XSL Content

Resource Workshop for Oral Expression 26472

Centre
Faculty of Education, Philosophy and Anthropology
Degree
Bachelor's Degree In Infant Education
Academic course
2024/25
Academic year
4
No. of credits
6
Languages
Basque
Code
26472

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based1218
Applied classroom-based groups4872

Teaching guideToggle Navigation

Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation

Hizkuntza- jolasa- sormena trinomiora hurbiltze bat proposatzen da, Haur Hezkuntzako komunikazio, hizkuntza eta literatura gaitasunak bultzatzeko eta garatzeko.

Haur Hezkuntzako ikasleek lantzeko jarduera ludiko anitz proposatzen dira sormena eta ahozko adierazpena lantzeko.

Ipuinak eraikiko dira zenbait teknika sortzaile erabiliz eta ipuin kontaketa burutu, aztertu eta landuko da.

Azkenik, dramatizazioaren alde teorikorako hurbilpena burutuko da eta dramatizazioan eta joko sinbolikoan oinarritutako jarduerak antolatu eta burutuko dira.



Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation

- Haur Hezkuntzako ikasleen hizkuntza-adierazpenerako gaitasuna sustatzeko jarduera eta/edo proiektuak lankidetzan diseinatzea.

- Hizkuntza- adierazpenaren garapenarekin lotutako hezkuntza- baliabide espezifikoak ezagutzea, hautatzea, sortzea, egokitzea, erabiltzea eta ebaluatzea.

- Irakaslearen komunikazio baliabideak lantzea eta aberastea

Theoretical and practical contentToggle Navigation

TEMA 1.-LENGUA, JUEGO Y CREATIVIDAD Se propone un acercamiento teórico-práctico al trinomio ¿lengua-juego-creatividad¿ como punto de partida para el estímulo y el desarrollo de las habilidades comunicativas, lingüísticas y literarias de los alumnos de Educación Infantil

TEMA 2.-JUEGOS LINGÜÍSTICOS Y LITERARIOS A PARTIR DE TEXTOS POÉTICOS DE TRADICIÓN ORAL: CANCIONES, TRABALENGUAS, RETAHÍLAS, ADIVINANZAS Y POESÍA ASOCIADA AL JUEGO INFANTIL Se aportan propuestas didácticas y actividades de carácter lúdico concretas para trabajar la expresión verbal y la creatividad de los alumnos de Infantil

TEMA 3.- ACTIVIDADES DIDÁCTICAS EN TORNO AL CUENTO: CREACIÓN DE CUENTOS Y NARRACIÓN ORAL DE CUENTOS. ACTIVIDADES A PARTIR DE ÁLBUMES INFANTILES ILUSTRADOS Y TEXTOS LITERARIOS DE CARÁCTER ICÓNICO Elaboración de cuentos a partir de determinadas pautas creativas y puesta en práctica, evaluación y mejora de la actividad de contar cuentos

TEMA 4.-DRAMATIZACIÓN Y JUEGO SIMBÓLICO Aproximación teórica al mundo de la dramatización y elaboración y puesta en práctica de sesiones didácticas centradas en la dramatización y el juego simbólico infantil.

MethodologyToggle Navigation

Klase Magistralak eta gelako praktikak tartekatuko badira ere, ikasgaiaren izaera, nagusiki, tailerrarena izango da eta, beraz, praktikan oinarrituko da.

Klase magistraleetan oinarriak landuko dira eta alde praktikoari abiapuntua emango zaio.

Klase praktikoetan praktika bidezko lana eta hausnarketa egingo da, norberaren eta Haur Hezkuntzaren adierazpen gaitasunen eta sormenaren inguruan.

Assessment systemsToggle Navigation

  • Continuous Assessment System
  • Final Assessment System
  • Tools and qualification percentages:
    • Realization of Practical Work (exercises, cases or problems) (%): 10
    • Individual works (%): 40
    • Team projects (problem solving, project design)) (%): 40
    • Exhibition of works, readings ... (%): 10

Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Ikasgaiaren izaeragatik ez da azken azterketarik izango.

gelako lanak eta gelaz kanpokoak burutuko dira, bakarka eta taldean, eta lan hauen bidez eta gelan erakutsitako jarrera eta adierazpen gaitasunen bidez burutuko da ebaluazioa

Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Ezohiko ebaluazioan ere ohiko ebaluazioko irizpideak izango dira kontuan eta guztiak gainditu behar dira azken nota jaso ahal izateko:

%80A BAINO GEHIAGOKO BERTARATZEA DUEN IKASLEA

 Ebaluazio sistema: etengabeko ebaluazioa

AZKEN KALIFIKAZIORAKO BALDINTZAK

 Bertaratze kopurua %80 a izatea gutxienez

 klaseko dinamikan duen parte hartzea %25

 Egin beharreko ariketa eta lan guztiak eginak izatea eta emaitzetan gutxieneko ebaluazioa lortzea ( gainditua izatea). Egin beharreko lan ebaluagarriak ikasturte hasieran zehaztuko dira eta liburukian jasoko dira.

 Euskara maila egokia izatea ( C1), bai ahoz eta bai idatziz



GUTXIENEKO BERTARATZE KOPURUA BETETZEN EZ DUEN IKASLEA ( %80a baino gutxiagoko bertaratzea)

 Gelako dinamikan egin beharreko ariketa eta lan guztiak eginak izatea ( irakaslearekin adostuta) eta emaitzetan gutxieneko ebaluazioa lortzea ( gainditua izatea) eta bidalitako lan osagarriak ere eginak eta gaindituak izatea: %70

 Azken azterketa: %30a

 Euskara maila egokia izatea ( C1), bai ahoz eta bai idatziz

GARRANTZITSUA:

Horrez gain, ikasleek aukera izango dute deialdiari uko egiteko. Horretarako eskaria irakasgaiko irakasleari egin beharko diote idatzi bidez eta azterketetarako zehaztutako garai ofiziala hasi baino gutxienez hamar egun lehenago, betiere, irakasgaiaren ikasketen gidaliburuan bestelako eperik zehaztu ezean.

Gelako dinamika jarraitzea oinarrizkoa izango da etengabeko ebaluazioaren bidez ikasgaia gainditu ahal izateko.

Gelako lanak eta gelaz kanpokoak burutuko dira, bakarka eta taldean, eta lan hauen bidez eta gelan erakutsitako jarrera eta adierazpen gaitasunen bidez burutuko da ebaluazioa. Hauen zehaztapenak ikasgaiaren liburukian jasoko dira.

Compulsory materialsToggle Navigation

-BOE, BOPV: Decretos curriculares: REAL DECRETO 1513/2006, de 7 de diciembre, por el que se establecen las enseñanzas mínimas de la Educación primaria. La Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de -DECRETO 175/2007, de 16 de octubre, por el que se establece el currículo de la Educación Básica y se implanta en la Comunidad Autónoma del País Vasco. Suplemento al n.º 218 -martes 13 de noviembre de 2007 -Ordenador y otras herramientas informáticas -Audiovisuales.

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

BRYANT, Sara C.: El arte de contar cuentos. Hogar del Libro. Barcelona, 1986.

CERVERA, J.: Cómo practicar la dramatización con niños de 4 a 14 años. Cincel. Madrid, 1983.

RODARI, G.: Gramática de la fantasía. Cincel-Kapelusz. Madrid, 1982.

TEJERINA,Isabel.: Dramatización y teatro infantil.Madrid, 1994.



In-depth bibliography

BADIA, D. Y VILÁ, m.: Juegos de expresión oral y escrita. Garao. Barcelona, 1992. SARRAMONA, J. (coor.): Como estimular la expresión oral en clase. Barcelona, 1989. VENTURA, N. Y DURAN,T: Cuentacuentos. Siglo XXI. Madrid, 1982. LERTXUNDI,Angel.:Haur literaturaz,Donostia,

Journals

Behinola CLIJ Lenguaje y Textos. Tantak Textos de Didáctica de la Lengua y la Literatura.

Web addresses

www.oepli.org www.galtzagorri.org www.uclm.es/cepli/ www.fundaciongsr.es www.anilij.es www.sedll.org

GroupsToggle Navigation

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
10-10

12:30-14:30 (1)

20-24

12:30-14:30 (2)

Teaching staff

Classroom(s)

  • Aula 2.03 - CENTRO ELBIRA ZIPRITIA (1)
  • 1.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)

31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
20-27

10:30-12:30 (1)

10:30-12:30 (2)

08:30-10:30 (3)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 1.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
  • 3.4 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
  • 3.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (3)

31 Applied classroom-based groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
20-27

12:30-14:30 (1)

12:30-14:30 (2)

10:30-12:30 (3)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 2.4 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
  • 3.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
  • 3.4 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (3)