Enpresa Institutuaren 2021eko Jardueren Memoria

Martxoaren 15ean, Enpresa Institutuak 2021eko Jardueren Memoria onetsi zuen. Memoria horretan, bere kideek ikerkuntzan, graduondoko prestakuntzan eta ezagutzaren transferentzian, hau da, erakundearen hiru lan-arlo handietan, egiten duten lan bikaina nabarmentzen da.

Izan ere, Enpresa Institutuaren premisetako bat ezagutzaren transferentzia da, eta memoria honen orrialdeetan artikuluen, liburuen eta hitzaldien bidez egindako ikerketak sortutako ezagutza nola transferitzen den xehazten da. Gainera, Institutuak osatzen duen giza talde zabala eta kualifikatua, bai zifretan, bai izen-abizenekin eta karguekin, identifikatzen da.

Ezagutza transferitzeko beste tresna bat Management Letters/Cuadernos de Gestión nazioarteko aldizkari akademikoa da. Aldizkari honen helburua mundo osoko akademikoek enpresa-kudeaketari eta haren arloei buruzko ekarpen garrantzitsuetako lanak argitaratzea da.

Graduondoko prestakuntzari dagokionez, Enpresa Institutuak hiru master eta 2022-2023 ikasturtetik aurrera finantza-merkatuetako eta banku pribatuetako masterraren barruan ere egin ahal izango den espezialista-titulu bat biltzen ditu. Hala, 2021eko memorian honako hauei buruzko informazioa ematen da:

Enpresen Zuzendaritza eta Kudeaketa Masterra (Executive MBA)

Marketing eta Merkataritza Zuzendaritza Masterra

Enpresen Sorkuntza eta Zuzendaritza Masterra (MBAe3)

Ondarearen Gestioa eta banka Pribatua Graduondokoa (GPBP)

Azkenik, komunitate akademikoan ezagutzak trukatzeko eta zabaltzeko, estatuko eta nazioarteko aldizkarietan artikulu zientifikoak argitaratzeaz gain, kongresuetara joaten dira, bilera tematikoak egiten dituzte, beste unibertsitate batzuekin lankidetzan aritzen dira eta hitzaldiak, jardunaldiak eta enpresetara bisitak egiten dituzte.

Hori guztia eta askoz gehiago ESKURA daiteke memoria osoa gaztelaniaz edota euskaraz irakurrita.

Deje una respuesta

Puedes utilizar estos tags HTML