Estanis Comella
Se bate en los bordes como poste de la tienda reventado
Estanis Comella, Lleida 1985. Lan egiten dut batez ere marrasketaren bidez, baina garrantzitsua zait mantentzea ingurumeneko beste jarduera batzuk, haien artean aurrekariak ezarri gabe. Marrazketa edota paper gaineko lanak interesatzen zaizkit, ez bait dut erabiltzen bakarrik marrazketa, baizik eta pintara ere bai, erraz biltegiratu daitezkeen elementuak,edota artxibo moduan sortzeko gaitasuna daukaten lanak, denboran berrikusi daitezkenak, badira zenbait elementu zeinekin jarraitzen dut lanean, haiekin sortzen diren harreman bereziak ernetzea, eta aldi berean hauskorrak direnak, gauza hauei buruz daukaten pertzepzioa aldakorra bilakatzen bait dira, nire interesekoa da zerbait latente dagoeneko ideia eta gauzak gertatzen direneko artxiboa sortzea, haien markak geratzen dira, zein eta nire esperientzian zein nire haien ganako harremanak.
Ariz Dorretxeko erakusketa, azken bolada honetan egin ditudan formato ezberdinetako marrazkiak batzen ditu, landaretza beltzak, gaueko irudiak, errepikatutako irudiak, hondar marrazkiak, materialen pilaketak, ingurumeneko textuak, marra eta masaren ikerketak daudenak dasartikulatutak daudenak edozein pentsamenduarekin ez dagoena konektatuta orainaldiarekin edota erakitzeari joateko joeran. Mugimenduarekin harremanean dagoen banaketa saihestu, sortu intimitate kolektibo bat, idazteari utzi edota bakarrik begiratu.
——————————————————————————————
Estanis Comella, Lleida 1985. Trabajo principalmente a través del dibujo, aunque es importante para mi, mantener ciertas prácticas que están alrededor, sin establecer jerarquías entre ellas. Me interesa el dibujo, o el trabajo sobre papel, ya que muchas veces no utilizo solamente dibujo, sino también pintura, elementos que pueda almacenar fácilmente o imágenes, me interesan por la capacidad de poder crear una especie de archivo con estos trabajos, que pueda revisar con el tiempo, hay elementos con los que sigo trabajando, estableciendo una relación muy íntima con ellos, y a la vez muy frágil, ya que la percepción que tengo sobre estas cosas cambia o evoluciona, me interesa esa idea de algo que está latente, un archivo en el que ocurren cosas, y quedan marcas de ello, aunque sean en mi experiencia o en mi relación hacia ellos.
La exposición para Torre Ariz de Basauri, recoge una selección de dibujos en diferentes formatos que he ido trabajando a lo largo de este tiempo, vegetaciones negras, imágenes nocturnas, imágenes repetidas, dibujos resto, acumulaciones de material, textos periféricos, investigaciones sobre líneas y masas para desarticular cualquier tipo de pensamiento que no esté conectado con lo presente o ir a la construcción en sí. Evitar la separación que supone cualquier movimiento de relación, crear una intimidad colectiva, no conseguirlo, dejar de escribir y simplemente mirar.
Deje una respuesta