Current Trends in Teaching the Sciences and Mathematics27626
- Centre
- Faculty of Education - Bilbao
- Degree
- Bachelor's Degree in Infant Education
- Academic course
- 2024/25
- Academic year
- 4
- No. of credits
- 6
- Languages
- Basque
- Code
- 27626
TeachingToggle Navigation
Teaching guideToggle Navigation
Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation
Irakasgai hau hautazkoa izanda, 3. mailan lantzen diren irakasgaien osagarria da eta "Haur Hezkuntzako eskolaren berrikuntza" minorraren parte da.
Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation
GAITASUNAK:
- Gelako praktiken inguruan taldeka hausnartzea, irakasleen lana hobetzeko eta berritzeko.
- Heziketa prozesuen konplesutasuna ulertzea, baita gizartearen eskakizunei erantzuna ematen dieten curriculumaren osagai berrien beharra antzematea ere.
HELBURUAK:
- Haur Hezkuntzako matematika eta zientzien irakaskuntzarako metodologia ezberdinak eta baliabide egokiak ezagutzea.
- Proposamen berritzaileak aztertzea eta berauek maila desberdinetan praktikan jartzeko dituzten posibilitateak baloratzea.
- Egungo metodologia joerak islatzen dituzten irakaste-ikaste jarduerak diseinatzea.
Theoretical and practical contentToggle Navigation
- Zientzien eta Matematikaren irakaskuntzako berrikuntzarako joerak eta proposamen metodologikoak.
- Berrikuntzaren helburu nagusiak, haur hezkuntzako gelarako egokituak, eta berrikuntzaren garrantzia etapa honetan.
- Proiektuak eta material berritzaileak: proiektu batzuen ezagutza, azterketa, balorazioa, eta gure ingurune hurbilerako egokitzapena.
- Matematika eta zientzien irakaskuntzarako berrikuntzaren lerro estrategikoak.
MethodologyToggle Navigation
METODOLOGIA:
a)Taldeko lana bultzatuko da, dokumentuak eta informazioak aukeratzeko eta baloratzeko, proiektuak aztertzeko, etab.
b)Binakako lana: informazioa bilatzeko, artikuluak irakurtzeko, etab.
c)Irakasleen aurkezpenak: gaiak bideratzeko, emaitzak biltzeko, etab.
Oharra: Unibertsitatearen nahiz Osasun agintarien aginduz, irakasgaiaren beraren presentzialtasuna aldatu beharko balitz, egin beharreko moldaketak irakasgaiaren eGelan argitaratuko lirateke.
Assessment systemsToggle Navigation
- Final Assessment System
- Tools and qualification percentages:
- Hurrengo atalean azalduko da (%): 100
Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation
1. Etengabeko ebaluazioa. Ebaluaketa egiteko hurrengo tresnak kontuan hartuko dira:
- froga idatzia: % 30-40
- taldeko lanak: % 60-70
Aurreko tresnak derrigorrezkoak dira, eta derrigorrezkoa da %50eko puntuazioa lortzea tresna bakoitzean irakasgaia gainditzeko. Tresnaren batean kalifikazioa %50ekoa baino txikiagoa bada, azken kalifikazioa tresna guztien arteko kalifikazioarik baxuena izango da.
2. Azken ebaluazioa. Jarduera bat baino gehiagoz osaturik dagoena (idatzizkoak eta ahozkoak).
Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du.
Oharra: Urruneko ebaluazioa egiteko beharra sortuko balitz, irakasgaiaren eGelan argitaratuko lirateke egin beharreko moldaketak.Kasu horretan, nagusiki eGelaren bidez UPV/EHUk komunitatearen eskura jartzen dituen baliabide telematikoak erabiliko lirateke. Baldin eta,salbuespenez, beste baliabide osagarriaren bat erabili beharko balitz, ikasleei aldez aurretik jakinaraziko litzaieke.
Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation
Ohiko deialdirako jarritako irizpideak erabiliko dira.
Oharra: Urruneko ebaluazioa egiteko beharra sortuko balitz, irakasgaiaren eGelan argitaratuko lirateke egin beharreko moldaketak.Kasu horretan, nagusiki eGelaren bidez UPV/EHUk komunitatearen eskura jartzen dituen baliabide telematikoak erabiliko lirateke. Baldin eta,salbuespenez, beste baliabide osagarriaren bat erabili beharko balitz, ikasleei aldez aurretik jakinaraziko litzaieke.
Compulsory materialsToggle Navigation
DECRETO 175/2007, de 16 de octubre, por el que se establece el currículo de la Educación Básica y se implanta en la Comunidad Autónoma del País Vasco.
BibliographyToggle Navigation
Basic bibliography
ALGÁS, P., BALLESTER, J., SANMARTÍ, N., TARÍN, R., VENTURA, M. (2010) Los proyectos de trabajo en el aula. Reflexiones y experiencias prácticas. Barcelona: Graó. Colección: Claves para la innovación educativa.
CHARD, S.C. (2019) El aprendizaje por proyectos en Educación Infantil y Primaria.Ed.Morata.
CHARLESWORTH, R. ETA LIND, K. K. (2012). Math and Science for Young Children. Wadsworth Cengage Learning, Belmont CA.
ESCAMILLA, A. (2015) Proyectos para desarrollar inteligencias múltiples y competencias clave. Barcelona: Graó.
GORGOSO, M. C. S., BARRERA, S. M. S., ROMÁN, V. F., & SEOANE, D. F. (2015). El trabajo por proyectos en Educación Infantil: aproximación teórica y práctica. RELAdEI. Revista Latinoamericana de Educación Infantil, 4(3), 159-176.
HERNÁNDEZ, F. y VENTURA, M. (1997) La organización del curriculum por proyectos de trabajo. Barcelona: Graó.
LA GUÍA, M. J Y VIDAL, C (2001). Rincones de actividad en la escuela infantil (0 a 6 años). Barcelona. Graó.
MAJÓ, F. y BAQUERÓ, M. (2014) Los proyectos interdisciplinarios. 8 ideas clave. Barcelona: Graó.
POZUELOS ESTRADA, F.J. (2007) Trabajo por proyectos en el aula: descripción, investigación y experiencias. Sevilla: Cooperación Educativa.
SENSAT, R. (2006). Materiales para la acción educativa. 'Rincón a rincón'. Actividades para trabajar con niños y niñas de 3-8 años. Barcelona: Associació de Mestres Rosa Sensat
Journals
Infancia y Aprendizaje, In-fan-cia, Cuadernos de Pedagogía, Alambique, Aula de infantil,Hik Hasi.
Web addresses
http://cienciaeducacioninfantil.es
http://eucocinoticocinas.blogspot.com.es
http://www.proiektuak.net/index_e.php
http://www.berritzeguneak.net
http://zientziaberri.blogspot.com.es/p/balibideakrecursos.html
GroupsToggle Navigation
31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 08:30-10:00 (1) |
Teaching staff
Classroom(s)
- 1S13G - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (HORIZONTAL) (1)
31 Seminar-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
5-5 | 13:00-15:30 (1) | ||||
10-10 | 13:00-15:30 (2) |
Teaching staff
Classroom(s)
- 0S04T- matematika laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (1)
31 Seminar-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
5-5 | 13:00-15:30 (1) | ||||
10-10 | 13:00-15:30 (2) |
Teaching staff
Classroom(s)
- 0S03T-matematika laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (1)
31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 10:30-12:30 (1) |
Teaching staff
Classroom(s)
- 0S02T- geologia eta biologia laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (1)