Science Workshops in Early Childhood Education 26474
- Centre
- Faculty of Education, Philosophy and Anthropology
- Degree
- Bachelor's Degree In Infant Education
- Academic course
- 2024/25
- Academic year
- 4
- No. of credits
- 4.5
- Languages
- Basque
- Code
- 26474
TeachingToggle Navigation
Teaching guideToggle Navigation
Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation
Irakasgai hau praktikotasun handikoa da, horretarako ikasleen autonomia eta praktikaren gaineko hausnarketa egitea sustatuko da. Praktika errealak egitera bultzatuko da unibertsitate-eskola baten ekimenaren barruan, non Haur Hezkuntzako haurren parte-hartzea izango da irakasgai honetako baliabiderik esanguratsuena. Horrek Irakaskuntza- ikaskuntza prozesu aktibo (tailerren prestaketa eta frogaketa) ahalbidetzen du. Beraz, ikasle bakoitza iraunkorki aztertuko da, irakasgaiaren ebaluaketa jarraitua-mixtoa izanik.
Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation
Se analizarán y evaluarán diferentes propuestas de talleres de Ciencias Experimentales para la Educación Infantil. Se diseñarán y desarrollarán talleres científicos para la comprensión por parte del niño/a de los hechos y fenómenos del entorno físico-natural.
Theoretical and practical contentToggle Navigation
TEMA 1.- LA ORGANIZACIÓN POR TALLERES COMO ALTERNATIVA PEDAGÓGICA. Concepto de taller. Tipos de talleres. Aplicaciones en Educación Infantil.
TEMA 2.- PRINCIPIOS PSICOPEDAGÓGICOS PARA DISEÑAR TALLERES EN EDUCACIÓN INFANTIL. Análisis de diferentes teorías sobre el desarrollo y el aprendizaje. Conclusiones de interés respecto al modelo de talleres.
TEMA 3.- LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES EN EL TALLER Naturaleza y metodología de la Ciencia: su aplicación en los talleres de Educación Infantil.
TEMA 4.- DISEÑO DE TALLERES CIENTÍFICOS Análisis y evaluación de diferentes propuestas de talleres científicos. Diseño, construcción, puesta en práctica y defensa de diferentes propuestas para un taller científico.
MethodologyToggle Navigation
Talde handiko saioetan oinarri teorikoak landuko dira (zer dira tailerrak, aplikazioa. tailerren diseinurako funtsa psiko pedagogikoa...)
Gelako praktiketan bibliografia aztertu, bilaketa bibliografikoa egin behar da eta lan idatziak osatu behar dira (mapa kontzeptuala, edukien taula...)
Laborategi saioetan jarduera praktikoak eta irteerak egingo dira. Halaber defentsa berbala edo aurkezpena egingo da.
Assessment systemsToggle Navigation
- Continuous Assessment System
- Final Assessment System
- Tools and qualification percentages:
- Written test to be taken (%): 25
- Team projects (problem solving, project design)) (%): 50
- Portfolio (%): 25
Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation
Irakaskuntza- ikaskuntza prozesua eta ikasle bakoitza iraunkorki aztertuko da. Hau da, ebaluaketa jarraia, indibidualizatua eta hezgarria izango da, honetarako klaseetara etortzea, gelan proposatutako jarduerak egitea eta sekuentzia didaktikoa elaboratzea eta defentsa berbala kontutan hartuko direlarik. Elaboratze prozesua ebaluatuko da, norbanakoaren ekarpenak aintzat hartuko direlarik. Aipaturiko hiru aspektuak ezinbesteko betebeharrak izango dira ebaluaketa positiboa izan dadin.
Ebaluaketa jarraia negatiboa bada, edota ikasleak azken ebaluazio sistema badu, azken froga egin beharko du. Kasu honetan azterketa idatzia egin beharko du, sekuentzia didaktikoa elaboratu beharko du eta defentsa berbala egin beharko du.
Oharra: Sekuentzia didaktikoa osatzeko gaiak irakasleak proposaturikoen artean lehen lauhilabetearen hasieran aukeratuko dute ikasleek, edota ikasleek proposatutakoak izango dira irakaslearen onespenarekin.
Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation
Ohiko deialdian agertzen diren irizpideak erabiliko dira.
Compulsory materialsToggle Navigation
DCB del 2009 de la Comunidad Autónoma Vasca. Material de uso cotidiano y material específico para la Educación Infantil. Proyectos publicados por diferentes editoriales.
BibliographyToggle Navigation
Basic bibliography
DU SAUSSOIS, N. 1988. Actividades en talleres para guarderías y preescolar. Ed. Cincel.Madrid.
QUINTO, B. 2005. Los talleres en Educación Infantil. Espacios de crecimiento. Ed. Grao. Barcelona.
TAVERNIER, R. 1987. La escuela antes de los seis años. Ed. Martínez Roca. Barcelona
TRUEBA, B. 1989. Talleres integrales en Educación Infantil. Una propuesta de organización del escenario escolar. Ediciones de la Torre. Madrid.
VIGY, J. 1988. Organización cooperativa de la clase. Talleres permanentes con niños de 2 a 7 años. Ed. Cincel. Madrid.
In-depth bibliography
FRIEDL, A. 2000. Enseñar ciencias a los niños. Gedisa E.d. Barcelona. GUN, J. 2005. Talleres de ciencia para la educación infantil. Editorial de la infancian. Valladolid. KRUMBACH, M. 2003. Juegos y experimentos con el color, la luz y la sombra. Ed. Oniro. Barcelona. MARTORELL,E. y VALLMITJANA, I. 1999.Pequeños científicos. Educación Infantil. Ed.EDEBE. Barcelona. PUJOL, M. y ROCA, N. 1991.Treballar per projectes a parvulari. Eumo Editorial, Barcelona.
Journals
Alambique, Aula de Infancia, Cuadernos de Pedagogía, Guix, In-fan-cia.
Web addresses
http://educared.org.ar/infanciaenred/Dilemas/dilemas2006/pdfs/SintesisDilemas5ElrincndecienciasPDF.pdf http://www.xtec.cat/cdec/portada.htm http://www.rosasensat.org/ http://www.lamap.fr/ http://www.bbc.co.uk/schools/scienceclips/index_flash.shtml
GroupsToggle Navigation
31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
22-27 | 10:00-11:30 (1) |
Teaching staff
Classroom(s)
- 1.5. GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-9 | 10:30-12:30 (1) |
Teaching staff
Classroom(s)
- K.L. 3.7 - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
31 Applied classroom-based groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-9 | 12:30-14:30 (1) |
Teaching staff
Classroom(s)
- K.L. 3.7 - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
31 Applied laboratory-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
20-27 | 08:30-10:30 (1) | ||||
26-26 | 12:30-14:30 (2) |
Teaching staff
Classroom(s)
- 1.5. GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
- 1.5. GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
31 Applied laboratory-based groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
20-27 | 12:30-14:30 (1) | ||||
26-26 | 08:30-10:30 (2) |
Teaching staff
Classroom(s)
- 1.5. GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
- 1.5. GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
31 Applied laboratory-based groups-3 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
20-27 | 10:30-12:30 (1) | ||||
26-26 | 10:30-12:30 (2) |
Teaching staff
Classroom(s)
- 1.5. GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
- 1.5. GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)