Catedra UNESCO sobre Desarrollo Sostenible y Educación Ambiental de la UPV/EHU

⬇️Aquí podrás encontrar las noticias más recientes sobre nuestras acciones y colaboraciones⬇️

ECOSYSTEM SERVICES PARTNERSHIP 10 WORLD CONFERENCE

Urriaren 21etik 25era, Ekosistemen Zerbitzuei buruzko nazioarteko 10. biltzarra egingo da, Hannoverren (Alemania), izenburu honekin: 10 years advancing ecosystem services science, policy and practice for a sustainable future”.

Biltzarra saio orokorretan, lan-saioetan, sektoreko saioetan, gai jakinei buruzko saioetan eta poster-saioetan egituratuko da. Biltzarreko saioetako bat: Effective teaching strategies for making the ecosystem services concept relevant to society, UNESCO katedrak koordinatuko du, Igone Palacios, Miren Onaindia eta Gloria Rodríguezen parte-hartzearen bidez.

Saio horretan, Ekosistemen Zerbitzuak (EZ) unibertsitate mailako belaunaldi gazteenei nola irakasten zaizkien landuko da, batez ere. Egungo ikasleak etorkizuneko irakasleak izango dira, arduradun politiko edo zientifikoak. Unibertsitateak testuinguru ezin hobea ematen du ZEen kontzeptua gazteei eta, ondoren, gizarte osoari bideratzeko.

Catedra UNESCO de Desarrollo Sostenible y Educación Ambiental