XSL Content

Psychology of Development of School-age Children25857

Centre
Faculty of Education, Philosophy and Anthropology
Degree
Bachelor's Degree In Infant Education
Academic course
2024/25
Academic year
1
No. of credits
6
Languages
Basque
Code
25857

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based1218
Applied classroom-based groups4872

Teaching guideToggle Navigation

Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation

Garapenaren Psikologia Eskola Adinean izeneko ikasgaiaren helburua jaiotzatik hasi eta 12 urte arteko garapen psikologikoa aztertzea da, garapenaren ikuspuntu integratzaile eta dialektikotik, euren praktika profesionalean erabilgarri izan daitezkeen ezagutza teorikoak eta baliabideak eskainiz



Horretarako, giza garapenaren ikasketarako teoria, eredu eta metodologia desberdinak aztertuko dira, baita garapen etapa bakoitzari lotutako aldaketa psikologiko nagusiak ere

Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation

A) Comprender y contrastar las aportaciones de la Psicología evolutiva sobre el desarrollo humano para identificar las características de este proceso en el periodeo 0-12 años en el contexto familiar, social y escolar

B) Identificar y describir la identidad de la infancia como una etapa evolutiva del desarrollo humano reconiciendo sus csracterísticas psicomotoras, cognitivas, comunicativas, sociales y afectivas

C)Planificar en equipo secuencias de aprendizaje y organizar situaciones de trabajo en el aula, considerando las características y las peculiaridades del periodo 0-2, 3-6 y 6-12, y con el objetivo de estimular y potenciar el desarrollo infantil

Theoretical and practical contentToggle Navigation

TEMA 1.- LA PSICOLOGÍA EVOLUTIVA Y EL DESARROLLO. Comprensión de la historia, conceptos básicos y metodología de las principales teorías del Desarrollo. Conceptualización del desarrollo y de su relación con los procesos educativos.

TEMA 2.- DESARROLLO INFANTIL DE 0 A 2 AÑOS Características del desarrollo en distintos ámbitos (físico, psicomotor, cognitivo, del lenguaje, social, moral y de la personalidad).Prácticas educativas para la optimización del desarrollo.

TEMA 3.- DESARROLLO INFANTIL DE 2 A 6 AÑOS Características del desarrollo en distintos ámbitos (físico, psicomotor, cognitivo, del lenguaje, social, moral y de la personalidad).Prácticas educativas para la optimización del desarrollo.

TEMA 4.- DESARROLLO INFANTIL DE 6 A 12 AÑOS Características del desarrollo en distintos ámbitos (físico, psicomotor, cognitivo, del lenguaje, social, moral y de la personalidad).Prácticas educativas para la optimización del desarrollo.



Assessment systemsToggle Navigation

  • Final Assessment System
  • Tools and qualification percentages:
    • Written test to be taken (%): 45
    • Realization of Practical Work (exercises, cases or problems) (%): 40
    • Diziplinarteko lan modularra (%): 15

Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Klasera datorren ikasleen ebaluazio sistema: Ebaluazio mistoa izango da, eta hurrengo atalak izango ditu:

- Eduki teorikoei buruzko azterketa: azken notaren %40

- Gelako praktikak:azken notaren %40

- Diziplinarteko lan modularra:azken notaren %20

Portzentai hauek aplikatzeko atal bakoitza indibidualki gainditu beharko da.



Klasera ez datorren ikaslearen ebaluaketa=



Ikaslearen asistentziak gutxienez %75ekoa izan beharko du. Hala ez den kasuetan, ikasleak ebaluatzeko aukera ezberdin bat izango du:

- Eduki teorikoei buruzko azterketa: azken notaren % 40

- Gelako praktikei buruzko azterketa: % azken notaren %40

- Idatzizko lan indibiduala:azken notaren %20. Irakasleak horrela erabakitzen badu, lan hau ahozko froga baten bidez defendatu beharko du

Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Klasera datorren ikasleen ebaluazio sistema:

Ohiko deialdiaren irizpide eta ebaluaketa sistema mantenduko dira. Ikasleak ohiko deialdian gainditu ez duen ebaluazioaren atala-atalak gainditu beharko ditu. Gainditutako atalen kalifikazioa ikasturte berean mantendu edo gordeko delarik



Klasera ez datorren ikaslearen ebaluaketa:

Ohiko deialdiaren irizpide eta ebaluaketa sistema mantenduko dira. Ikasleak ohiko deialdian gainditu ez duen ebaluazioaren atala-atalak gainditu beharko ditu. Gainditutako atalen kalifikazioa ikasturte beren mantendu edo gordeko delarik

Compulsory materialsToggle Navigation

- Materiales diseñados por el profesorado de la asignatura: apuntes y exposiciones Power-Point
- Materiales audio-visuales

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

Berger, K.S. ( 2003) Psicología del Desarrollo. Madrd: Editorial Panamericana

In-depth bibliography

Hoffman, L., E. y Paris, S. ( 1995). Psicología del desarrollo. Madrid: McGraw-Hill.

Journals

European Journal of Educational Psichology

Web addresses

http: // psicoeduc.resiris.es

GroupsToggle Navigation

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-6

12:30-14:30 (1)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 1.1 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)

31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-15

08:30-10:30 (1)

7-15

12:30-14:30 (2)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 3.4 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
  • 3.4 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)