Artxiboak

A sample text widget

Exposición “TOCA, PON” Erakusketa. Joey Ordóñez. (MH+AE 2023)

Montehermoso kulturuneak eta EHUren Arte Ederren Fakultateak lau proiektu aukeratu dituzte ikasleentzako deialdiaren azken edizioan. Gasteizko Udalak eta Arte Ederren Fakultateak sorkuntzaren alorreko azken joerei zabalkundea emateko sinatu zuten hitzarmenaren barruan kokatzen da deialdia.
Hautatutako proiektuak erakusketa programan txertatuz, Montehermoso kulturuneak profesionalizatzeko bidean dauden sortzaileen lanak ikustarazten laguntzen du, eta lanerako plataforma eskaintzen die haiei mundu profesionalera hurbiltzeko, eta bide batez sortzaileek eta gizarteak lotura zuzena egiten dute elkarren artean.
2023ko apirilaren 21etik maiatzaren 21era. Jovellanos aretoan
Asteartetik larunbatera: 11:00 -14:00 / 17:00 – 20:00
Igande eta jaiegunetan: 11:00 – 14:00

apirilaren 21ean, 19:00etan, erakusketaren irekiera

Erakusketa honetan, …”Joey Ordóñezek aztergai du eguneroko lanarekin lotutako ohiko ekintzek gure gorputzean duten eragina, eta horren inguruko hausnarketa egiten. Lanean landutako konbinazio-jolasa islatzen digu erakusketa honetan.Biok egiten dugun lanetan produkzio- -kateak ditugu buruan. Prozesu fordistetatik talentismora, badakigu ezarritako erritmo eta sekuentzi bat baliatuta jokoan sartzen gaituztela, lana gorputzak, organikoak eta materialak, lotuta gauzatzeko…”Irati inoriza ( “Toca, pon” testuaren laburpena)

Joey Ordóñez-en biografia

Artean graduatua, Euskal Herriko Unibertsitatean eta Monterreyko Unibertsitatean (Mexiko). 2022ko udan, Donostian, Tabakalerako Jardun Artistikoentzako Institutuan (JAI) parte hartu zuen. Gaur egun, “Zeramika: Artea eta Funtzioa” Masterra amaitzen ari da Euskal Herriko Unibertsitatean. Hainbat lekutan egin ditu erakusketak: CERCOn -zeramika garaikidearen arloko nazioarteko jaialdian (2022), Bizkaiko Batzar Nagusietan (2022) edo Azkuna Zentroko 2. lantegiko BAT espazioan (2021).

El Centro Cultural Montehermoso y la Facultad de Bellas Artes de la UPV-EHU han seleccionado cuatro proyectos en la última edición de la convocatoria para el alumnado de la misma.
Al integrar los trabajos dentro del programa expositivo, Montehermoso apoya la visibilización de los creadores y las creadoras en fase de profesionalización, ofreciéndoles una plataforma de trabajo que les acerca al mundo profesional, al tiempo que establecen un vínculo directo con la sociedad.

Del 21 de abril al 21 de mayo de 2023. Sala Jovellanos
Martes a sábado: 11:00 -14:00 / 17:00 – 20:00
Domingos y festivos: 11:00 – 14:00

21 de abril a las 19:00 horas, apertura de la exposición

En esta exposición, “…Joey Ordóñez analiza y reflexiona en cómo las acciones frecuentes relacionadas con nuestro trabajo diario conforman los cuerpos. Nos muestra en esta exposición el juego combinatorio articulado en el trabajo.

Compartiendo con él, los tipos de trabajos que realizamos ambos, pensamos en las cadenas de producción. Desde los procesos fordistas al talentismo, somos conscientes de cómo nos meten desde un ritmo y secuencia pautado en el juego para la ejecución de la labor vinculando los cuerpos, orgánicos y materiales…”

Irati Inoriza (extracto del texto “Toca, pon”)

Biografía de Joey Ordóñez
Graduado en Arte por la Universidad del Pais Vasco y la Universidad de Monterrey (México). Participó en el verano de 2022 en el Instituto de Prácticas Artísticas JAI de Tabakalera en Donostia. Actualmente se encuentra finalizando el Máster en Cerámica: Arte y Función en la Universidad del Pais Vasco. Ha expuesto en espacios como CERCO Festival Internacional de cerámica contemporánea (2022), Juntas Generales de Bizkaia (2022) o Lantegia 2. Espacio BAT en Azkuna Zentroa (2021).

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu