Aurkezpena

[vc_row css=”.vc_custom_1492713898867{margin-right: 60px !important;margin-left: 60px !important;}”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”1/12″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][us_single_image image=”4005″ size=”medium_large” align=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/12″][/vc_column][vc_column width=”1/6″][ult_createlink title=”EUS” btn_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.ehu.eus%2Fcdsea%2Fweb%2Findex.php%2Fhezkuntza_garapen_iraunkorrerako_helburuen_oinarria%2F%3Flang%3Deu|||” link_hover_style=”Style_1″ text_hovercolor=”#565656″ text_style=”right” title_font_size=”desktop:10px;”][ult_createlink title=”ES” btn_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.ehu.eus%2Fcdsea%2Fweb%2Findex.php%2Fjornadaseducacion%2F|||” link_hover_style=”Style_1″ text_hovercolor=”#357ebf” text_style=”right” title_font_size=”desktop:10px;”][/vc_column][vc_column][vc_empty_space height=”10px”][vc_wp_custommenu layout=”hor” align=”center” font_size=”108%” nav_menu=”96″][us_separator size=”small” text=”AURKEZPENA”][vc_empty_space height=”18px”][vc_column_text]

Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU) Garapen Iraunkorra eta Ingurumen Hezkuntzari buruzko UNESCO Katedrak Hezkuntza, Garapen Iraunkorrerako Helburuen oinarria (GIH) jardunaldiak antolatu ditu irailaren 5, 6 eta 7rako, Bizkaia Aretoan (Bilbo).

Nazio Batuen Erakundeak gure mundua hobetzeko estrategia berria jarri du martxan, Garapen Iraunkorrerako Agenda 2030 delakoa. Estrategia honetan Garapen Iraunkorrerako Helburuak (GIHs) adierazten dira, 17 helburuz osoturik, Planeta, Pertsonak, Ongizatea, Pakea eta Parteidetza ardatzak izanik.

Jardunaldi hauen helburua da elkarri jakinaraztea zer esperientzia dauden eta zer jardunbide egoki egiten diren (curriculumean, kudeaketan, ikerketan…),  bai hezkuntza formalaren eta ez-formalaren esparruan bai hezkuntza informalarenean Garapen Iraunkorrerako Helburuak (GJH) bete daitezen.

Halaber, GJHek esparru horretan dituzten inplikazioei buruzko gogoeta egingo da, eta helburu horiek lortzeko estrategiak zehaztera bultzatuko da. Horretarako, jardunaldiak gogoeta-talde (GT) hauetan banatuko dira (2030 Agendako 4 ardatz nagusien araberako sailkapena):

TALDEA 1.-Planeta: Gizakiaren garapena bideratzeko ekosistema osasuntsuak eta baliabide naturalen kudeaketa iraunkorra behar beharrezkoa dugu.

TALDEA 2.-Pertsonak: Pertsona guztiek ingurune osasuntsu baten bizi behar dute, duintasunez eta berdintasunez.

TALDEA 3.-Oparotasuna: Ekoizpen eta kontsumo iraunkorra beharrezkoak dira guztientzako baliabideak ziurtatzeko eta pertsonen arteko desberdintasunak murrizteko.

TALDEA 4.-Bakea eta Parte-hartzea: Hezkuntza Garapen Iraunkorrerako Helburuen bihotzean dago, baita gizarte-eragileen arteko lankidetza maila guztietan bezala.

Jardunaldiak zabalik daude hezkuntza-alorrean beren jarduera, proposamen, ikerketa eta ekintzen bidez GJHak lortzen laguntzen duten pertsona guztientzat (irakasleak, ikertzaileak, ikasleak, bai eta hezkuntzarekin zerikusia duten enpresak eta elkarteak ere).

UNESCOko Global Action Programme (GAP) on Education for Sustainable Development arloak interesekotzat jo ditu jardunaldi hauek.

Jardunaldiak euskaraz eta gaztelaniaz izango dira (ez da itzulpenik izango)

Jardunaldiak antolatzean eta egitean ekitaldia iraunkorra izan dadin lan egiten dugu. Erronka Garbia ziurtagiria lortzeko lanean gaude. Ziurtagiri horrek aitortzen ditu ekitaldiek ingurumenean eragin ditzaketen inpaktu negatiboak minimizatzeko asmoz diseinuan eta antolakuntzan ingurumen-neurriak txertatzen dituzten ekitaldiak.

ANTOLATZAILEA:

BABESLEAK: