Artxiboak

A sample text widget

Exposición D-ARTE VIDA Erakusketa / Igurco Bilbozar

D-Arte Vida

“D-Arte Vida” Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Arte Ederren Fakultatearen eta Bularreko Minbizi Metastasikoaren Espainiako Elkartearen arteko lankidetzatik sortutako erakusketa da. 2022/2023 ikasturtean, Sorkuntza eta Diseinuko Graduko Proiektuak II irakasgaiak (31. taldea) irudikatutako markoan, ikasleek hainbat ilustrazio eta diseinu egin zituzten elkartearen izaera ikusarazteko asmoz. Hemen aurkezten diren proposamen bisualak, “Ikerketa gehiago bizitza gehiagorako” lelopean, lankidetza horren lekuko dira.

“D-Arte Vida” es una exposición que nace de la colaboración entre la Facultad de Bellas Artes de la Universidad del País Vasco (UPV/EHU) y la Asociación Española de Cáncer de Mama Metastásico. Durante el curso 2022/2023, y dentro del marco que ofrece la asignatura Proyectos II (grupo 31) del Grado en Creación y Diseño, alumnas y alumnos realizaron diferentes ilustraciones y diseños con idea hacer visible la naturaleza de la asociación. Las propuestas visuales que aquí se presentan, todas ellas bajo el lema “Más investigación para más vida”, son testigo de aquella colaboración.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu