Resource Workshop for Oral Expression 26472
- Centre
- Faculty of Education, Philosophy and Anthropology
- Degree
- Bachelor's Degree In Infant Education
- Academic course
- 2024/25
- Academic year
- 4
- No. of credits
- 6
- Languages
- Basque
- Code
- 26472
TeachingToggle Navigation
Teaching guideToggle Navigation
Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation
Hizkuntza- jolasa- sormena trinomiora hurbiltze bat proposatzen da, Haur Hezkuntzako komunikazio, hizkuntza eta literatura gaitasunak bultzatzeko eta garatzeko.
Haur Hezkuntzako ikasleek lantzeko jarduera ludiko anitz proposatzen dira sormena eta ahozko adierazpena lantzeko.
Ipuinak eraikiko dira zenbait teknika sortzaile erabiliz eta ipuin kontaketa burutu, aztertu eta landuko da.
Azkenik, dramatizazioaren alde teorikorako hurbilpena burutuko da eta dramatizazioan eta joko sinbolikoan oinarritutako jarduerak antolatu eta burutuko dira.
Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation
- Haur Hezkuntzako ikasleen hizkuntza-adierazpenerako gaitasuna sustatzeko jarduera eta/edo proiektuak lankidetzan diseinatzea.
- Hizkuntza- adierazpenaren garapenarekin lotutako hezkuntza- baliabide espezifikoak ezagutzea, hautatzea, sortzea, egokitzea, erabiltzea eta ebaluatzea.
- Irakaslearen komunikazio baliabideak lantzea eta aberastea
Theoretical and practical contentToggle Navigation
TEMA 1.-LENGUA, JUEGO Y CREATIVIDAD Se propone un acercamiento teórico-práctico al trinomio ¿lengua-juego-creatividad¿ como punto de partida para el estímulo y el desarrollo de las habilidades comunicativas, lingüísticas y literarias de los alumnos de Educación Infantil
TEMA 2.-JUEGOS LINGÜÍSTICOS Y LITERARIOS A PARTIR DE TEXTOS POÉTICOS DE TRADICIÓN ORAL: CANCIONES, TRABALENGUAS, RETAHÍLAS, ADIVINANZAS Y POESÍA ASOCIADA AL JUEGO INFANTIL Se aportan propuestas didácticas y actividades de carácter lúdico concretas para trabajar la expresión verbal y la creatividad de los alumnos de Infantil
TEMA 3.- ACTIVIDADES DIDÁCTICAS EN TORNO AL CUENTO: CREACIÓN DE CUENTOS Y NARRACIÓN ORAL DE CUENTOS. ACTIVIDADES A PARTIR DE ÁLBUMES INFANTILES ILUSTRADOS Y TEXTOS LITERARIOS DE CARÁCTER ICÓNICO Elaboración de cuentos a partir de determinadas pautas creativas y puesta en práctica, evaluación y mejora de la actividad de contar cuentos
TEMA 4.-DRAMATIZACIÓN Y JUEGO SIMBÓLICO Aproximación teórica al mundo de la dramatización y elaboración y puesta en práctica de sesiones didácticas centradas en la dramatización y el juego simbólico infantil.
MethodologyToggle Navigation
Klase Magistralak eta gelako praktikak tartekatuko badira ere, ikasgaiaren izaera, nagusiki, tailerrarena izango da eta, beraz, praktikan oinarrituko da.
Klase magistraleetan oinarriak landuko dira eta alde praktikoari abiapuntua emango zaio.
Klase praktikoetan praktika bidezko lana eta hausnarketa egingo da, norberaren eta Haur Hezkuntzaren adierazpen gaitasunen eta sormenaren inguruan.
Assessment systemsToggle Navigation
- Continuous Assessment System
- Final Assessment System
- Tools and qualification percentages:
- Realization of Practical Work (exercises, cases or problems) (%): 10
- Individual works (%): 40
- Team projects (problem solving, project design)) (%): 40
- Exhibition of works, readings ... (%): 10
Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation
Ikasgaiaren izaeragatik ez da azken azterketarik izango.
gelako lanak eta gelaz kanpokoak burutuko dira, bakarka eta taldean, eta lan hauen bidez eta gelan erakutsitako jarrera eta adierazpen gaitasunen bidez burutuko da ebaluazioa
Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation
Ezohiko ebaluazioan ere ohiko ebaluazioko irizpideak izango dira kontuan eta guztiak gainditu behar dira azken nota jaso ahal izateko:
%80A BAINO GEHIAGOKO BERTARATZEA DUEN IKASLEA
Ebaluazio sistema: etengabeko ebaluazioa
AZKEN KALIFIKAZIORAKO BALDINTZAK
Bertaratze kopurua %80 a izatea gutxienez
klaseko dinamikan duen parte hartzea %25
Egin beharreko ariketa eta lan guztiak eginak izatea eta emaitzetan gutxieneko ebaluazioa lortzea ( gainditua izatea). Egin beharreko lan ebaluagarriak ikasturte hasieran zehaztuko dira eta liburukian jasoko dira.
Euskara maila egokia izatea ( C1), bai ahoz eta bai idatziz
GUTXIENEKO BERTARATZE KOPURUA BETETZEN EZ DUEN IKASLEA ( %80a baino gutxiagoko bertaratzea)
Gelako dinamikan egin beharreko ariketa eta lan guztiak eginak izatea ( irakaslearekin adostuta) eta emaitzetan gutxieneko ebaluazioa lortzea ( gainditua izatea) eta bidalitako lan osagarriak ere eginak eta gaindituak izatea: %70
Azken azterketa: %30a
Euskara maila egokia izatea ( C1), bai ahoz eta bai idatziz
GARRANTZITSUA:
Horrez gain, ikasleek aukera izango dute deialdiari uko egiteko. Horretarako eskaria irakasgaiko irakasleari egin beharko diote idatzi bidez eta azterketetarako zehaztutako garai ofiziala hasi baino gutxienez hamar egun lehenago, betiere, irakasgaiaren ikasketen gidaliburuan bestelako eperik zehaztu ezean.
Gelako dinamika jarraitzea oinarrizkoa izango da etengabeko ebaluazioaren bidez ikasgaia gainditu ahal izateko.
Gelako lanak eta gelaz kanpokoak burutuko dira, bakarka eta taldean, eta lan hauen bidez eta gelan erakutsitako jarrera eta adierazpen gaitasunen bidez burutuko da ebaluazioa. Hauen zehaztapenak ikasgaiaren liburukian jasoko dira.
Compulsory materialsToggle Navigation
-BOE, BOPV: Decretos curriculares: REAL DECRETO 1513/2006, de 7 de diciembre, por el que se establecen las enseñanzas mínimas de la Educación primaria. La Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de -DECRETO 175/2007, de 16 de octubre, por el que se establece el currículo de la Educación Básica y se implanta en la Comunidad Autónoma del País Vasco. Suplemento al n.º 218 -martes 13 de noviembre de 2007 -Ordenador y otras herramientas informáticas -Audiovisuales.
BibliographyToggle Navigation
Basic bibliography
BRYANT, Sara C.: El arte de contar cuentos. Hogar del Libro. Barcelona, 1986.
CERVERA, J.: Cómo practicar la dramatización con niños de 4 a 14 años. Cincel. Madrid, 1983.
RODARI, G.: Gramática de la fantasía. Cincel-Kapelusz. Madrid, 1982.
TEJERINA,Isabel.: Dramatización y teatro infantil.Madrid, 1994.
In-depth bibliography
BADIA, D. Y VILÁ, m.: Juegos de expresión oral y escrita. Garao. Barcelona, 1992. SARRAMONA, J. (coor.): Como estimular la expresión oral en clase. Barcelona, 1989. VENTURA, N. Y DURAN,T: Cuentacuentos. Siglo XXI. Madrid, 1982. LERTXUNDI,Angel.:Haur literaturaz,Donostia,
Journals
Behinola CLIJ Lenguaje y Textos. Tantak Textos de Didáctica de la Lengua y la Literatura.
Web addresses
www.oepli.org www.galtzagorri.org www.uclm.es/cepli/ www.fundaciongsr.es www.anilij.es www.sedll.org
GroupsToggle Navigation
31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 12:30-14:30 (1) | ||||
20-24 | 12:30-14:30 (2) |
Teaching staff
Classroom(s)
- Aula 2.03 - CENTRO ELBIRA ZIPRITIA (1)
- 1.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
20-27 | 10:30-12:30 (1) | 10:30-12:30 (2) | 08:30-10:30 (3) |
Teaching staff
Classroom(s)
- 1.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
- 3.4 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
- 3.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (3)
31 Applied classroom-based groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
20-27 | 12:30-14:30 (1) | 12:30-14:30 (2) | 10:30-12:30 (3) |
Teaching staff
Classroom(s)
- 2.4 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
- 3.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
- 3.4 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (3)