Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

ERAKUSKETA Euskal Herriko Artearen Meta-kartografiak / MEKARTEAK / Meta-cartografías del arte en el País Vasco EXPOSICIÓN

El grupo de investigación de la UPV/EHU AKMEKA, presenta el proyecto, Meta-cartografía del arte en el País Vasco, Mekarteak

Por medio del proyecto Mekarteak, el grupo de investigación AKMEKA pretende huir de la “enésima” nueva cartografía. “Buscamos alejarnos de la presunta objetividad del topógrafo, conscientes de que estas representaciones no dan los resultados que buscamos. El terreno es dinámico y no tiene límites claros; tiene multitud de capas complejas, entremezcladas e interconectadas que la representación ortogonal no consigue atrapar. Y ante esa imposibilidad de una representación total de la realidad, proponemos una meta-cartografía crítica, un(os) mapa(s) de mapas de un contexto socio-cultural concreto (el nuestro)”, explica.

Para ello, el grupo de investigación ha propuesto a una serie de “colaboradores¬mapeadores invitados” que superpongan a esa meta-cartografía, “en las coordenadas que quieran, en las capas que estimen oportuno, cartografías subjetivas” de las “prácticas artísticas” en el ámbito del País Vasco, teniendo como referencia el periodo 2016-2022, y con “libertad absoluta de escala, datos, inputs, leyendas, simbología, etc.”.

Mekarteak es un proyecto dirigido por los profesores e investigadores de la Facultad de Bellas Artes Arantza Lauzirika y Natxo Rodríguez, en el que participan artistas e investigadores como Olaia Miranda, Ismael Manterola, Fito Rodríguez Bornaetxea, Oihane Sanchez, Edurne González Ibáñez, lgor Rezola, Camilo Torres, Juan Pablo Orduñez MawatreS, Xabier Barrios, Andrea Estankona y Pablo Maraví.

AKMEKAk UPV/EHUko ikerketa taldeak Artearen ‘Meta-Kartografia Euskal Herrian, Mekarteak’ aurkezten du.

Mekarteak proiektuaren bidez, AKMEKA ikerketa taldeak “enegarren kartografia berritik” ihes egin nahi du. “Topografoaren ustezko objektibotasunetik urrundu nahi dugu, jakitun egonda irudikapen horiek ez dituztela ematen geuk bilatzen ditugun emaitzak. Eremua dinamikoa da eta ez du muga zehatzik; geruza konplexu ugari ditu, elkarren artean nahastuta eta elkarri konektatuta, eta irudikapen ortogonalak ezin atzeman ditzake. Eta errealitatearen osoko irudikapena egiteko ezintasun horren aurrean, meta-kartografia kritiko bat proposatzen dugu, testuinguru soziokultural konkretu baten (gurea) mapa bat(batzuk)” azaldu du.

Horretarako UPV/EHUko Arte Ederren Fakultateko ikertzaile eta artistek “kolaboratzaile-mapeatzaile” multzo bati hauxe proposatu die: “metakartografia horren gainean jar ditzatela, nahi duten koordenadetan, egokitzat jotzen duten/dituzten geruzan/geruzetan”, Euskal Herriko “praktika artistikoen” kartografia subjektiboak, 2016-2022 aldia erreferentziatzat hartuta eta erabateko askatasunez eskala, datu, input, testu, sinbologia eta gainerakoei dagokienez.

Mekarteak UPV/EHUko Arte Ederren Fakultateko Arantza Lauzirika eta Natxo Rodríguez  irakasle eta ikertzaileek zuzendutako proiektu bat da, eta Olaia Miranda, Ismael Manterola, Fito Rodríguez Bornaetxea, Oihane Sanchez, Edurne González Ibáñez, lgor Rezola, Camilo Torres, Juan Pablo Orduñez MawatreS, Xabier Barrios, Andrea Estankona eta Pablo Maraví, ikertzaile eta artistek parte hartu dute.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu