
Tailerra izenak definitzen du irakasgairen izaera, eta talde lana bultzatuko da, nahiz gelako jarduretan nahiz kanpoko lanetan. Hala ere, beti bilatuko da lan horiek bakoitzeko hausnarketatik abiatzea eta bukaeran gogoeta pertsonala eta metakognitiboa eskatuko da.
Assessment systemsToggle Navigation
- Final Assessment System
Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation
Irakasgaiak ongi ezberdintzen diren bi zati ditu (ebaluazio jarraitu sistemarekin (% 80ko asistentzia lortuz gero eta partaidetza):
a. Gizarte trebetasunak eta talde lana, non irakasgairen %40a den eta pisu berdinean (%40) daukan ebaluazioan:
- Gelako nahiz gela kanpoko lan eta praktikak. Banakakoak nahiz taldekoak (%60).
- Test moduko azterketa (irakasgairen %40).
b. Haur Hezkuntzako Gizarte Zientzien Didaktikan balore eta baliabideak (irakasgairen % 60).
Ebaluazio jarraian sartzen ez den ikaslea edo asistentzia nahiz partaidetza lortzen ez duenari azken froga bat jarriko zaion, non alde teorikoa eta praktikoa gainditu beharko dituen.
Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation
Azken froga jarriko da non irakasgairen alde praktikoa nahiz teorikoa neurtuko den. Alderdi batzuk (adibidez kanpoko baliabideak) lan praktiko batekin ere ebaluatuko dira.
Compulsory materialsToggle Navigation
REAL DECRETO 1630/2006, de 29 de diciembre,por el que se establecen las enseñanzas mínimas del segundo ciclo de Educación infantil. -DECRETO 12/2009, de 20 de enero, por el que se establece el currículo de la Educación Infantil y se implantan estas enseñanzas en la Comunidad Autó¬noma del País Vasco. -Ordenador. -Audiovisuales -Libros de texto de Conocimiento del Medio.
BibliographyToggle Navigation
Basic bibliography
ARANDA HERNANDO, A. Mª (2003) Didáctica del conocimiento del medio social y cultural en educación infantil.
BASSEDAS, E., HUGUET, T. y SOLÉ, I. (2002) Aprender y enseñar en educación infantil. Barcelona, Graó.
DE PUIG, I; SATIRO, A. (2004): Jugar a pensar. Recursos para aprender a pensar en educación infantil
(4-5 años). Barcelona: Octaedro-Eumo.
In-depth bibliography
DÍEZ NAVARRO, MªC.: (2007): Mi escuela sabe a naranja. Estar y ser en la escuela infantil. Barcelona: Grao TREPAT, C.A. y COMES, P. (1998) El tiempo y el espacio en la Didáctica de las Ciencias Sociales. Barcelona, Graó. HANNOUN, H. (1977) El niño conquista el medio. Las actividades exploradoras en la escuela primaria. Buenos Aires. Kapelusz.
Journals
Aula de Infantil. Grao Enseñanza de las Ciencias Sociales. Revista de Investigación Íber Didáctica de las Ciencias Sociales, Geografía e Historia. Grao Jakingarriak
Web addresses
http://www.revistainfancia.org
GroupsToggle Navigation
31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
2-5 | 12:30-14:00 (1) | ||||
20-21 | 10:00-11:30 (2) |
Teaching staff
Classroom(s)
- Aula 2.03 - CENTRO ELBIRA ZIPRITIA (1)
- 3.5 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-9 | 12:30-14:30 (1) | ||||
20-27 | 10:30-12:30 (2) | ||||
26-26 | 12:30-14:30 (3) |
Teaching staff
Classroom(s)
- 1.4 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
- 3.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
- 1.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (3)
31 Applied classroom-based groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-9 | 10:30-12:30 (1) | ||||
20-27 | 10:30-12:30 (2) | ||||
27-27 | 10:30-12:30 (3) |
Teaching staff
Classroom(s)
- Aula 1.01 - CENTRO ELBIRA ZIPRITIA (1)
- 3.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)