XSL Content
Rhythm, Movement and Dance
- Centre
- Faculty of Education - Bilbao
- Degree
- Bachelor's Degree In Primary Education
- Academic course
- 2024/25
- Academic year
- 4
- No. of credits
- 6
- Languages
- Basque
TeachingToggle Navigation
Study type | Hours of face-to-face teaching | Hours of non classroom-based work by the student |
---|---|---|
Lecture-based | 24 | 36 |
Seminar | 5 | 7.5 |
Applied classroom-based groups | 31 | 46.5 |
Teaching guideToggle Navigation
AimsToggle Navigation
Irakasgai honetan erritmoa, musika eta mugimenduaren arteko loturak lantzen dira. Hemendik abiatuz musika hezkuntzan beraien presentziaren ezaugarriak ere aztertzen dira.
HELBURUAK
- Gorputz baliabideen bidez musika lantzea.
- Erritmo trebetasunak garatzea.
- Musika hezkuntzan gorputz konzientziak duen garrantziaz jabetzea jarduera ezbedinetarako kontutan hartuz.
- Musika hezitzaile bezala mugimendu eta espazio baliabideak ezagutu eta erabiltzen ikastea.
- Dantza eskolan bultzatzearen garrantziaz jabetu eta horretarako baliabideak eskuratzea.
TemaryToggle Navigation
La experiencia corporal de la música. Se realizan actividades que impulsen la experiencia corporal de la música como medio para su vivencia y conocimiento, promoviendo la reflexión y toma de conciencia sobre la importancia de lo corporal en el desarrollo de la educación musical.
El desarrollo de la expresión y la creatividad. Se proponen diversas actividades para impulsar el desarrollo de la expresión corporal como medio y forma de expresión musical. Se realizan trabajos de improvisación y creación grupal.
La expresión rítmica y su didáctica Conocimiento de las bases para un desarrollo adecuado de las capacidades rítmicas y de diversas formas de trabajo del ritmo partiendo de ejercicios prácticos.
La danza en la escuela. Conocer las posibilidades de la danza popular como actividad social dinamizadora e integradora del medio escolar y su utilidad en la educación musical. Se aprende un repertorio de danzas populares así como los recursos didácticos que faciliten su praxis en la escuela.
Las actividades grupales y su dinamización desde lo corporal Tomar conciencia de la importancia de los aspectos corporales y espaciales en la dinamización de actividades de expresión musical grupal. En este sentido y partiendo de la experiencia se posibilita la adquisición de recursos que faciliten esta labor dinamizadora.
MethodologyToggle Navigation
Esperientziatik abiatuz edukiak modu progresiboan kurtsoan zehar lantzen dira. Irakurketa eta hausnarketak ere irakasgaiaren ibilbidearen parte izango dira barneratze prozesuan. Lan talde finkoak ikasturte osorako eratzen dira prozesua aurrera eraman eta aurkeztu beharreko lan gehienak egiteko. Asistentzia eta parte hartze aktiboa ezin bestekoak dira.
Assessment systemsToggle Navigation
Ebaluaketa jarraia izango da normalki klasera joan eta epe barruan eskatutako lanak aurkezten dituen ikaslegoarentzat. Lortutako ezagutza eta trebetasun ezberdinak ebaluatuko dira. Azken kalifikazioa jartzeko kontutan hartuko dira: Kurtsoan zehar egindako eboluzioa eta eskuratutako baliabideak % 10, Klaseko aurkezpenak % 10, sormen proiektua %20, aurkeztutako memoria %20, erritmo azterketa praktikoa %20, dantza azterketa praktikoa %20.
Aparteko egoerak:
Klasera joaten ez den ikaslegoak azterketa teoriko-praktiko bat egin beharko du ikasturtean zehar klasean landutako edukien inguruan.
Compulsory materialsToggle Navigation
EGELA PLATAFORMAN ESKEGITAKO MATERIALAK: irakasgaiaren antolaketa, lan ezberdinak egiteko irizpideak, irakurketak, …
IKUS ENTZUNEZKO BALIABIDEAK
BibliographyToggle Navigation
Basic bibliography
BACHMANN, M. L. (1998) La rítmica Jaques-Dalcroze. Una educación por la música y para la música. Madrid: Pirámide
WIGMAN, M. (2002) El lenguaje de la danza Barcelona: Ediciones del aguazul
BLASER, A. / FROSETH, J.O/ WEIKART, P. (2001): Música y Movimiento. Actividades rítmicas en el aula. Barcelona: Graó
GARCIA RUSO, H. M. (1997): La danza en la escuela. Sevilla: dip. Foral de Sevilla
In-depth bibliography
FUENTES, S. (2008) Pedagogía de la Danza. Bilbao: Asociación cultural danza Getxo PALACIOS, P. (1985) Cuerpo, sonido, música y otros lenguajes. Bilbao: Cuadernos de ADARRA SACHS, CURT (1942): Historia Universal de la Danza. Buenos Aires: Centurión ZAMORA, A. (1999) Danzas del mundo. Madrid: CCS
Journals
Eufonía: Didáctica de la música. Barcelona: Graó Música y Educación. Madrid: Musicalis S.A. Música, Arte y Proceso. Salamanca: Amarús Ediciones
GroupsToggle Navigation
31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-5 | 14:00-16:00 | ||||
7-10 | 14:00-16:00 | ||||
12-14 | 14:00-16:00 |
Teaching staff
Classroom(s)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
31 Seminar-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 14:00-16:30 | ||||
11-11 | 14:00-16:30 |
Teaching staff
Classroom(s)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
31 Seminar-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 14:00-16:30 | ||||
11-11 | 14:00-16:30 |
Teaching staff
Classroom(s)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
31 Seminar-3 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 14:00-16:30 | ||||
11-11 | 14:00-16:30 |
Teaching staff
Classroom(s)
- 1S11G - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (HORIZONTAL)
- 1S11G - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (HORIZONTAL)
31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-5 | 16:30-18:30 | ||||
6-6 | 17:00-18:30 | ||||
7-10 | 16:30-18:30 | ||||
11-11 | 17:00-18:30 | ||||
12-14 | 16:30-18:30 | ||||
15-15 | 14:00-16:00 16:30-18:00 |
Teaching staff
Classroom(s)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
31 Applied classroom-based groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-5 | 16:30-18:30 | ||||
6-6 | 17:00-18:30 | ||||
7-10 | 16:30-18:30 | ||||
11-11 | 17:00-18:30 | ||||
12-14 | 16:30-18:30 | ||||
15-15 | 14:00-16:00 16:30-18:00 |
Teaching staff
Classroom(s)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)
- 0S02G-Gimnasio txikia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL)