Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Concurso de Ideas para intervenir en el Bizkaia Aretoa

[CAST abajo]

Arte Ederren Fakultateak, UPV/ EHUren Bizkaiko Campuseko Errektoreordetzarekin, EHUKultuarekin eta Bilbao Ekintzarekin batera, honako deialdi hau egiten du:

Bizkaia Aretoan esku hartze artistikoak egiteko ideien lehiaketa (Abandoibarra etorbidea 3, 48009 Bilbo).

Esku hartzeak egiteko lekuak:

• Bizkaia Aretoko beheko solairuko beirateak.
  • Bigarren eta hirugarren pisuetako beirateak
  • Barruko Eskailerak
  • Eraikinaren barruan , beste espazio batzuen esku-hartze proposamenak aztertuko dira.
  • Esku hartzeak, ekintzak eta performanceak kalean, erainkinaren inguruetan

Arte Ederren Fakultateko graduko master eta doktoregoko  ikasleei zuzendua.

Eskukidura:

• 1.000 € proposamen bakoitzeko, ekoizpena eta ordainsaria barne.
  • Hiru proposamen aukeratuko dira.

Proiektuak Bilbon 2018ko maiatzaren 18tik 27ra egingo den Bilbao Art District ekimenaren barruan egongo dira.

Dokumentazioa aurkezteko epea: 2018ko maiatzaren 2ra arte, Arte Ederren Fakultateko Unibertsitate Hedakuntzako Dekanordetzan: ecultural.bellasartes@ehu.eus

La Facultad de Bellas Artes en colaboración con EHUKultura del Vicerrectorado del Campus de Bizkaia de la UPV/EHU y Bilbao Ekintza Convocan:

Concurso de Ideas para intervenciones artísticas  en el Bizkaia Aretoa. Avenida Abandoibarra, 3 48009 Bilbao

Lugares a intervenir:

• Cristaleras de la planta baja del Bizkaia Aretoa
  • Cristaleras del segundo y tercer piso
  • Escaleras interiores
  • Se estudiaran propuestas de intervención de otros espacios de tránsito o sin uso del edificio.
  • Intervenciones, acciones, performances en la calle, en los alrededores del edificio.

Dirigido a alumnado de grado, master y doctorado de la Facultad de Bellas Artes.

Dotación:

• 1000€ por propuesta , en las que se incluyen producción y honorarios.
  • Se seleccionarán un total de tres propuestas.

Los proyectos formarán parte del programa de Bilbao Art District 2018, a celebrar del 18 al 27 de mayo de 2018 en Bilbao.

Entrega de documentación: Hasta el 2 de Mayo de 2017 en el Vicedecanato de Extensión Universitaria de la Facultad de BBAA: ecultural.bellasartes@ehu.eus

Oinarri osoak/Bases completas

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu