XSL Content

Current Trends in Teaching Mathematics27591

Centre
Faculty of Education - Bilbao
Degree
Bachelor's Degree in Primary Education (Trilingual)
Academic course
2024/25
Academic year
4
No. of credits
6
Languages
Basque
Code
27591

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based2436
Seminar57.5
Applied classroom-based groups3146.5

Teaching guideToggle Navigation

Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation

Irakasgaia Lehen Hezkuntzako Graduko 4. mailan kokatzen da. Ikasleek lehen lauhilabetean hautatu ahal duten 6 ECTSko irakasgaia da, eta “Berrikuntza Lehen Hezkuntzako Eskolan” Minorraren parte da.

Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation

Matematikaren irakaskuntzaren inguruan, lerro estrategikoak eta egungo joerak ezagutzea.

Gaitasun matematikoa trebatzea eta etorkizunean ikasleen gaitasunak garatzeko ekintza motak eta proiektuak ezagutzea.

Theoretical and practical contentToggle Navigation

1. Lehen Hezkuntzako matematika ikaskuntza-irakaskuntzako ikuspuntu metodologikoak.

2. Informazio eta komunikazio teknologiak maisu-maistren gaitasunak garatzeko ekintza motak eta proiektuak ezagutzea.

3. Berrikuntzaren lerro estrategikoak Matematika Irakaskuntzan.



MethodologyToggle Navigation

Eduki teoriko-praktikoei buruzko azalpenak eman eta ariketak edota irakurgaiak proposatuko dira. Planteatutako ariketak bakarka zein taldeka egingo dira. Klase orduetan egin beharreko lanez gain, klasetik kanpo barkarka zein taldeka egin beharreko bestelako lanak egongo dira.

Assessment systemsToggle Navigation

  • Continuous Assessment System
  • Final Assessment System
  • Tools and qualification percentages:
    • Written test to be taken (%): 20
    • Individual works (%): 30
    • Team projects (problem solving, project design)) (%): 30
    • Exhibition of works, readings ... (%): 20

Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Taldeko lanak (0-50%), banakako lanak (0-50%), garatzeko azterketa (0-100%). Kontuan hartzen diren atal guztietan 4/10eko gutxieneko kalifikazioa izan behar da batezbestekoa egiteko. Klaseko dinamikaren araberakoak dira portzentaiak, eta lan giroa egokia ez bada, garatzeko azterketak %100eko balioa har dezake.

Ikasleari, justifikatutako arrazoiengatik ezin bazaio egin etengabeko ebaluazioa, bukaerako proba bakarra egingo zaio, irakasgaiko jakintzak eta gaitasunak bereganatu dituela egiazta dezan. Proba horrek, egiten den moduan egiten dela, irakasgaiko notaren % 100 balio beharko du.

Irakasgaiaren ezaugarri eta edukiengatik irakasgaiaren beste alderdi batzuk gainditu behar badira, praktikak esaterako, bukaerako probaz gain kontuan hartuko beharko da beste alderdiak gainditu diren ala ez (Gestiorako Arautegia ikasturtea 2016/17, artikulu 43c).



Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Ohiko deialdian agertzen diren irizpideak erabiliko dira.

Compulsory materialsToggle Navigation

eGela ikasgaia

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

Alagia, H., Bressan, A., Sadovsky, P. (2005). Reflexiones teóricas para la Educación Matemática., Libros del Zorzal.

Brousseau, G. (1997). Theory of didactical situations in mathematics: didactique des mathématiques, Kluwer Academics, 1997.

Brousseau, G. (2007). Iniciación a la Teoría de las Situaciones didácticas, Libros del Zorzal.

Gorgorió, M. N., Delofeu, J.D. (coords.). (2000). Matemáticas y educación: Retos y cambios desde una perspectiva internacional, Graó.

Khouyibaba, S. (2010). Teaching mathematics with technology, Procedia Social and Behavioral Sciences 9, 638–643.

National Council of Teachers of Mathematics. (2003). Principios y Estándares para la Educación Matemática. Thales.

OCDE (2006). PISA 2006 Marco de la evaluación.

In-depth bibliography

Chavarría, J. (2006). Teoría De Las Situaciones Didácticas.. Cuadernos De Investigación Y Formación En Educación Matemática. Año 1, Número 2.
Clare, D., Backwell, J.L. (2006). ICTs: Teachers’ and students’ preconceptions and the implications for present and future teacher education,. In: International Conference on Multimedia & Communiction Technologies in Education (m-ICTE). Seville, Spain.
Compton, L., Davis, N., Correia, A. (2010) Pre-service teachers’ preconceptions, misconceptions, and concerns about virtual schooling, , Distance Education, 31 (1), 37–54.
Khambaria, M. N., Luanb, W. S., Ayub, A. F. (2010). Technology in Mathematics Teaching: The Pros and Cons. Procedia Social and Behavioral Sciences 8, 555–560
Silva Laya, M. (coord). (2008). La innovación en la enseñanza de las matemáticas en primaria: El modelo de matemáticas constructivas. Universidad Iberoamericana.
Varios Autores. (2016). Programa tus juegos con Scratch. DK.
Majed Marji. (2014). Learn to program with Scartch: a visual introduction to programmin with games, art, science, and math. No Starch Press.
Sean McManus. (2016). Yo también puedo programar. Planeta.

Journals

SIGMA, SUMA, UNO, AIEM, Revista Números, Educación Matemática.

Web addresses

Divulgamat: https://www.divulgamat.net/divulgamat15/index.php
Eskola 2.0: https://www.eskola20.euskadi.eus/eu/introduccion
Eusko Jaurlaritza, Hezkuntza Saila (curriculum): https://www.euskadi.eus/curriculum-garapena/web01-a3hakade/eu/
Freudenthal Intitute: https://www.uu.nl/en/research/freudenthal-institute
Hezkuntza Curriculum gunea: https://curriculuma.euskadi.eus/eu/curriculuma
Innovamat: https://www.innovamat.com/?es
Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (Descartes): http://recursostic.educacion.es/descartes/web/
Irakas Sistema Ebaluatu eta Ikertzeko Erakundea: https://isei-ivei.euskadi.eus/eu/inicio
National Council of Teachers of Mathematics (standards & resources): https://www.nctm.org/
OCDE: https://www.oecd.org/education/
Portal del Sistema Educativo Español (educagob-LOMLOE): https://educagob.educacionfpydeportes.gob.es/va/curriculo/curriculo-lomloe.html
Singapore Math: https://www.singaporemath.com/pages/what-is-singapore-math
Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática: https://www.seiem.es/
TIMSS: https://nces.ed.gov/timss/INNovamat: https://www.innovamat.com/?es
University of Cambridge (nrich): https://nrich.maths.org/frontpage

GroupsToggle Navigation

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-15

08:30-10:00 (1)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 0S04T- matematika laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (1)

31 Seminar-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
7-7

13:00-15:30 (1)

12-12

13:00-15:30 (2)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 0S04T- matematika laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (1)
  • 0S04T- matematika laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (2)

31 Seminar-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
7-7

13:00-15:30 (1)

12-12

13:00-15:30 (2)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 0S03T-matematika laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (1)
  • 0S03T-matematika laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (2)

31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-15

10:30-12:30 (1)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 1S19G - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (HORIZONTAL) (1)