A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Ikus-entzunezko Komunikazioko ikasleak Punto de Vista 2013 Zine Dokumentalaren Jaialdian

EHUko ikasleak Punto de Vista 2013, Iruñean.

Ikus-entzunezko Komunikazioko Lizentziako laugarren ikasturteko ikasleak Punto de Vista 2013 Jaialdian egoteko aukera izan zuten pasa den otsailean. Nafarroako Zine Dokumentalaren Nazioarteko Jaialdia da Punto de Vista eta ikasleek landa-praktika burutu zuten bertan. Hiruko lankidetza hitzarmenari esker -Josetxo Cerdan Los Arcos, Punto de Vistako Zuzendari Artistikoa, Koldo Lasa Aristu, Nafarroako Filmotekako Zuzendaria eta Vanesa Fernandez Guerra, Ikus-entzunezko Komunikazio eta Publizitate Saileko irakaslea-, jaialdiak iraun zuen sei egunetarako akreditazio ofiziala gozatzeko aukera izan zuten UPV/EHUko ikasleek lehenengo aldiz.

UPV/EHUko Bizkaiko Campuseko Errektoreordetzak eta Ikus-entzunezko Komunikazio eta Publizitate Sailak lagundutako landa-praktika honetan ikasleek aukera izan zuten dokumentalgintzako hainbat zuzendari ezagun eta itzal handikorekin zuzeneko hartu emana izan eta haiekin iritziak eta esperientziak trukatzeko, besteak beste,  Eduardo Coutinho, Thomas Heise, Oskar Alegria, Virginia García del Pino, Lluís Escartín, Víctor Iriarte, Andrés Duque, Ben Rivers, Ben Russell, Jorge Tur eta  Alan Berliner-ekin.

Gainera, akreditazioari esker, aukera izan zuten jaialdiko proiekzio guztietara joateko  eta gonbidatutako zinegileekin antolatutako topaketetan ere parte hartzeko, hainbat Unibertsitateko irakasle eta ikaslerekin batera (Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko Somen Dokumentaleko Masterrekoak eta Tarragonako Universitat Rovira y Virgilikoak, besteak beste).

Horrela bada, Punto de Vista 2013 landa-praktika oso garrantzitsua izan da Ikus-entzunezko Produkzio eta Errealizazio ikasgaiko programaren garapenerako eta ikasleen formakuntzarako.

Punto de Vista 2013 jaialdiak arrakasta handia bildu zuen gainera, bai zinegile, profesional, irakasle eta ikasleen arteko topagune modura baita ikusleen artean ere. Izan ere, egunero bildutako ikusle kopurua %40an hazi zen aurreko edizioarekin alderatuta.

Punto de Vista 2013: zine independentea ekoiztu, erakutsi eta banatzeko beste moduak, baina baita zinea(z) ikasteko beste era bat ere.

ERHUko ikasleak Punto de Vista 2013, Iruñean.

El pasado mes de febrero alumnos de cuarto curso de la licenciatura de Comunicación Audiovisual tuvieron la oportunidad de asistir a la octava edición del Festival Internacional de Cine Documental de Navarra, Punto de Vista 2013 a través de una práctica de campo. El acuerdo de colaboración entre el Director Artístico del Festival Internacional de Cine Documental de Navarra, Josetxo Cerdán Los Arcos, el director de la filmoteca de Navarra, Koldo Lasa Aristu, y la profesora del Dpto. de Comunicación Audiovisual y Publicidad, Vanesa Fernández Guerra, propició que por primera vez alumando de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea tuviera la oportunidad de obtener una acreditación oficial durante los seis días que duró el festival.

A través de esta  práctica de campo, apoyada por el Vicerrectorado del Campus de Bizkaia y el Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad de la UPV/EHU, los alumnos pudieron compartir experiencias con Eduardo Coutinho, Thomas Heise, Oskar Alegria, Virginia García del Pino, Lluís Escartín, Víctor Iriarte, Andrés Duque, Ben Rivers, Ben Russell, Jorge Tur, Alan Berliner, entre muchos otros reconocidos directores de cine documental.

La obtención de dichas acreditaciones oficiales dio la oportunidad al alumnado de poder asistir a los visionados de las películas, así como de participar en los encuentros entre los directores de cine invitados, docentes de diferentes universidades y el resto de alumnado (Máster de Documental Creativo de la Universitat Autònoma de Barcelona y Universitat Rovira y Virgili, entre otros).

La práctica de campo en el Festival Punto de Vista 2013 fue clave para poder completar la formación del alumnado en la asignatura PRODUCCIÓN Y REALIZACIÓN AUDIOVISUALES.

Punto de Vista 2013 fue todo un éxito, como punto de encuentro entre cineastas, profesionales, docentes y estudiantes, aumentando este año la media de espectadores diarios de la anterior edición en casi un 40 por ciento.

Punto de Vista 2013: otros modos de producir, exhibir y distribuir cine independiente y otros modos de aprender (sobre y de) cine.

Deje una respuesta

Puedes utilizar estos tags HTML