A sample text widget
Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis
euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.
Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan.
Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem,
suscipit in posuere in, interdum non magna.
|

Sinesten genuenean azken teknologiak eta sare digitalak tresna berriak izango zirela lankidetzarako, ahalduntze kolektiborako, kritikarako eta kontestaziorako, orduan ikusi dugu sistemaren egiturek erreakzionatu dutela eta gai direla sortutako aukera berriak euren helburu propioen zerbitzuan jartzeko.
Edward Snowden, Julian Assange, Chelsea Manning, Aaron Swartzen kasuek, eta hemendik hurbilago Valtònyc kasuak edo “Mozal Legea” deritzanak, garbi erakusten digute norainoko trebetasuna duen sistemak disidentzia ezabatzeko eta estigmatizatzeko. Betidanik, praktika artistikoen eremua, ustez autonomoak ziren espazio marjinal batzuetatik, gune baliagarria izan da nolabaiteko subjektibitate kritikoa, erresistentzia-espazioak eta borroka ideologikoa garatzeko. Orain, AusArt aldizkaritik planteatzen dugun galdera da ea artearen eremutik posible ote den, oraindik ere, disidentzia hori bideratzea; edo ea artea, sistemaren atala den neurrian, desadostasun forma oro ezabatzen laguntzen ari ote den.
Espero dugu zeuen proposamenak (orijinalak eta aurretik argitaratu gabeak) jasotzea Open Journal Systems plataformaren bitartez (www.ehu.eus/ojs/index.php/Ausart), 2018ko azaroaren 11 baino lehen. Artikuluaren artxiboan ez da agertuko ez autorearen(autoreen) izena, ezta beste inongo identifikazio-elementurik ere, eta honako hau sartu beharko du barne:
- Artikuluaren izenburua (+ ingelesezko itzulpena);
- Laburpena (± 150 hitz) + ingelesezko laburpena (idem);
- Gehienez bost gako-hitz eta haien ingelesezko itzulpena,
- Testua (± 3000 hitz), nahi izanez gero irudi eta grafikoekin; erreferentzia bibliografikoak Chicago formatuaren arabera (autorea-urtea).
Zenbaki honetan “Open AusArt” atala ere zabaltzen dugu, eta, hortaz, zeuen ekarpenak bidal ditzakezue askatasunez.
Cuando confiábamos en las últimas tecnologías y las redes digitales como nuevas herramientas para la cooperación, el empoderamiento colectivo, la crítica y la contestación, vemos cómo las estructuras del sistema se revuelven y, una vez más, son capaces de poner las nuevas posibilidades al servicio de sus propios objetivos.
Casos como el de Edward Snowden, Julian Assange, Chelsea Manning, AaronSwartz y más cerca, el caso Valtònyc o la denominada “Ley mordaza” nos demuestran la extrema habilidad del sistema para anular y estigmatizar la disidencia. Tradicionalmente, el terreno de las prácticas artísticas, desde algunos espacios marginales supuestamente autónomos, ha
servido de lugar para el desarrollo de cierta subjetividad crítica, espacios de resistencia y lucha ideológica. Desde la revista AusArt nos preguntamos ahora si desde el terreno del arte sigue siendo todavía posible esa disidencia o si, sin embargo, el arte como parte del sistema también está contribuyendo a eliminar cualquier forma de discrepancia.
Esperamos recibir vuestras propuestas (originales e inéditas) a través de la plataforma Open JournalSystems (www.ehu.eus/ojs/index.php/Ausart) antes del 11 de noviembre de 2018. El archivo del artículo no llevará ni el nombre ni ningún elemento identificativo de su(s) autor(es) y deberá incluir:
• El título del artículo (+traducción al inglés);
• Resumen (± 150 palabras) + resumen en inglés (ídem);
• Hasta cinco palabras clave y su traducción al inglés,
• Texto (± 3000 palabras) con imágenes y gráficos opcionales; referencias bibliográficas según formato Chicago autor-año.
En este número abrimos también la sección abierta “Open AusArt”, por lo que podéis enviar vuestras aportaciones de manera libre.
________________________________________________________________________
AUSART http://www.ehu.es/ojs/index.php/ausart

UPV/EHUko Berdintasunerako Zuzendaritzatik jakinarazi nahi dizugu Genero indarkerien aurkako UPV/EHUko protokoloa hedatzeko ondorengo lehiaketa antolatu dugula. Lehiaketaren helburua protokoloa ezagutzera emateko kartelak egitea da, hauek gero unibertsitateko gela eta bestelako gune guztietan ipintzeko. Bertan UPV/EHUko ikasle guztiek har dezakete parte eta sari ederra irabazi.
Animatu!!!
Epea: Urriaren 10ra arte.
Oinarriak
Desde la Dirección para la Igualdad de la UPV/EHU os comunicamos que hemos organizado un concurso para difundir el Protocolo de la UPV/EHU contra las violencias de género. El objetivo del concurso es elaborar carteles para dar a conocer el protocolo y que estos se coloquen en las aulas y demás espacios de la universidad. En él puede participar todo el alumnado de la UPV/EHU y ganar un buen premio.
¡Animaos!!!
Plazo: Hasta el 10 de octubre.
Bases

Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Arte Ederren Fakultateak ikasleei deialdi hau zabaltzen die ekimenak, hitzaldiak, ikastaroak tailerrak edota bestelako proposamen irekiak aukeztu eta antola ditzaten. Gaur egungo arte-sormenaren edozein arlorekin zerikusia izan behar dute.
Fakultateko ekimenen programazioan ikasleen parte-hartzea da helbururik nagusiena eta ikaslegoaren inplikazioa bilatuko da antolakuntza eta kudeaketa lanetan.
Deialdi honek, guztira, 3.000€ko aurrekontua du. Aurrekontuak dagokion moduan egiaztatu behar dira eta barne sar ditzake gonbidatuen ordainsariak, alojamendua eta bidaiak.
Ikasle antolatzaileentzako ordainsaria onartuko da kudeaketa-lanak egitegatik, baina ikasleak ezin dira partehartzaile gonbidatuen parte izan. Kudeaketa-lanak egitearen ordainsaria ez da ekimenaren aurrekontu osoaren %15etik pasatuko.
Proposatutako ekimenak 2018ko urriaren 22tik abenduaren 21era bitartean egin beharko dira.
EPEA: Urriaren 8ra arte.
Oinarriak
DESKARGATU HEMEN BETE BEHAR DEN INPRIMAKIA
La Facultad de Bellas Artes de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea abre al alumnado una convocatoria para la organización de actividades, conferencias, cursos, talleres u otro tipo de propuestas abiertas sobre cualquier faceta de la creación artística actual.
El objetivo es la participación del alumnado en la programación de actividades de la Facultad implicándose en labores de gestión y organización.
Para esta convocatoria se destina una cantidad total de 3.000 €. Los presupuestos debidamente justificados podrán incluir honorarios de los/as participantes invitados/as, alojamientos y viajes. Se pueden incluir gastos en concepto de honorarios por la gestión realizada por el alumnado organizador, pero en ningún caso el alumnado puede ser parte de los participantes invitados.
Los honorarios por gestión no pueden pasar de un 15% del presupuesto total de la actividad.
Las actividades deberán realizarse entre el 22 de octubre y el 21 de diciembre de 2018.
PLAZO: Hasta el 8 de octubre.
Bases completas
DESCARGA AQUÍ EL IMPRESO QUE HAY QUE RELLENAR

Hainbat urtez, Espainiako Errege Akademiak (RAE) Hacker terminoaz ematen zuen definizioa “pirata informatikoa” zen. Orain dela gutxi, haatik, erakunde horrek bere definizioa aldatu du, bigarren adiera hau erantsita: “konputagailuen erabileran aditua den pertsona, sistemen segurtasunez eta hobekuntza-teknikak garatzeaz arduratzen dena”. Pirata, beraz, kriminal bat da, baina hackerra ez. Izatez, hackerrak teknologiak probatzen dituzten ikertzaile adituak dira; izan ere, etengabeko erronka teknologikoen aurrean jarri ohi dituzte, eta haien sortzaileei bururatu ere ez zitzaizkien muga berrietaraino eramaten dituzte. Teknologian aditua izatea ahalduntze-tresnatzat hartzen du hackerrak.
Nolanahi ere, Hackerra gentrifikazio sozialeko prozesu batetik pasatu da. Edukiz hustuta, ekoizpen industrialaren eredura hurbildu da, Maker bihurtzeko, hau da, eredu despolitizatu bat, azoketan arrakasta lortzeagatik lehiatzen dena, ezagutza eta softwarea topaketetan konpartitu beharrean. Donna Harawayren (1983) Cyborg Manifestutik Manifestu Aditibistara (2017) doan eboluzioak (edo inboluzioa), aurrerabide teknologikotik Maker azoken atzerakada ideologikora daramanak, jardun artistikoaren neutralizazioa ekarri du, diskurtsoaren galeraren bitartez.
Akmekaren 2018ko edizio honetan, gure buruari galdetzen diogu ea sistema hackeatu ote daitekeen, hau da, azterketa bat egin eta “zuloak” edo errakuntzak bilatu, hobekuntza-aukerak proposatzeko. Baina, zer da sistema guretzat? Gure kasuan, artearen sistema eta honek praktika artistikoekin duen lotura, praktika horiek garatzen diren testuinguruan, eta praktika artistiko garaikidearekin zerikusia duen guztia, hala nola industrial kultural deritzanak eta akademia bera.
EGUNAK:
Komunikazioen laburpenen bidalketa: Irailaren 21ra arte luzatuta.
Aukeratutakoen egiaztapena: Urriak 2.
Aukeratutako komunikazioen bidalketa: Azaroak 12.
Batzarra: Abenduak 13
Gogorarazten dugu lan originalak eta argitaragabeak aurkeztu behar direla. Egileek artxibo bat igorri behar dute, honako hauekin: artikuluaren izenburua, 300 hitzeko laburpen bat eta bost hitz gako (artikuluarenizenburukolehenenhiruhitzak1.doc). Beste artxibo batean (artikuluarenizenburukolehenenhiruhitzak2.doc) adieraziko dira egiletza, erakundea eta harremanetarako datuak (helbide elektronikoa, telefonoa, helbidea).
Zuen proposamenak akme@ehu.es postontzian jasotzea espero dugu.
oinarriak
Durante años, la Real Academia Española (RAE) definía el término Hacker como “pirata informático”. Sin embargo, recientemente la institución ha modificado su definición para incluir como segunda acepción, “la persona experta en el manejo de computadoras, que se ocupa de la seguridad de los sistemas y de desarrollar técnicas de mejora”. El pirata es un criminal, el hacker no. Las/os hackers son en realidad expertos investigadores que prueban las tecnologías sometiéndolas a continuos retos tecnológicos y las llevan a alcanzar nuevos límites en los que sus creadores ni siquiera habían pensado. El/la Hacker entiende el dominio de la tecnología como herramienta de empoderamiento.
Sin embargo, el/la Hacker ha sufrido un proceso de gentrificación social. Vaciado de contenido, se acerca a los formatos de producción industrial para convertirse en Maker, un modelo despolitizado, que compite por el éxito en ferias en lugar de compartir conocimientos y software en encuentros. La evolución (o involución) desde el Manifiesto Cyborg de Donna Haraway (1983), al Manifiesto Aditivista (2017), desde la progresión tecnológica a la regresión ideológica de las ferias Maker, han provocado la neutralización del hacer artístico mediante la pérdida de discurso.
En esta edición de Akmeka de 2018, nos preguntamos si es posible hackear el sistema, es decir hacer un análisis y buscar los “agujeros” o fallos para proponer opciones de mejora. ¿pero que entendemos por sistema? En nuestro caso, el sistema del arte y su vinculación con las prácticas artísticas vinculadas con el entorno en el que se desarrollan y todo aquello relacionado con la práctica artística contemporánea, las denominadas industrias culturales y la propia academia.
FECHAS:
Envío de abstracts de comunicaciones: Ampliado hasta el 21 de septiembre.
Confirmación de seleccionados: 2 de octubre.
Envío de comunicaciones seleccionadas: 12 de noviembre.
Congreso: 13 de diciembre.
Recordamos que los trabajos deberán ser originales e inéditos. Los autores deberán enviar un archivo (tresprimeraspalabrasdeltítulo1.doc) con el título del artículo y un resumen de 300 palabras seguido de hasta cinco palabras clave. En archivo aparte (tresprimeraspalabrasdeltítulo2.doc) figurarán la autoría e institución a la que se pertenece, y los datos de contacto (e-mail, teléfono, dirección).
Esperamos recibir vuestras propuestas en el buzón akme@ehu.es
bases completas

“Etorkizunak prototipatuz” workshop-erako 12 beka, TIPIk gidatutako bitartekaritza artistiko partehartzailea.
Bilboko eskola batean bitartekaritza artistiko parte-hartzailearen diseinua eta praktika garatzean datza workshop-a, non elkarbizitza eta aniztasuna landuko diren artea eta diseinu espekulatiboaren bitartez. Diseinu espekulatiboa etorkizuneko aukerak imajinatu eta era kritikoan aztertzen dituen korrontea da, hartarako objektu tangibleak erabiltzen dituena. Metodologia hau erabiliz eskolako umeek etorkizuneko erronkak identifikatu eta hauentzako erantzun posibleak asmatuko dituzte.
Workshop honen bitartez EHU/UPV-ko Arte Ederretako Fakultateko ikaslegoari praktika marko bat eskainiko zaio bitartekaritza artistikoaren arloan lan egiteko, eta proiektu erreal batean esperimentaziotik eta talde lanean jarduteko aukera emanez.
Lehen atala AAEE-tako Fakultatean garatuko da eta hiru tailer barne-hartuko ditu. Parte-hartzaileek diseinu espekulatiboa oinarri izango duten bitartekaritza artistikoko hiru proiektu diseinatzeko formakuntza eta laguntza jasoko dute.
Bigarren atala eskolan burutuko da eta parte-hartzaileek aurrez diseinatutako tailerrak eskolako umeekin garatu eta dinamizatuko dituzte; eskola, auzoa edota munduari buruzko erronkak, desioak eta kezkei erantzuna eman eta aukerak irudikatzeko.
EPEA: Irailaren 24ra arte.
Oinarriak
12 becas para el Workshop “Etorkizunak prototipatuz” sobre mediación artística participativa impartido por TIPI.
El workshop consiste en el diseño y puesta en práctica de una mediación artística participativa en una escuela de Bilbao, en donde se trabajará sobre valores como convivencia y diversidad a través del arte y el diseño especulativo. El diseño especulativo es una corriente que trata de imaginar y explorar de forma crítica las posibilidades del futuro a través de objetos tangibles. Utilizando esta metodología, las/os niñas/os del centro escolar identificarán retos futuros y para los que imaginarán posibles soluciones.
A través de este workshop se pretende dar un marco de práctica real en el ámbito de la mediación
artística a alumnado de la Facultad de Bellas Artes de EHU/UPV y la opción de trabajar en un proyecto real desde una lógica más experimental y partiendo del trabajo en equipo.
La primera parte del workshop se desarrollará en la Facultad de BBAA y constará de un bloque de talleres donde se formará y acompañará a los participantes en el diseño de tres proyectos de mediación artística participativa partiendo del diseño especulativo.
La segunda parte se llevará a cabo en la escuela y en ella, los participantes desarrollarán y dinamizarán los talleres con niños/as para dar respuesta o visibilizar posibilidades a los retos, deseos y preocupaciones respecto al futuro del mundo, el barrio y/o su escuela.
PLAZO: Hasta el 24 de septiembre
Bases completas.

Ate Irekiak / Puertas Abiertas:
Gradu Amaierako Lanak Arte eta Teknologian / Trabajos de Fin de Grado en Arte y Tecnología
Arte Ederren Fakultatea-II. eraikina / Facultad de BBAA-edificio II
Irailak 6 de septiembre, 09:00-14:00
El programa denominado “Emprendimiento juvenil” irá dirigido a apoyar un máximo de 45 ideas o iniciativas empresariales. El objetivo es activar la cultura emprendedora entre el alumnado beneficiario de la beca, ofreciendo un apoyo a las iniciativas empresariales que puedan surgir en el ámbito universitario.
Podrán participar en el programa las personas egresadas de la UPV/EHU que hayan obtenido una titulación oficial universitaria en los tres últimos cursos académicos (2015/2016, 2016/2017 o 2017/2018) y el alumnado que esté matriculado en el último curso de un grado o en un máster oficial de la UPV/EHU en el curso académico 2018/2019.
Más info
Aurreko urteetan bezala, “Erasmus+ IkaslePraktikak” Programaren 2018/2019 deialdia zabaldu du UPV/EHUk. Programa hori, Europako Batzordearen Erasmus+ mugikortasun programei lotutako deialdiaren baitan kokatzen da eta UPV/EHUk curriculumetik kanpoko praktikaldiak eskaintzen dizkie UPV/EHUn matrikulatutako ikasleei atzerriko enpresetan eta unibertsitateetan.
Deialdia astelehenean argitaratu zen eta eskabideak aurkezteko epea zabalik dago.
Eskaera aurkezteko azken eguna 2019ko maiatzaren 31a izango da.
Informazio gehiago
Al igual que en años anteriores, la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU) convoca plazas de estancia de prácticas extracurriculares en universidades y empresas internacionales en el extranjero para estudiantes matriculados en la UPV/EHU en el marco del programa Erasmus+IkaslePraktikak 2018/19. Este programa se enmarca en la convocatoria de apoyo a los programas de movilidad de Erasmus+ de la Comisión Europea.
El plazo de presentación de solicitudes comienza el día siguiente de la fecha de publicación de la convocatoria (3 de septiembre de 2018).
La fecha límite para la presentación de solicitudes será 31 de mayo de 2019.
Más info

Campus Bizia Lab deialdiaren bitartez lan taldeak osatu nahi dira IIP, AZP eta GrAL edo MALak garatzeko moduan dauden gradu edo graduondoko ikasleen artean. Unibertsitate bertako erronka baten inguruan proiektuak garatuko dituzte era transdisziplinarrean eta iraunkortasunarekin lotuta daudela erronka horiek. Lan taldea irakasle batek koordinatuko du. Proiektu hauen iraupena 2018ko urrian hasi eta 2019ko irailak 30ean bukatuko da.
Informazio gehiago
La Convocatoria Campus Bizia Lab va dirigida a la formación de equipos de trabajo compuestos por PDI, PAS y alumnado de grado o posgrado en disposición de desarrollar Trabajos de Fin de Grado (TFG) y Trabajos de Fin de Máster (TFM) que desarrollen proyectos de forma transdisciplinar en torno a un reto de la propia universidad relacionado con la sostenibilidad. El equipo de trabajo estará coordinado por un profesor o una profesora. La duración de estos proyectos se inicia en octubre de 2018 y finaliza el 30 de septiembre de 2019.
Más información
|
AAEE Boletina / Boletín BBAA
|