XSL Content

Science Workshops in Early Childhood Education 26474

Centre
Faculty of Education, Philosophy and Anthropology
Degree
Bachelor's Degree In Infant Education
Academic course
2024/25
Academic year
4
No. of credits
4.5
Languages
Basque
Code
26474

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based913.5
Applied classroom-based groups1827
Applied laboratory-based groups1827

Teaching guideToggle Navigation

Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation

Irakasgai hau praktikotasun handikoa da, horretarako ikasleen autonomia eta praktikaren gaineko hausnarketa egitea sustatuko da. Praktika errealak egitera bultzatuko da unibertsitate-eskola baten ekimenaren barruan, non Haur Hezkuntzako haurren parte-hartzea izango da irakasgai honetako baliabiderik esanguratsuena. Horrek Irakaskuntza- ikaskuntza prozesu aktibo (tailerren prestaketa eta frogaketa) ahalbidetzen du. Beraz, ikasle bakoitza iraunkorki aztertuko da, irakasgaiaren ebaluaketa jarraitua-mixtoa izanik.

Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation

Se analizarán y evaluarán diferentes propuestas de talleres de Ciencias Experimentales para la Educación Infantil. Se diseñarán y desarrollarán talleres científicos para la comprensión por parte del niño/a de los hechos y fenómenos del entorno físico-natural.

Theoretical and practical contentToggle Navigation

TEMA 1.- LA ORGANIZACIÓN POR TALLERES COMO ALTERNATIVA PEDAGÓGICA. Concepto de taller. Tipos de talleres. Aplicaciones en Educación Infantil.

TEMA 2.- PRINCIPIOS PSICOPEDAGÓGICOS PARA DISEÑAR TALLERES EN EDUCACIÓN INFANTIL. Análisis de diferentes teorías sobre el desarrollo y el aprendizaje. Conclusiones de interés respecto al modelo de talleres.

TEMA 3.- LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES EN EL TALLER Naturaleza y metodología de la Ciencia: su aplicación en los talleres de Educación Infantil.

TEMA 4.- DISEÑO DE TALLERES CIENTÍFICOS Análisis y evaluación de diferentes propuestas de talleres científicos. Diseño, construcción, puesta en práctica y defensa de diferentes propuestas para un taller científico.

MethodologyToggle Navigation

Talde handiko saioetan oinarri teorikoak landuko dira (zer dira tailerrak, aplikazioa. tailerren diseinurako funtsa psiko pedagogikoa...)

Gelako praktiketan bibliografia aztertu, bilaketa bibliografikoa egin behar da eta lan idatziak osatu behar dira (mapa kontzeptuala, edukien taula...)



Laborategi saioetan jarduera praktikoak eta irteerak egingo dira. Halaber defentsa berbala edo aurkezpena egingo da.

Assessment systemsToggle Navigation

  • Continuous Assessment System
  • Final Assessment System
  • Tools and qualification percentages:
    • Written test to be taken (%): 25
    • Team projects (problem solving, project design)) (%): 50
    • Portfolio (%): 25

Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Irakaskuntza- ikaskuntza prozesua eta ikasle bakoitza iraunkorki aztertuko da. Hau da, ebaluaketa jarraia, indibidualizatua eta hezgarria izango da, honetarako klaseetara etortzea, gelan proposatutako jarduerak egitea eta sekuentzia didaktikoa elaboratzea eta defentsa berbala kontutan hartuko direlarik. Elaboratze prozesua ebaluatuko da, norbanakoaren ekarpenak aintzat hartuko direlarik. Aipaturiko hiru aspektuak ezinbesteko betebeharrak izango dira ebaluaketa positiboa izan dadin.

Ebaluaketa jarraia negatiboa bada, edota ikasleak azken ebaluazio sistema badu, azken froga egin beharko du. Kasu honetan azterketa idatzia egin beharko du, sekuentzia didaktikoa elaboratu beharko du eta defentsa berbala egin beharko du.

Oharra: Sekuentzia didaktikoa osatzeko gaiak irakasleak proposaturikoen artean lehen lauhilabetearen hasieran aukeratuko dute ikasleek, edota ikasleek proposatutakoak izango dira irakaslearen onespenarekin.

Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Ohiko deialdian agertzen diren irizpideak erabiliko dira.

Compulsory materialsToggle Navigation

DCB del 2009 de la Comunidad Autónoma Vasca. Material de uso cotidiano y material específico para la Educación Infantil. Proyectos publicados por diferentes editoriales.

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

DU SAUSSOIS, N. 1988. Actividades en talleres para guarderías y preescolar. Ed. Cincel.Madrid.

QUINTO, B. 2005. Los talleres en Educación Infantil. Espacios de crecimiento. Ed. Grao. Barcelona.

TAVERNIER, R. 1987. La escuela antes de los seis años. Ed. Martínez Roca. Barcelona

TRUEBA, B. 1989. Talleres integrales en Educación Infantil. Una propuesta de organización del escenario escolar. Ediciones de la Torre. Madrid.

VIGY, J. 1988. Organización cooperativa de la clase. Talleres permanentes con niños de 2 a 7 años. Ed. Cincel. Madrid.

In-depth bibliography

FRIEDL, A. 2000. Enseñar ciencias a los niños. Gedisa E.d. Barcelona. GUN, J. 2005. Talleres de ciencia para la educación infantil. Editorial de la infancian. Valladolid. KRUMBACH, M. 2003. Juegos y experimentos con el color, la luz y la sombra. Ed. Oniro. Barcelona. MARTORELL,E. y VALLMITJANA, I. 1999.Pequeños científicos. Educación Infantil. Ed.EDEBE. Barcelona. PUJOL, M. y ROCA, N. 1991.Treballar per projectes a parvulari. Eumo Editorial, Barcelona.

Journals

Alambique, Aula de Infancia, Cuadernos de Pedagogía, Guix, In-fan-cia.

Web addresses

http://educared.org.ar/infanciaenred/Dilemas/dilemas2006/pdfs/SintesisDilemas5ElrincndecienciasPDF.pdf http://www.xtec.cat/cdec/portada.htm http://www.rosasensat.org/ http://www.lamap.fr/ http://www.bbc.co.uk/schools/scienceclips/index_flash.shtml

GroupsToggle Navigation

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
22-27

10:00-11:30 (1)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 1.5. GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)

31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-9

10:30-12:30 (1)

Teaching staff

Classroom(s)

  • K.L. 3.7 - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)

31 Applied classroom-based groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-9

12:30-14:30 (1)

Teaching staff

Classroom(s)

  • K.L. 3.7 - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)

31 Applied laboratory-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
20-27

08:30-10:30 (1)

26-26

12:30-14:30 (2)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 1.5. GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
  • 1.5. GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)

31 Applied laboratory-based groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
20-27

12:30-14:30 (1)

26-26

08:30-10:30 (2)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 1.5. GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
  • 1.5. GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)

31 Applied laboratory-based groups-3 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
20-27

10:30-12:30 (1)

26-26

10:30-12:30 (2)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 1.5. GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
  • 1.5. GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)