Catedra UNESCO sobre Desarrollo Sostenible y Educación Ambiental de la UPV/EHU

⬇️Aquí podrás encontrar las noticias más recientes sobre nuestras acciones y colaboraciones⬇️

Ibone Ametzagari elkarrizketa Gazte ON programaren barruan ekosistemen zerbitzuei buruz hitz eginez: https://www.youtube.com/watch?v=5GFGkSx08ME

Ibone Ametzagari elkarrizketa Gazte ON programaren barruan ekosistemen zerbitzuei buruz hitz eginez: https://www.youtube.com/watch?v=PuNQ2CZWzgc[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

Baliabide didaktikoak. Blog Koadernoa: Eusko Jaurlaritza, 2014. Natura, ongizatearen oinarria. Ihitza zk. 44, 2014ko udazkena.

Eusko Jaurlaritzak zuzendutako Ihitza aldizkariaren baliabide didaktikoak, ingurumen hezkuntzarako baliabide didaktikoa dena

Link.

«Natura eta ongizatea Bilbo Metropolitarreko Eraztun Berdean» bideoa

Bilbo Metropolitarreko Eraztun Berdea osatzen duten espazio berde eta urdinetako ekosistemen zerbitzuak erakusten dituen 3 minutuko ikus-entzunezkoa da, hiri-zerbitzuak nabarmenduz.

Herritarrei zuzendua, gure lurraldearen zati honek gordetzen duen ondare natural eta kulturala ezagutzen laguntzen duen hezkuntza-baliabide bat da, bere gozamenerako eta kontserbaziorako ohitura jasangarriak eta osasungarriak sustatuz.

Bideoa gaztelaniaz: Natura eta ongizatea Bilbo Metropolitarreko Eraztun Berdean

Bideoa euskaraz: Natura eta ongizatea Bilboko Ingurune Berdean BIDEOA

Link.

Kahoot jokoa

Ekosistemen zerbitzuei eta giza ongizateari buruzko galdera sorta.

Jokatu.

[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

UNITATE DIDAKTIKOA: EKOSISTEMEN ZERBITZUAK. BA AL DAKIGU GURE INGURUAK ZER ESKAINTZEN DIGUN? Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako bigarren zikloko ikasleei zuzendutako material didaktikoa ekosistemen zerbitzuak ikasgelan nahiz ikasgelatik kanpo landu ditzaten.

Material hori formatu digitalean eta euskaraz nahiz gaztelaniaz dago eskuragarri.

Unitate didaktikoa deskargatu hemen (41 MB)

[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

BIDEOA Natura, ongizatearen oinarria, aniztasun naturala ekosistemen funtzionamenduaren oinarria dela azaltzen duen 5 minutuko animazioa da, beraz, biodibertsitatearen kontserbazioa eta bere kudeaketa iraunkorra pertsonen ongizaterako ezinbestekoa da.

[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

Euskadiko Ekosistemen Zerbitzuen Ebaluazioa proiektuari buruzko BULETINA. Buletin horretan, proiektuarekin lotuta argitaratutako artikuluei, ikastaroei, komunikazioen aurkezpenei eta beste datu batzuei buruzko informazioa jasotzen da.

[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

Euskadiko Ekosistemen Zerbitzuen Ebaluazioa proiektuari buruzko TXARTELAK eta POSTERRAK, ekosistemek gizarteari ematen dizkiguten zerbitzuak modu bisualagoan ezagutarazteko.

[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

Euskadiko Ekosistemen Zerbitzuen Ebaluazioa proiektuari buruzko INFORMAZIO-LIBURUXKA.

[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]Ebaluazio Azpi-Globaletako Sarea (SGA Network) BIDEOA, Bilbao (12-15/12/2011).[/vc_column_text][us_separator][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]“Milurtekoko Ekosistemen Ebaluazioa Bizkaian” BIDEOA[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

Catedra UNESCO de Desarrollo Sostenible y Educación Ambiental