XSL Content

Experimental Workshop in the Social Environment26475

Centre
Faculty of Education, Philosophy and Anthropology
Degree
Bachelor's Degree In Infant Education
Academic course
2024/25
Academic year
4
No. of credits
4.5
Languages
Basque
Code
26475

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based913.5
Applied classroom-based groups3654

Teaching guideToggle Navigation

Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation

Orokorrean “mayor” etapan ikusitako zenbait aspektu sakontzen dira: maisu-maistra baten trebetasun sozialak, talde lana aritzeko abileziak eta arazoak, hezkuntza berrikuntzak, Gizarte Zientziak lantzeko baliabideak eta bereziki kanpoko ekipamenduak, eta ikuspegi kritiko batetik gure komunitatean ditugun balore eta arauak

Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation

Conocer, valorar y desarrollar proyectos, recursos y metodologías para el tratamiento de los diferentes retos sociales de la Escuela

Reflexionar desde una perspectiva crítica sobre las diferentes problemáticas sociales en el contexto educativo actual, analizando las propuestas y recursos de innovación en la enseñanza del área de CCSS

Theoretical and practical contentToggle Navigation

TEMA 1.- PROYECTOS Y MATERIALES PARA EL CONOCIMIENTO DEL MEDIO

TEMA 2.- ANÁLISIS Y DISEÑOS DE PROYECTOS Y RECURSOS EN EL CONOCIMIENTO DEL MEDIO SOCIAL Y CULTURAL

MethodologyToggle Navigation

Tailerra izenak definitzen du irakasgairen izaera, eta talde lana bultzatuko da, nahiz gelako jarduretan nahiz kanpoko lanetan. Hala ere, beti bilatuko da lan horiek bakoitzeko hausnarketatik abiatzea eta bukaeran gogoeta pertsonala eta metakognitiboa eskatuko da.

Assessment systemsToggle Navigation

  • Final Assessment System

Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Irakasgaiak ongi ezberdintzen diren bi zati ditu (ebaluazio jarraitu sistemarekin (% 80ko asistentzia lortuz gero eta partaidetza):

a. Gizarte trebetasunak eta talde lana, non irakasgairen %40a den eta pisu berdinean (%40) daukan ebaluazioan:

- Gelako nahiz gela kanpoko lan eta praktikak. Banakakoak nahiz taldekoak (%60).

- Test moduko azterketa (irakasgairen %40).

b. Haur Hezkuntzako Gizarte Zientzien Didaktikan balore eta baliabideak (irakasgairen % 60).



Ebaluazio jarraian sartzen ez den ikaslea edo asistentzia nahiz partaidetza lortzen ez duenari azken froga bat jarriko zaion, non alde teorikoa eta praktikoa gainditu beharko dituen.







Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Azken froga jarriko da non irakasgairen alde praktikoa nahiz teorikoa neurtuko den. Alderdi batzuk (adibidez kanpoko baliabideak) lan praktiko batekin ere ebaluatuko dira.

Compulsory materialsToggle Navigation

REAL DECRETO 1630/2006, de 29 de diciembre,por el que se establecen las enseñanzas mínimas del segundo ciclo de Educación infantil. -DECRETO 12/2009, de 20 de enero, por el que se establece el currículo de la Educación Infantil y se implantan estas enseñanzas en la Comunidad Autó¬noma del País Vasco. -Ordenador. -Audiovisuales -Libros de texto de Conocimiento del Medio.

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

ARANDA HERNANDO, A. Mª (2003) Didáctica del conocimiento del medio social y cultural en educación infantil.

BASSEDAS, E., HUGUET, T. y SOLÉ, I. (2002) Aprender y enseñar en educación infantil. Barcelona, Graó.

DE PUIG, I; SATIRO, A. (2004): Jugar a pensar. Recursos para aprender a pensar en educación infantil

(4-5 años). Barcelona: Octaedro-Eumo.

In-depth bibliography

DÍEZ NAVARRO, MªC.: (2007): Mi escuela sabe a naranja. Estar y ser en la escuela infantil. Barcelona: Grao TREPAT, C.A. y COMES, P. (1998) El tiempo y el espacio en la Didáctica de las Ciencias Sociales. Barcelona, Graó. HANNOUN, H. (1977) El niño conquista el medio. Las actividades exploradoras en la escuela primaria. Buenos Aires. Kapelusz.

Journals

Aula de Infantil. Grao Enseñanza de las Ciencias Sociales. Revista de Investigación Íber Didáctica de las Ciencias Sociales, Geografía e Historia. Grao Jakingarriak

Web addresses

http://www.revistainfancia.org

GroupsToggle Navigation

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
2-5

12:30-14:00 (1)

20-21

10:00-11:30 (2)

Teaching staff

Classroom(s)

  • Aula 2.03 - CENTRO ELBIRA ZIPRITIA (1)
  • 3.5 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)

31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-9

12:30-14:30 (1)

20-27

10:30-12:30 (2)

26-26

12:30-14:30 (3)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 1.4 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
  • 3.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
  • 1.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (3)

31 Applied classroom-based groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-9

10:30-12:30 (1)

20-27

10:30-12:30 (2)

27-27

10:30-12:30 (3)

Teaching staff

Classroom(s)

  • Aula 1.01 - CENTRO ELBIRA ZIPRITIA (1)
  • 3.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)