A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Estitxu Garai irabazle, #txiotesia sariketan (2013-11-26)

estitxu irabazle(1)

Estitxu Garai eta Itxaro Perez, @txiotesia sariketako saridunak.

 ESTITXU GARAIk IRABAZI DU#txiotesia SARIKETAKO LEHEN SARIA 

Estitxu Garaik, UPV/EHUko Ikus-entzunezko Komunikazio eta Publizitate Saileko ikerlariak #txiotesia sariketako lehen saria irabazi du. UEUk antolatutako lehiaketara 86 ikerlari aurkeztu ziren, eta helburua norberaren doktorego tesia 6 txiotan kontatzea zen, euskaraz.

Informazio gehiago hemen.

Estitxu Garai 28 urteko gordexolarra da. UPV/EHUn lizentziatu zen Publizitatea eta Harreman Publikoetan, eta, egun, tesia egiten dabil Leioako Ikus-entzunezko Komunikazioa eta Publizitatea Sailean. “Euskarazko publizitatea zertzeko prozedura eta hizkeraren kalitatea” du tesiko gaia, eta 2014ko amaieran aurkezteko asmoa du. Eusko Jaurlaritzako PREDOC programako ikerketa-kontratu batekin ikerlari dabil UPV/EHUn.

Z O R I O N A K ! ! !

ESTITXU GARAI HA GANADO EL PRIMER PREMIO DEL CONCURSO  #txiotesia

Estitxu Garai, investigadora en el Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad (UPV/EHU), ha ganado el primer premio del concurso #txiotesia organizado por UEU, consistente en contar la tesis doctoral en 6 tweets, en euskara, y al que se presentaron 86 investigadoras e investigadores.

Más información aquí.

Estitxu Garai tiene 28 años y es de Gordexola. Se licenció en Publicidad y Relaciones Públicas en la UPV/EHUn, y hoy en día trabaja en su tesis doctoral en el Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad. La tesis está financiada por el Gobierno Vasco dentro del programa PREDOC, y el tema es el siguiente: “El proceso de creación de la publicidad en euskera y la calidad del lenguaje”.

Hona Garaik #txiolari ulergarriena saria irabazteko igorri zituen txioak:

1. “Euskarazko publizitatea zertzeko prozedura eta hizkeraren kalitatea”. Gaiaren hautua, kezka larri batetik da sortua ‪#txiotesia

2. Euskarazko publizitatea? Esne gaingabetua, gatzik gabeko itsasoa, kafeinarik gabeko kafea? Gaztelerazko katea, hori da kaltea ‪#txiotesia

3. HIPOTESI hori abiaburu, publizitatearen prozedura osoa, agentzian hasi eta hartzaileen gogoan buka, aztertzea dugu HELBURU ‪#txiotesia

4. Ikerketan askotariko METODOAK darabiltzat: (1) zertze-prozedura zehazteko sakoneko elkarrizketak hartu ditut aintzat ‪#txiotesia

5. (2) eduki-analisia eta (3) talde-eztabaida, erakargarritasuna neurtzeko modu hoberik ez baita. Hartzaileak gogatu ala gogaitu? ‪#txiotesia

6. ONDORIOA: gaur egun sortzen den bezala sortzen delarik publizitate elebiduna, kolokan da euskarazko iragarkien eraginkortasuna ‪#txiotesia

 

Estos son los tweets con los que ha ganado el concurso:

1. “Euskarazko publizitatea zertzeko prozedura eta hizkeraren kalitatea”. Gaiaren hautua, kezka larri batetik da sortua ‪#txiotesia

2. Euskarazko publizitatea? Esne gaingabetua, gatzik gabeko itsasoa, kafeinarik gabeko kafea? Gaztelerazko katea, hori da kaltea ‪#txiotesia

3. HIPOTESI hori abiaburu, publizitatearen prozedura osoa, agentzian hasi eta hartzaileen gogoan buka, aztertzea dugu HELBURU ‪#txiotesia

4. Ikerketan askotariko METODOAK darabiltzat: (1) zertze-prozedura zehazteko sakoneko elkarrizketak hartu ditut aintzat ‪#txiotesia

5. (2) eduki-analisia eta (3) talde-eztabaida, erakargarritasuna neurtzeko modu hoberik ez baita. Hartzaileak gogatu ala gogaitu? ‪#txiotesia

6. ONDORIOA: gaur egun sortzen den bezala sortzen delarik publizitate elebiduna, kolokan da euskarazko iragarkien eraginkortasuna ‪#txiotesia

Deje una respuesta

Puedes utilizar estos tags HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>