XSL Content
Marketing: Concepts, Strategies and Techniques
- Centre
- Faculty of Social and Communication Sciences
- Degree
- Doble Grado en Periodismo y en Publicidad y Relaciones Públicas
- Academic course
- 2021/22
- Academic year
- 2
- No. of credits
- 6
- Languages
- Spanish
- Basque
TeachingToggle Navigation
Study type | Hours of face-to-face teaching | Hours of non classroom-based work by the student |
---|---|---|
Lecture-based | 46 | 69 |
Applied classroom-based groups | 14 | 21 |
Teaching guideToggle Navigation
AimsToggle Navigation
Irakasgaiak aukera ematen du marketin-plan bat diseinatzeko funtsezko gaitasuna garatzeko, oraingoz modu azalekoan, eta, gero, laugarren mailan, zehatzago. Eskema da helburu jakin bat finkatzen dela eta hori lortzeko beharrezkoak diren marketin-tresnak bilatzen direla.
Gaitasun orokor hori lortzeko, gaitasun zerrenda zehatzagoa garatuko du ikasleak:
1. Marketinaren kontzeptua eta horrek enpresaren komunikazioarekin duen lotura ulertzea.
2. Merkaturatzean eta komunikazioan enpresaren indarguneak eta ahulguneak aurkitzen ikastea.
3. Enpresaren garapen komertzialerako aukerak eta mehatxuak aztertzea.
4. Marketin edo komunikazio helburu eta estrategiak proposatzea.
5. Marketinaren teknikak identifikatzea: produktua/zerbitzua, salneurria, komunikazioa, banaketa.
6. Marketin Plan baten barruan, diru-sartzeak eta kostuak finkatu.
7. Marketin testu profesionala ulertzea eta aztertzea.
TemaryToggle Navigation
Lehenengo Atala: Kontzeptu Orokorrak
I. Gaia: Marketinaren kontzeptuak eta garapena
1. Marketinaren eboluzioa eta garapena
2. Marketinaren kontzeptua: Definizioak
II. Gaia: Merkatua eta bere ingurugiroa
1. Enpresaren ingurugiroa
2. Eskariaren analisia. Segmentazioa
III. Gaia: Kontsumitzailearen jokabidea
1. Kontsumitzailearen Erabakitzeko Prozesua
2. Lasterbideak: Erabakitzeko Mekanismoak
Bigarren Atala: marketinaren aldagaiak
IV. Gaia: Produktua
1.Produktuaren Kontzeptua eta Sailkapena
2.Marka
3. Produktu Berrien Garapena
V. Gaia: Prezioak
1. Prezioen Helburuak
2. Prezioak Finkatzeko Ereduak
VI. Gaia: Komunikazioa
1. Kontzeptu Orokorrak
2. Komunikazio Mixa
3. Salmenta Zuzena
4. Publizitatea
5. Salmenta Promozioa
6. Harreman Publikoak
VII. Gaia: Banaketa
1. Banaketaren funtzioa: Kontzeptua eta definizioak
2. Banaketa Kanalen Hautaketa
3. Banaketa Kanalaren Ebaluaketa
MethodologyToggle Navigation
Ikasgaiak eskola ordu magistral eta praktikoak ditu. Praktikak launaka egiten dira, ikasleak bere kabuz aukeratutako taldeekin. Bakakako praktika batzuk ere egiten dira.
Lauhilekoan zehar bi azterketa egingo dira gutxienez, azken notaren %50 osatuko dutenak. Praktikak notaren %40 izango dira, eta praktika indibidualak, %10. Azterketa bat gutxienez presentziala izan daiteke. Hala ere, egoerak hala eskatzen badu, azterketa eGela bidez egingo da.
Ebaluazio sistema hau modu presentzialean zein ez presentzialean aplikatuko da, egoerak hala eskatzen badu.
Assessment systemsToggle Navigation
Ebaluazioa jarraia da, galdetegien eta praktiken bidez.
Galdetegiak, test erakoak, eGela plataformaren bidez edo aurrez aurre egin ahal izango dira, egoerak horretarako aukera ematen badu.
Praktikak mota desberdinetakoak izango dira. Bere helburuak arlo teorikoak indartzea eta analisia eta kalkulua egiteko gaitasuna sustatzea da.
Edonola ere, azterketa presentzial idatzia egiteko, eskuz idazteko baliabideak soilik erabili ahal izango dira (boligrafoa, luma...), borragoma eta azpimarragailua barne. Beste baliabiderik ez dago baimenduta.
Espresuki debekatzen da (baina zerrenda hau ez da osoa) sakelako telefonoak, kalkulagailuak edo ikasgaiaren apunteak erabiltzea, eta ikaslearen irismenetik kanpo egon beharko dute proba osoan.
Azken notan daukaten eragina hau da: 5 (galdetegiek) eta 5 (praktikek)
Azken ebaluazioaz:
Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoa hasten denetik kontatzen hasita.
Azken probaren bitarteko ebaluazioak azterketa bat izango du, test erakoa, 50 galdera ingurukoa, eta bi praktika gutxienez. Azterketa azken notaren %70 izango da, eta praktikak gainontzeko %30.
Deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek irakasgaiaren irakaskuntza aldia bukatu baino, gutxienez, hilabete lehenago egin beharko dute eskaria. Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.
Azken ebaluazioaren kasuan, azterketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki deialdiari uko egitea.
Ebaluazio-sistema hau modu presentzialean nahiz ez-presentzialean aplikatuko da, egoerak hala eskatzen badu
Compulsory materialsToggle Navigation
KOTLER, P., AMSTRONG, G. (2008). Principios de Marketing. Pearson Education, Madrid
BibliographyToggle Navigation
Basic bibliography
AAKER, D. (2001). Construir marcas poderosas. Gestión 2000, Barcelona.
COHEN, W. (1990): El Plan de Marketing: procedimientos, formularios, estrategia y técnica, Bilbao Deusto
QUINTANA, M.A. (2005). Principios del Marketing. Ediciones Deusto, Bilbao.
KOTLER, PHILIP (1988): Fundamentos de mercadotecnia, México, Prentice Hall
KOTLER, P., AMSTRONG, G. (2008). Principios de Marketing. Pearson Education, Madrid (Hay otras ediciones: KOTLER, P., AMSTRONG, G. (2005). Marketing. Pearson Education, Madrid).
SAINZ DE VICUÑA, J. M.(2001): El Plan de Marketing en la práctica, ESIC, Madrid, 2001
VELA, C., BOCIGAS, O. (1996). Fundamentos del Marketing. Universidad Pontificia de Comillas, Madrid
In-depth bibliography
Kotler. P., Dipak, C.J., Maescincee, S. (2002). El marketing se mueve. Paidós empresa, Barcelona
Llano, F., Calvo, J. (2007). Hoy es marketing. ESIC, Madrid
Lenderman, M., Sánchez, R. (2008). Marketing experiencial. ESIC, Madrid
Montero, F. (2005). Marketing de periódicos y revistas. Pirámide, Madrid
Redondo, I. (2000). Marketing en el cine. Pirámide, Madrid
Santesmases, M. (2004). Marketing, conceptos y estrategias. Pirámide, Madrid
Stanton, WJ. (1978). Fundamentos de marketing. McGraw-Hill, México
Journals
ESIC, revista española de investigación de marketing
What's new on marketing
Harvard-Deusto Marketing & ventas
Bibliotekako aldizkarien azterketa egitea gomendatzen da.
GroupsToggle Navigation
16 Teórico (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 16:00-18:00 | 16:00-18:00 | |||
2-15 | 17:30-19:00 | 16:00-17:30 |
Teaching staff
16 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 19:00-20:00 |
Teaching staff
16 Applied classroom-based groups-2 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 17:30-18:30 |
Teaching staff
17 Teórico (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 16:00-18:00 | 16:00-18:00 | |||
2-15 | 17:30-19:00 | 16:00-17:30 |
Teaching staff
17 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 19:00-20:00 |
Teaching staff
17 Applied classroom-based groups-2 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 17:30-18:30 |
Teaching staff
31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-11:00 | 09:00-11:00 | |||
2-15 | 12:00-15:00 |
Teaching staff
31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 09:00-10:00 |
Teaching staff
32 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-11:00 | 09:00-11:00 | |||
2-15 | 12:00-15:00 |
Teaching staff
32 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 09:00-10:00 |